انقدر دوست داشتم جز تو چشمم چیزیو نمیدید، سرمو پایین گرفتم و فقط زمینو نگاه کردم ، اونقدری که زمین فکر کرد عاشق اونم و منو بغل کرد . فقط .. نفهمیدم عشقت منو زمین زد یا .... زمین خوردم چون نگاهمو به جز تو حتی به زمین دادم . ️
دوست داشتنت انتخابی نافرجام بود؛ زهری شیرین که تا آخرین قطرهاش را با جان و دل سرکشیدم. انتخابی که فقط من و تو میدانستیم در پایان چگونه جانی از من میستاند. من با حقیقتی دروغین خود را فریب دادم و تو با دروغی راست مرا. آخر خط، هر دو بازنده بودیم؛ من شرمندهی خودم، و تو گریزان از شرمی که دنبالت میآمد.
حتی اگه بمیرمم فکرت نمیره از سرم! زبونت میگه برو چشمت بم میگه من نرم! من فقط میخوام روی قبلت بشینه اثرم! بم نگو برو که میدونی بیزار از رفتنم! دیدم دستاتو گرفته بود... من احمقو بگو فکرمیکردم فرشته بود... میگفتی با تو جهنم هم خوبه... چیشد؟ سر درآوردی از بهشت اون:) ️