قسمته دیگ منم غم بغل کرده. ️
5.0
شاخ غمگین نامردی ادبی لاتی آنکه بی حرف کُند حال مرا خوب
کجاست....؟!💔
مارو گذاشتن لب تیغ هم دشمن هم رفیق😐✌
️خواستم عاشق ماه بشم خورشید طلوع کرد💛☀️
️نگران رفتن ها نباشید زمین گرده..!🌏✨
️ᴅᴏɴᴛ ᴡᴏʀʀʏ ᴀʙᴏᴜᴛ ɢᴏɪɴɢ ᴛʜᴇ
𝗘𝗔𝗥𝗧𝗛 𝗜𝗦 𝗥𝗢𝗨𝗡𝗗! ↺