آنکه بی حرف کُند حال مرا خوب
کجاست....؟!💔
فقط اونجایی که داریوش میگه:
من با خیالت دلخوشم،از خواب بیدارم مکن...
خسته از فردایی که خودشو تو دیروز گمکرده!
️اگه کشتی معرفت غرق شد
بدون ناخدای خوبی نداشته♤☆
خسته ام از عروسکا تو لباس آدما:)
️
میدونی ترسناک ترین حس چیه؟اینکه ندونی جایگاهت تو این دنیا چیه،اینکه ندونی برای چی اینجایی،بدترین حسه...
️خیلےچیزادلܩوشڪوندن،اܩا؏اقلترܩڪردن..!
️⠀
🪐⃤••𝗠 𝗔 𝗡 𝗬
ᴛʜɪɴɢs ʙʀᴏᴋᴇ ᴍʏ ʜᴇᴀʀᴛ
ʙᴜᴛ ᴍᴀᴅᴇ ᴍᴇ ᴡɪsᴇʀ...
در دیاری که در او نیست کسی، یار کسی
کاش یارب که نیفتد به کسی، کار کسی...!
محبت نشاید به هر نا کسی
تهی دستی و بی کسی درد نیست
که دردی چو دیدار نامرد نیست️
یکی قایمت میکنه تا بقیه ندُزدنت
یکی قایمت میکنه تا بقیه نپَرن
بحث، بحثِ ذاته
واسه کسانی که کوررنگی دارن،
رنگین کمان نباش.
•🌈🌚
️
colorblind people.
یه مدت آفتابی نشو
ببین کسی برات بارونی میشه...️
ғᴏʀ sᴏᴍᴇ ᴛɪᴍᴇ ᴛᴏ sᴇᴇ ɪғ ᴀɴʏᴏɴᴇ
ɢᴇᴛs ᴜᴘsᴇᴛ ᴏʀ ɴᴏᴛ
هر چی بیشتر سعی کنی نگهشون داری،
اونا بیشتر میخوان از دستت فرار کنن...
The tighter you hold on to them,
The more they wanna silp away...
الان “منفعت” جاشو گرفته️
گول ظاهر آدماس️
خیلی چیزا دلمو شکوندن ، اما عاقل ترم کردن..!️
یا کنارم باش رفاقت کن
یا رو به روم باش رقابت کن
دو دره بازیو بزا کنار...!
خسرو شکیبایی چه زیبا میگه
گاهی بر سر کارهایی که برای دیگران انجام میدی
باید منت گذاشت تا آن را کم اهمیت ندانند
-─═हई╬@roghayeh╬ईह═─
تو که از جنس نماندن بودی !
پس چرا سنگ زدی
برکه ی آرامم را؟!
خوبی توی وجودِ ما
خودکشی کرد از بس
این آدما نمک نشناس شدن
حَـرومزادگی؛شـدهوجهمُـشترکهـمتون.!🥀
️مگر چہ میشود یڪ نفر بیاید و هیچ مرگش نشود! هر ڪہ آمد لعنتی یڪ نفر دیگر شد و رفتــ
️بیزارم از معشوقی که اسم هرزگی هایش را میگذارد ؛آزادی😅
️ایـن روز هـا هـوس را به عنـوان عـشق قالب میـکنند
مـثل چیپـسی که نصـفس هواس...
وقتی زمین میخوری، تازه میفهمی چه جونورایی دور و برت بودن
️
🤍When you fall down, you begin to realize what kind of animals you were surrounded by the whole time.
ترجیح میدم به جای درد و دل حرفام تبدیل به بغض بشه تا اسکرین شات:)
️دوسـتت دارم هـای امروزی فقط یــه بـو میـده,گـوشت بیار نزدیک بهت بگم! (بـــوی هـوس)
️ح
رفیق از نارفیق مشخص میشه
زمین خوردن یه جور الک هست️