حرامش باد انکه به ارزوی من میرسد...
️4.9
عاشقانه غمگین عشق یک طرفه نامردی حرامش باد انکه به ارزوی من میرسد...
️چشمات کاری که میکرد با من هیچ ساغی نمیکرد ..!🙂
️چه نامردانه
راز هایم را فاش کردند،
آنان که می گفتند بگو تا آرام شوی...!
دشت مان،
گرگ اگر داشت
نمی نالیدم،
نیمی از گله ی ما را
سگ چوپان خورده!
خود حضرت #حافظ هم ميگه:
"اشك من رنگ شفق يافت ز بی مهری يار"
اونوقت بعضيا ميگن مرد كه گريه نميكنه!
"می خوام یه مدت تنها باشم" دیالوگیِ که بوی رفتن آدما رو میده.....
️میخواستم داد بزنم بس است
+گفتن هیس تو دختری
هرکس خود داند و خدای دلش که چه دردی است در کجای دلش ،….
️کاش نجابتم را بهانه ی رفتنت نمیکردی
تا با دیدن هر هرزه ای به خودم بگویم
اگر مثل او بودم نمیرفت
گرگ، گرگ میزاید و گوسفند، گوسفند
فقط انسان است که گاهی گرگ میزاید و گاهی گوسفند . .