ك ᴄᴜᴛ میشه یه جا دیگه ᴘᴀsᴛᴇ میشه..!️
ᴛʜᴀᴛ ɢᴇᴛs ᴄᴜᴛ, ɢᴇᴛs ᴘᴀsᴛᴇᴅ
sᴏᴍᴇᴡʜᴇʀᴇ ᴇʟsᴇ..!
میخواستم داد بزنم بس است
+گفتن هیس تو دختری
هرکس خود داند و خدای دلش که چه دردی است در کجای دلش ،….
️کاش نجابتم را بهانه ی رفتنت نمیکردی
تا با دیدن هر هرزه ای به خودم بگویم
اگر مثل او بودم نمیرفت
گرگ، گرگ میزاید و گوسفند، گوسفند
فقط انسان است که گاهی گرگ میزاید و گاهی گوسفند . .
تنها باگ شب اينه كه دلتنگى و جاى خالى كسايى كه دوسشون دارى چند برابر ميشه 🕊🥀
️چشمانَت جایِ دگر بود و غمت کنج دل ما
️چشمانَت جایِ دگر بود و غمت کنج دل ما
️من نمی گم کاش هیچ وقت نمی شناختمت؛
می گم کاش همونجوری که شناخته بودمت می موندی.
️
زندگی میگذره بزرگتر میشی میشکنی، میگذری، اما کم کم عادت میکنی که به هیشکی عادت نکنی :)🌵
️🎐 دنیـا یـه کـابوسـه؛
و تـو نمیتـونـی بیـدار شـی..🌱
.
tнє wσrℓᴅ is a niɢнtмarє
anᴅ yσu cannσt waкє uρ.. .
برای خود زندگی کنیم نه برای نمایش دادن آن به دیگران...
️Live for ourselves not for showing that to others...
واقعا توقع ندارم هر خوبی بهتون کردم رو جبران کنین ولی دیگه حداقل بی چشم و رو نباشین:)
از تو حرکت!
از رفیق زیرپا کشیدن و خنجر زدن :)
️
آرزو دارم بفهمی درد را
تلخی برخوردهای سرد را
|
️
الکی با کلمات بازی نکنیم
خیانت یه اشتباه نیست؛یه انتخابه ...
️