پر از حسرت
پر از مرگ
پر از خون
پر از خاطرات خوش برای بعضی ها
برای سال جدید
براتون آرامش میخوام
یه سالی پر از دلخوشی
پر از خنده
پر از زندگی
پر از امیدواری
پر از آزادی:)
سال نو مبارک🤎✨️
هرکه عیدی ندهد.
از دل برود.✋
عید من
وقتیست که
هلال لبخند تو را
ببینم
️هرچی بزرگتر شدیم...
نزدیک شدن عید
برامون بی اهمیت شد...
یک سلام قشنگ تقدیم به کسی که نامش در بهارمن
یادش دراندیشه من و محبتش در قلب من
و دیدارش ارزوی من است
عیدتون مبارک
آدم گاهی تو یه سال قدر یه عمر بزرگ میشه...
️به رسم اسفند و آخر سال، من هم دل تکانی میکنم. همه چیز را کنار میگذارم به جز تو! میخواهم یادت تا همیشه، کنج دلم باقی بماند …
️سیکتر کردن خیلیا از زندگیم اولین سین هفت سین امسال
️