سَِرَِ اَِوَِ ═رَِاَِ𝗵𝗮𝘁═ گَِذَِاَِشَِتَِنَِـَِבَِ!َِ!َِ(َِسَِرَِشَِ رَِوَِ کَِلَِاَِـَِہَِ گَِذَِاَِشَِتَِنَِ)َِ.َِ ═رَِاَِحَِتَِ═ بَِوَِـَِבَِنَِ هَِمَِیَِشَِـَِہَِ خَِوَِبَِ نَِیَِسَِتَِ!َِ!َِ!َِ
️بَِاَِ هَِمَِیَِنَِ چَِشَِاَِیَِےَِ ڪَِ بَِخَِاَِطَِرَِتَِ شَِبَِاَِ رَِوَِتَِاَِ صَِبَِ بَِاَِ گَِرَِیَِعَِ سَِرَِ کَِرَِـَِבزَِنَِـَِבگَِیَِتَِوَِ بَِ اَِتَِیَِشَِ مَِیَِکَِشَِمَِ!َََِِ
️گاهی دلت تنگ می شود...
تنگِ
تنگ
آنقدر تنگ که دیگر اسمش دل نیست!
شاید، نقطه ای جا مانده
از خاطراتی دود شده باشد
در اعماق وجودت،
که روزی نامش دل بود و تنگ می شد
ﻭَﻗﺘـــﯽ ﺩﯾﺪﯼ ﯾِﮑــــﯽ ﻣِﺜـــﻞ ﻧﻮﮎ ﭘﺮﮔــــﺎﺭ ♥️ﻫﻤﻪ ﺟـــﻮﺭﻩ ﭘـــﺎﺕ ﺛﺎﺑِﺖ ﻭﺍﯾﺴـــﺎﺩﻩ♥️ ﻫَﺮﻃـــﻮﺭ ﺑِﭽﺮﺧــــﯽ، ﺑِﮑِﺸــــﯽ ﺗِﮑﻮﻥ ﻧﻤﯿﺨﻮﺭﻩ ♛ﺗﻮﺍﻡ ﺩﻭﺭِﺵ ﺑﮕــــﺮﺩ♛ ☜ﺩﻭﺭِﺵ ﻧـــــــﺰَﻥ☞
️دختر بچهای دیدم که پیکرش از تختی آویزون شده بود پیدا بود و معلوم بود در خواب بوده...️
ما معمولیا یکیو نداریم که وقتی قهر کردیم بهمون بگه:
«ناز کنی؛ نظر کنی؛
قهر کنی؛ ستم کُنی
گر که جَفا، گر که وَفا،
از تو حذر نمیشود»
ما اگه قهر کنیم، زود میندازنمون دور...
واسه همین همیشه هستیم!
من سقوط کردم و...
همه سکوت کردن!
من چه سوخت قلبم همه چه سود کردن من شدم تاریکیه،همه شدن نور
این وسط همه شدن تبر
همه زخم دارن رو این جسد
همه یه جور سهم دارن از این بدن
محو آسمون شدم که من و زمین زدن عه،
من میخواستم که اصلا نه به اهل این زمین نگم!
شاید واسه همین بدم!
مهسا امینی،
میخواست برای زن ایرانی آزادی و زندگی بیاورد و شروین حاجی پور ترانه برای... راخواند؛
حالا در یک لحظه،
۱۶۵ دختر مدرسه ای را در میناب کُشت!
و شروین حاجی پورها خفه خون گرفته اند... ️
قید مردی را بزن نامرد باش
هر کجا خواهی برو
به هر که خواهی یار باش
این رفیقان نارفیقند
گفتمت هوشیار باش
رفیق بی وفا را کمتر از دشمن
نمیدانم
سرم فدای آن دشمن که بویی از وفا دارد.️
حتی شعر های که عاشقان دیگرت برای تو میگویند
می خواهم بدانم،
دیگران که دچار تو می شوند،
تا کجای شعر پیش میروند؟
تا کجای عشق؟
تا کجای جاده ای که من در انتهای آن ایستاده ام.️
بخندید که این آخرین خنده های شما میشه ، پاره تنمونو ازمون گرفتید تیکه تیکتون میکنیم .
خواهیم دید چه میشود ....🖤🥀
بترسید که دنیای بدون سید علی ترسناک است ..️
گاهی وقتا، شنیدن یه دروغ از زبون بعضی از آدما، بیشتر از خود دروغ ناراحتت میکنه …
️
و روح و روانت را בر کنج اتاقت בر انزوا همراه خاطراتت بـہ בار می آویزد➶➶➶➶➶
#المیرا -پناهی -درین کبود️
_ دلهره هستی ؛ آلبرکامو .️
میگفت: “هزار نفر را بوسیدهام تا بتوانم یک نفر را فراموش کنم” و من از اندوه پنهان آدمهایی که تن به بوسهی فراموشی او دادند، غمم گرفت …
️
برید حال کنید که کمک رسید
مخزن نفتی که تو تهران زدن
البته که برای استفاده سپاه بوده
وگرنه مردم عادی که بنزین نمیزنن مردم عادی که نفت نمیخوان️
چون میدونی حرفم درسته و نمیتونی ثابت کنی
من رو میزنی ؟
حق با تو بود آرمین
آدما وقتی نتونن ثابت کنن داری اشتباه میکنی
دست به خشونت میزنن . ️
منی که از اولم تنها بودم!؟
منو از تنها شدن میترسونی؟
اونی که باید بترسه تویی که منو از دست میدی
منی که با تمام وجود دوستت داشتمو از دست میدی!!
اونی که باید بترسه تویی نه من..️
میفهمی که
برای کسی مهم نیستی
ناراحتیت برای آدما جز اینکه بخوان بگن اخی بهتر باشی دیگه هیچ اهمیتی نداره
و همیشه تو بی اهمیت ترین مسئله ذهنشونی️
گفتمش دل مال تو تنها بخند
خنده كرد و دل ز دستانم ربود
تا به خود باز آمدم او رفته بود
دل ز دستش روی خاك افتاده بود
جای پایش روی دل جا مانده بود️
نه از حالم خبر دارم
گهی با جان گهی با دل
گهی از هر دو بیزارم
گهی خوشحال و خندانم
گهی از درد بی تابم
چه غوغایی ست در این عالم
که گه از شور در سازم
گهی با غصه دمسازم
گهی بیدار ولی خوابم
گهی در خواب و هوشیارم
گهی بیگانه از خویشم
گهی بیگانه هم خویشم
گهی با جان در آمیزم
گهی بادل نمی سازم
گهی تا عرش می تازم
گهی با ذره می سازم
گهی چون تندرو طوفان
گهی هم نم نم باران️
کجایی؟
بیگانهشدی؟
دستمریزاد
کجایی؟
دردامتوامنیستمراراهگریزی
منعاشقاینداموتوصیادکجایی؟
محبوسشدمگوشهیویرانهیعشقت
آوارغمتبرسرمافتاد
کجایی؟️
خاطراتت مثلِ آتشی، بر این جانِ من است
چشمِ من در جادهیِ دوری، به در مانده ولی
نیستی و این سکوتِ شهر، زندانِ من است
گفته بودی تا ابد، همسنگرِ این قلبی و…
حیف! حالا بیوفاییها، نمایانِ من است
هر چه کردم تا بمانم در حریمِ وصلِ تو
عاقبت دیدم که تنها درد، درمانِ من است
ای که رفتی و نپرسیدی چه آمد بر سرم
این غبارِ غم، نشانِ از تنِ عریانِ من است.. 💔🕳️️
️