یه جمله دیدم که شنیدنش خیلی دردناکه: میگه که؛ همون کسی که بیشتر از همه دوستش داری، آخرش بهت یاد میده، دیگه هیچ وقت کسی رو اینجوری دوست نداشته باشی:)! ️
ایران الان یه پرچم داره که همون لاله سرخ وسطش همون الله شده حافظ و نگهدارش شده خار چشم شیاطینی که هرچقدر بزرگ جلوه کنن مجبورن جلوی الله زانو بزنن و یه روز در مقابل انسان های واقعی سجده خواهند کرد ️
موضوع اینه که منم عاشق ایرانم و به نظرم ایرنیا از همه مردم دنیا بهترن اما شیر و خورشید فقط زمان کوروش کبیر شیرو خورشید بود زمانی که ایران وسیع و وسیع تر میشد نه شیری که طعمه اشو به سگ و شغال میبازه و تکه تکه قلمروش رو کوچک میکنه ️
تسلیت میگم به پدر ملینا ی سه ساله تسلیت میگم به بچه ۶ ساله ای که از مادر یتیم شد تسلیت میگم به اون مادری که جوونش رو شهید کردن تسلیت میگم به رهبرم به مردم و تسلیت میگم به ایران🇮🇷🖤️