تو زندگی فقط به یک نفر تکیه کن . اونی که تو آیینه میبینیش..
️4.7
موفقیت نامردی تو زندگی فقط به یک نفر تکیه کن . اونی که تو آیینه میبینیش..
️دارو ندارمو برات دادم اون وقت دارو ندارت یکی دیگه بود؟!💔
️اگه راننده زندگیت نباشی هرجا عشقشون کشید پیادت میکنن
️ولی هرچی ادم هفت خط میشناسیم
معتقدن زیادی مهربونن :)
ندانم ب سر زلفت گرفتارم یا سر قلاب صیادم
️دلیل سرگیجه هام
چرخش کره زمین نیست
چرخش180درجه آدماست😏
قوی بودنم رو باید ممنون...
کارای شما باشم که زجرم داد:)!