ولیرفیقاونیهکهبدونِاون
حالِتبده،
تانباشهحالِِدلتخوبنیست...☺️🤍🌱️
حالِتبده،
تانباشهحالِِدلتخوبنیست...☺️🤍🌱️
4.7
رفاقتی بامعرفت به هرکس می نگرم در شکایت است در حیرتم که لذت دنیا به کام کیست ؟!
️اگه یه دختر بهت میگه :
یادته یه ماه پیش ساعت ۲۲:۳۰ بهم چی گفتی ؟
بهش نخند، نگو من یادم نمیاد دیشبی خوردم
به خودت ببال چون براش ارزش داری
وگرنه دخترا روزی ۵۰ بار فقط
کش موشونو گم میکنن :))