به جای "همیشه کنارتم" از یه جمله ی قشنگ تر استفاده کنید و بهش بگید :«
آنجا که هیچ نیست؛ به یاد بیاور که دوستت دارم .»
همینقدر عمیق و لذت بخش...️
آنجا که هیچ نیست؛ به یاد بیاور که دوستت دارم .»
همینقدر عمیق و لذت بخش...️
4.9
عاشقانه بهترین ها دوستت دارم زندگی بامعرفت