و کلید این خانه ی دلگیر را زیر هیچ گلدانی نخواهم گذاشت.
دلتنگ که شدی آمدی نبودم
نگرد؛
باران هرگز شبیه آنچه بود،
به آسمان بر نمی گردد.️
﮼بهم میومدیم مث بارون و سیگار.
️دیشب با خدا دعوایم شد ... باهم قهر کردیم فکر کردم دیگر مرا دوست ندارد رفتم گوشه ای نشستم چند قطره اشک ریختم وخوابم برد صبح که بیدار شدم مادرم گفت . نمیدانی از دیشب تا صبح چه بارانی می امد...
️◗آقای قاضی ꔷ͜ꔷ▾ ◗آسمون هم گریه میکنه ꔷ͜ꔷ▾ ◗منم گریه میکنم ꔷ͜ꔷ▾ ◗به اون میگن بارون ꔷ͜ꔷ▾ ◗به من میگن داغون ꔷ͜
️