میخواستم داد بزنم بس است
+گفتن هیس تو دختری
5.0
غمگین دخترانه عصبانی نامردی زندگی دختر خاطره میخواستم داد بزنم بس است
+گفتن هیس تو دختری
اونجایی که واسه بودنش منت میزاره
نبودنش تنها راه آرامشه :)
من به این بودَن و نَبودَن ها عادَت دیرینه دارَم..💬
️اینقدر بدی دیدم ک مهربونی زیادی عصبیم
میکنه..:)
بیشتَرِ انسان ها قاتِلَن هَمِ انسان ها انسایَت را کشتند🥴🗡
️غم انگیزه
ولی زندگی پر از رفتنای ناگهانیه . . .
باز همینم خوبه
رفیقامون موقع سلفی پشتمونن :)