جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

بیو با معرفتی / متن های کوتاه در مورد معرفت و مرام

2785 پست
متن های کوتاه در مورد معرفت و مرام مناسب بیو , استوری کپشن و پست و وضعیت واتس آپ تلگرام اینستاگرام و .. بصورت گلچین شده
بامعرفت - جدیدها بامعرفت انگلیسی بامعرفت ترکی کوتاه بامعرفت بلند بامعرفت
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
نصب برنامه اندروید تاوبیو
مشابه ها
بعضیامون یه رفیق قدیمی داریم که
همه‌ی دنیامونه . رفیق! همه دنیامی🌎💓
5.0
رفاقتی بامعرفت
خیلی‌دوستدارم‌🫶🏼؛
انقدردوستدارم‌که‌گاهی‌وقتاازدست‌خودم‌عصبانی‌میشم
ومیگم‌بسه‌دیگه‌خیلی‌زیادی‌ازحددوسش‌داری
یکم‌حدودت‌روبدون‌وکسیو‌دوس‌داشته‌باش‌که
لیاقتِ‌عشقت‌روداره‌ودقیقابعدچنددقیقه‌لبخند‌میزنم
ومیگم‌گوربابای‌لیاقت‌من‌عاشقم‌وعاشق‌میمونم :))"🫀❤️‍🔥!›
#بفور‌_براش ˼💕˹
ᆢᆢᆢᆢᆢᆢᆢᆢᆢᆢᆢᆢᆢᆢᆢᆢᆢᆢᆢ️
5.0
𝓡𝓸𝓰𝓲𝓱
عاشقانه دخترانه دختر بامعرفت

میگه که : بابا پنجعلی با اون همه فراموشی ک داشت لیلاشو فراموش نکرد !💔
↝‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌️
4.8
عاشقانه دوستت دارم بامعرفت

هوآ هم دآرھ یوآش یوآش سرد میشھ ...خیآلم رآحتھ اگھ سردم شد یه رفیق دآرم کھ دمش خیلے گرمھ... ♡

4.6
رفاقتی بامعرفت
ادم‍‌ ه‍‌ا دوس‍‌ت‍‌ ش‍‌م‍‌ا ن‍‌ی‍‌س‍‌ت‍‌ن‍‌د،م‍‌گ‍‌ر ای‍‌ن‍‌ک‍‌ه‍‌ در غ‍‌ی‍‌اب‍‌ت‍‌ان‍‌ ه‍‌م‍‌ از ش‍‌م‍‌ا دف‍‌اع‍‌ ک‍‌ن‍‌ن‍‌د㋡🦋️
5.0
رفاقتی بهترین ها بامعرفت
اینی که هستی من بهت دادم
من بال وپربهت دادم
من این ابهتو بهت دادم
پس نمیتونی منو لهم کنی
تلاش نکن
همین الانم به لطف من داری نفس میکشی
زیادی فک بزنی از صفحه ی زندگی محوت میکنم😏️
5.0
شاخ دخترانه دختر بامعرفت

غرور خیلی بده بزار کنار
-چرا؟
+چون خیلی چیزارو از دست میدی…
-مثلا؟
+من 👨
Abtin mosawi ✓️
5.0

-leave your pride behind , it’s so bad
+why?
-because you will lose many things…
+like what?
-Me
Abtin mosawi ✓
عاشقانه غمگین باران سکوت بامعرفت
حس میکنم اگر دوستام نبودن ( چه‌دخترش‌چه‌پسرش ) یه افسرده ب تمام معنا میشدم 🙃️
5.0
رفاقتی بامعرفت

رفیق گرامی تاریخ شارژ ارادت ما به شما تا وقتی نفس باقی است ادامه دارد🤘👏 (همراه آخر) 🤜🤛

4.9
رفاقتی بامعرفت
#تـلنگرانہ!

وقتی‌به‌سید‌الشهدا(ع)‌گفتندکه‌چرا‌
زن‌و‌بچه‌هایت‌را‌میبرید،؟
نکند‌اسیر‌شوند،‌نکند‌جلوی‌دست‌پایتان‌
را‌بگیرند‌و...
حضرت‌زینب(س)‌وارد‌شدند‌و‌فرمودند:🧡✨
چه‌میگویی؟!
ما‌خودمان‌انتخاب‌کردیم‌که‌
'تـا‌آخـر‌'پای‌'امام‌زمانمان‌'بمانیم✋🏻
- خب‌رفیق!
ما‌چقدر‌پای‌امام‌زمانمون‌موندیم...⁉️

اصلا‌به‌فرستادن‌یک‌صلوات‌براشون‌فکر‌کردیم...⁉️

برای‌سربازیشون‌‌چقدر‌خودسازی‌کردیم...⁉️

‌‌ ‌
‌ ️
4.9
⊰⋆ڪپی‌حلال‌است⋆⊱
رفاقتی مذهبی حقیقت دوستت دارم بامعرفت