شاید اکثر ضربههایی که میخوریم
بهخاطر این که فکر میکنیم همه به خوبی خودمونن!
‹‹🎨📒›
بعضیا جنبه ارتفاع رو ندارن،
اینقدر بالا نبریمشون...
‹‹🎨📒›
𝘋𝘰 𝘯𝘰𝘵 𝘪𝘥𝘰𝘭𝘪𝘻𝘦 𝘱𝘦𝘰𝘱𝘭𝘦 , 𝘵𝘩𝘦𝘺
.𝘥𝘰 𝘯𝘰𝘵 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘢𝘱𝘢𝘤𝘪𝘵𝘺
واسه اعتمادای الکی، تاوانهای سختی دادیم!
️🐍𝙞 𝙂𝙤𝙩 𝘽𝙖𝙙 𝙊𝙪𝙩𝙘𝙤𝙢𝙚𝙨
𝙁𝙧𝙤𝙢 𝙏𝙧𝙪𝙨𝙩𝙞𝙣𝙜 𝙊𝙩𝙝𝙚𝙧𝙨!
باید به آخرین رفتارهای آدما نگاه کنی نه به اولین حرفاش•••
️👀🗣İ𝑛𝑠𝑎𝑛𝑙𝑎𝑟ı𝑛 𝑖𝑙𝑘 𝑠ö𝑦𝑙𝑒𝑑𝑖𝑘𝑙𝑒𝑟𝑖𝑛𝑒 𝑑𝑒ğ𝑖𝑙, 𝑠𝑜𝑛 𝑦𝑎𝑝𝑡ı𝑘𝑙𝑎𝑟ı𝑛𝑎 𝑏𝑎𝑘𝑎𝑐𝑎𝑘𝑠ı𝑛
شاید برای این ضربه میخورید
که بیش از حد انتظار دارید...
𝘔𝘢𝘺𝘣𝘦 𝘺𝘰𝘶’𝘳𝘦 𝘩𝘶𝘳𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘣𝘦𝘤𝘢𝘶𝘴𝘦 𝘺𝘰𝘶🖤
.𝘦𝘹𝘱𝘦𝘤𝘵𝘦 𝘸𝘢𝘺 𝘵𝘰𝘰 𝘮𝘶𝘤𝘩
اخلاق بد مثل چرخ پنچر میمونه، تا
عوضش نكنى نمیتونى باهاش جايى برى.
‹🖤💨›
𝘈 𝘣𝘢𝘥 𝘢𝘵𝘵𝘪𝘵𝘶𝘥𝘦 𝘪𝘴 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘢 𝘧𝘭𝘢𝘵 𝘵𝘪𝘳𝘦,𝘠𝘰𝘶
𝘤𝘢n'𝘵 𝘨𝘰 𝘢𝘯𝘺𝘸𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘶𝘯𝘵𝘪𝘭 𝘺𝘰𝘶 𝘤𝘩𝘢𝘯𝘨𝘦 𝘪𝘵.
★彡 هَِیَِچَِـَِـَِـَِ چَِیَِـَِـَِزَِ اَِزَِ هَِیَِـََِِچَِ کَِـَِـَِسَِ بَِعَِـَِـَِـَِیَِـَِבَِ نَِیَِسَِـَِـَِـَِتَِ�َِ�َِ 彡★🙃
️───• · · · ⌞❤️🩹💄 ⌝ · · · •───
بدترین درد زخم خوردن از
آدمیه که درداتو براش گفتی!
───• · · · ⌞❤️🩹💄 ⌝ · · · •───
𝙏𝙝𝙚 𝙬𝙤𝙧𝙨𝙚 𝙥𝙖𝙞𝙣 𝙞𝙨 𝙜𝙚𝙩𝙩𝙞𝙣𝙜 𝙝𝙪𝙧𝙩 𝙗𝙮 𝙖
!𝘱𝘦𝘳𝘴𝘰𝘯 𝘺𝘰𝘶 𝘦𝘹𝘱𝘭𝘢𝘪𝘯𝘦𝘥 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘱𝘢𝘪𝘯 𝘵𝘰
ببین! رفیق انقدر به کسی مقام نده که به خودش جرعت بده دلتو بشکنه
️میروی و مرا تنها میگذاری!
نمیمانی تا بدانی چه میگذرد بر من!
نمیدانم میدانی یا نه
ولی
من دوستت داشتم!
دارم!
خواهم داشت!
آنکه دائم هوس سوختن ما میکرد
کاش می آمد و از دور تماشا میکرد
چون به آدم های خوب زیاد ضربه میزنن.️
به دشمنانمان خوشیهای بزرگ عطا کن؛
تا دست بردارند
از نابودی دلـگرمیهای کوچکمان...️
عُذرِ بیجآ نخوآـہ اَز هیچ کَس هیچ وَقتـــ....
️همعاولخوبَن!❪🖤 ⃟⃟⃟⃟⃟⃟꙰꙰꙰꙰✨❫••͜ مهربونن!❪🖤 ⃟⃟⃟⃟⃟⃟꙰꙰꙰꙰✨❫••͜ دوصتدرن!❪🖤 ⃟⃟⃟⃟⃟⃟꙰꙰꙰꙰✨❫••͜ هواسشونبتهس!❪🖤 ⃟⃟⃟⃟⃟⃟꙰꙰꙰꙰✨❫••͜ ولی!❪🖤 ⃟⃟⃟⃟⃟⃟꙰꙰꙰꙰✨❫••͜ ڪمڪمسردمیشن!❪🖤 ⃟⃟⃟⃟⃟⃟꙰꙰꙰꙰✨❫••͜ بیحصلعمیشن!❪🖤 ⃟⃟⃟⃟⃟⃟꙰꙰꙰꙰✨❫••͜ بیتفاوتمیشن!❪🖤 ⃟⃟⃟⃟⃟⃟꙰꙰꙰꙰✨❫••͜ بدمیشن!❪🖤 ⃟⃟⃟⃟⃟⃟꙰꙰꙰꙰✨❫••͜ عوضمیشن!❪🖤 ⃟⃟⃟⃟⃟⃟꙰꙰꙰꙰✨❫••͜ اونجاسڪعینیهمعچیتموم!❪🖤 ⃟⃟⃟⃟⃟⃟꙰꙰꙰꙰✨❫••͜
️-بِهقَلبمافتِخارمیکنَم••͜[🤺⃟⃟⃟🏹] -بازیدادِهشده••͜[🌛⃟⃟⃟🥀] -سوختِه••͜[🌪⃟⃟⃟🔥] -شَکستِه••͜[🚭⃟⃟⃟⃟🎼] -اَماهنوزَمکارمیکُنه••͜[🌻⃟⃟⃟⃟🖤]
️اگر عاشق من نیستے، اگر قراره ترڪم ڪنے، وارد زندگے من نشو..
️do ɴoт coмe ιɴтo мy lιғe, ιғ yoυ’re ɴoт ιɴ love wιтн мe, ιғ yoυ αre ɢoιɴɢ тo leαve..
زمونه ای شده که باید بخاطره خوب بودنمم عذرخواهی کنم:| ببخشید که خوب بودم...
️خستم ، خسته از دنیای نامردی که فقط درد و غمش را قسمت ما کرد
️- حواس هیشکی بهمون نیست که هیچ،
حواس خودمون هم پی یکی دیگست🚶🏿♂️
از سوز محبت چه خبر اهل هوس را
این آتش عشق است نسوزد همه کس را
اگہ بہت نیاز داشتم و تو اونجا نبودے ، هیچ وقت دوبارہ نیازت نخواهم داشت .🙂
️یه چیزی میگم بین خودمون بمونه
دنیا رو زشت تر از این نکنید😉😔😒
امروز من میتونه فردای تو باشه :)
هیچ کس از سرنوشت خبر نداره . . .
#محمدرضاغفاری
همه میگن حالت خوبه :)؟
اما هیچ کس نمیخواد واقعا بدونه ..
ولی من دیگه هیچ حرفی با مردم این دنیا ندارم
که بخوام تو بیو بگم 🖤 . . !