بازی دادن آدما یه ضعفه
به عقده هامون افتخار نکنیم...!
Playing with others is a weakness
Lets not be proud of our knots...!
بازی دادن آدما یه ضعفه
به عقده هامون افتخار نکنیم...!
Playing with others is a weakness
Lets not be proud of our knots...!
بجز من کی میتونه ، قدرمو بدونه ؟!:)
️هر دردے رو نباید به آدما گفت بعدا تورو با دردت میزنن !!
️нᴇʀ ᴅᴇʀт ιɴsᴀɴʟᴀʀᴀ söʏʟᴇɴмᴇz soɴʀᴀ sᴇɴι ᴅᴇʀᴅιɴʟᴇ vuʀuʀʟᴀʀ
دنیای واقعی و مجازی نداره.
تو هر دوتاش زود فراموش میشی!
It doesn't matter, real or virtual world, you will be forgotten in both of them soon
میگه همیشه باهام بوده،پس چرا من ندیدمش؟!
️
تغییر کرد
چون زیادی ارزش دادی😊
️
♦️⃤ Değişti
Çünkü çok değer verdin
زخم که می خوری
مزه مزه اش کن؛
حتما نمکش آشناست .
هیچوقت از عشق به عنوان سلاح استفاده نکن!
️...𝒀𝒐𝒖 𝒔𝒉𝒐𝒖𝒍𝒅 𝒏𝒆𝒗𝒆𝒓 𝒖𝒔𝒆 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒂𝒔 𝒂 𝒘𝒆𝒂𝒑𝒐𝒏
══✞تو قـلبمو شکـستی و تیکهـ هاشـو گم و گور کـردی✞══
️چشمات کاری که میکرد با من هیچ ساغی نمیکرد ..!🙂
️کشتی من به گل نشست ناخدای خوبی نداشت ):
️مگه اینکه آشنا زمینمون بزنه، غریبه که ما رو بلد نیست :)
️دیشب شنیدم صدام زدی پریدم
قاطی میکنم این صداها رو جدیدا...
رابطه ها طوری شده که تا هورمون ها به هم میریزن پیام میدن :)
️حرف زدن با رفیق دهن لق،
مث گلوله زدن وسط پیشونیته :)
"مثلا سرتو بزاری رو قلبم صداش میاد!(:
️For example, if you put your head down, my heart will hear it
انکس که رفت به حرمت انچه با خود برد حق برگشت ندارد...
️