میدونیـے ڪدومـ آدم از همـہ تنها ترهـ ؟
اونیـ ڪـہ بین کلیـے آدمـ احساسـ دلتنگـے میکنـہ
هعـــ!!! اگـہ اینو میدونستین حالـ ما انقدر خراب نبود☠
گاهی وقتـ ها وانمود میکنیم بیتفاوتیم، در صورتی کهـ قلبمونـ داره آتیش میگیره :)
️چه غریب ماندی ای دل ...!
نه غمی ، نه غمگُساری ...
نه به انتظار یاری ، نه ز یار انتظاری ! 👤 هوشنگ ابتهاج
من بد بودنو از خیلیا بهتر بلد بودم
منتها انقد وجود داشتم
که رو کسی امتحان نکنم ....
آدم همیشه یادش میمونه کی؛کی حواسش بهت بود.✌️🤙
️براش گریه نکن، اونو به گریه بنداز 『💔🥀』
️不要为他哭泣,让他哭泣
اقای قاضی...
رفیق وقتی رفیق بود..
که رفیقی نداشت....💔⃟☹︎
بعضیا دورمونـ زدنـ ولی ما فقط←نگاه کردیم →
️
رفیقی که پشت سرم حرف میزنه بیشعور نیست !
من بیشعورم که فکر میکنم اون رفیقمه !
همیشه ام اعتماد ، اعتماد نمیاره ، گاهی اوقات اعتماد ، خیانت میاره و در عین ناباوری این تویی که بدجوری تو بازی خودت ، شکست میخوری !
چرا همیشه یکی و دوست داری که اون یکی دیگه رو دوست داره :)؟
️هيچوقت ، هيچچيز ، از هيچكس ، بعيد نیست
️Nᴇᴠᴇʀ﹐ɴᴏᴛʜɪɴɢ، ғʀᴏᴍ ɴᴏ ᴏɴᴇ﹐ɪᴛ ɪs ɴᴏᴛ ɪᴍᴘᴏssɪʙʟᴇ !
عشق بازی کار فرهاد است و بس
دل به شیرین داد و دیگر هیچکس
مهر امروزی فریبی بیش نیست
مانده ام حیران که اصل عشق چیست؟
عاشـــق آن نیست ... که عشق تکیه کلامش باشد ... عاشـــق آن است ... که وفاداری مرامش باشد ... 😔☝️💔🥀🥀
️گمان کردم که بامن
همدل و همراه و همدردی
به مردی با تو پیوستم
ندانستم که نامردی
کشتی من به گل نشست ناخدای خوبی نداشت ):
️هر مدّعی رفیقت نیست!!
️
دخترانمان را نَرهایی بی غیرت میکُشند،
که حیوان صفتی خود را
با کلمه غیرت پوشاندهاند!
برا کی کارای اشتباهی که کردم پشیمون نیستم برا کارای درستی که برای ادمای اشتباه کردم پشیمونم...
️< مراقب چیزایی که به آدما میگی باش،دوست امروزت میتونه دشمن فردات باشه...!>
️میگویند ولنتاین، روز عشق است
ولی من نه عشقی میبینم و نه احساسی
یک مشت نقاب
روز تئاتر مبارک...
# ولنتاین
️سرد است اما
سرما نمی خورم
تو نگران نباش
کلاهی که سرم گذاشتی
تا گردنم را پوشانده است
️جایی که برادر به برادر نکند رحم
بیگانه برای تو برادر شدنی نیست
#مولانا
رفیقی ک پشت سرمون حرف میزنه
بیشعور نیست اصن،ما بیشوریم ک فک میکنیم اون رفیقه...!
گاه و بی گاه شقیقهست و تفنگی که منم
به سرم میزنه این دفعه چجوری بزنم؟
But Then Became my worSt MiStake
ما معمولیا یکیو نداریم که وقتی قهر کردیم بهمون بگه:
«ناز کنی؛ نظر کنی؛
قهر کنی؛ ستم کُنی
گر که جَفا، گر که وَفا،
از تو حذر نمیشود»
ما اگه قهر کنیم، زود میندازنمون دور...
واسه همین همیشه هستیم!