کله پا و مسم ، جای توبه رو دستم بعد تو هیچ تراپیستی بر نمیاد ا پسم کاسه صبرم پر شده رگام پر الکل شده کل زندگیم انگار تو چشمات گم شده.....❤️🩹🖇️(Aنبض)️
چون گرگی تنها بودم. . چون گلی زیبا من فردی قوی بودم. . حتی فردی ضعیف بارها شکست خوردم. . چون تنها بودم شکستم دل هارا. شکستند دلم را ولی آیا ارزشی داشت در این دنیای بی ارزش؟
قلبم شکسته است، تکهتکه شده و هر تکهاش، نام تو را فریاد میزند. در این حجم از تنهایی، چگونه میتوانم دوباره بخندم؟ چگونه میتوانم دوباره به کسی اعتماد کنم؟ (((: ️