فڪ نڪن تو بردے ، من به خودم باختم🥲😄
️عدالت ایران میگه مجازی درس بدید حضوری امتحان بگیرید:)
#وطنم_پاره_تنم
فراموش نکنیم که اگر دلی را بردیم شکستیم، گذشتیم و رفتیم …
روزگار حافظه خوبی دارد، هرگز فراموش نمی کند !
تلخی قصه اونجاست که وقتی دلم سوخت ، دلش خنک شد..💔
️خیلی وقتا میتونیم ادمها رو بخاطر بدیهاشون ببخشیم ولی بخاطر بی ارزش کردن خوبیامون؟ هرگز...هرگز....هرگز....!
️
انقدر قویشو که شک کنن تو همون دختری هستی که شکستنت!(:
️زمان خیلی باارزشه مطمئن شو
که با آدمای با ارزش میگذرونیش•••
⌛️⏳𝖅𝖆𝖒𝖆𝖓 ç𝖔𝖐 𝖉𝖊ğ𝖊𝖗𝖑𝖎𝕯𝖊ğ𝖊𝖗𝖑𝖎
𝖎𝖓𝖘𝖆𝖓𝖑𝖆𝖗𝖑𝖆 𝖌𝖊ç𝖎𝖗𝖉𝖎ğ𝖎𝖓𝖉𝖊𝖓 𝖊𝖒𝖎𝖓 𝖔l
بعضی وقتها آدما رو سخت ببخشيد؛
راحت كه ببخشی، تكرار میکنن...
🦪ˢᵒᵐᵉᵗⁱᵐᵉˢ ʸᵒᵘ ᶜᵃⁿ ʰᵃʳᵈᵉⁿ
𝘱𝘦𝘰𝘱𝘭𝘦;𝘌𝘢𝘴𝘺 𝘵𝘰 𝘧𝘰𝘳𝘨𝘪𝘷𝘦,𝘳𝘦𝘱𝘦𝘢𝘵.
اگر کسی برای نگه داشتن تو نمیجنگه
هیچ وقت برای موندنت نجنگ
🍷დ𝐁𝐢𝐫𝐢 𝐬𝐞𝐧𝐢 𝐭𝐮𝐭𝐦𝐚𝐤 𝐢ç𝐢𝐧 𝐬𝐚𝐯𝐚ş𝐦ı𝐲𝐨𝐫𝐬𝐚
𝐚𝐬𝐥𝐚 𝐤𝐚𝐥𝐦𝐚𝐧 𝐢ç𝐢𝐧 𝐬𝐚𝐯𝐚ş𝐦𝐚..!
قـَلـبـ هـا دَرَنـدِهـ اَنـ ، واسـِهـ هَـمـیـنـ دَنـدِهـ هـا قَـفَـسَـنـ
️ᘄخوبی که زیاد شه...........ابله خیال بد میکنهᘇ
۞فقط در حق خودت خوبی کن۞
خواستم عاشق ماه بشم خورشید طلوع کرد💛☀️
️عالم این خاک و هوا گوهر کفر است و فنا
در دل کفر آمدهام تا که به ایمان برسم
به هر کس میکنم از مهر جانم را فدا
همچو عقرب میزند نیشم نمی دانم چرا...؟
عجبـ تـلـخـ بود
شیرینیـ دروغـ عاشقـ بودنشـ …
وقتے نتونن با بقیه جایگزینـت ڪنـن،
شروع به دلتنگ شدن میڪنـن!
⏰Tʜᴇʏ sᴛᴀʀᴛ ᴍɪssɪɴɢ ʏᴏᴜ ᴡʜᴇɴ ᴛʜᴇʏ ғᴀɪʟ ᴛᴏ ʀᴇᴘʟᴀᴄᴇ ʏᴏᴜ
اشکی که برای شخص دیگهای ریخته میشه
نشونه ضعف نیست؛ نشونه یه قلب پاکه...
‹❤️🩹🩹›𝗧𝗲𝗮𝗿𝘀 𝘀𝗵𝗲𝗱 𝗳𝗼𝗿 𝗮𝗻𝗼𝘁𝗵𝗲𝗿
ᴘᴇʀsᴏɴ ᴀʀᴇ ɴᴏᴛ ᴀ sɪɢɴ ᴏғ ᴡᴇᴀᴋɴᴇss.
𝗧𝗵𝗲𝘆 𝗮𝗿𝗲 𝗮 𝘀𝗶𝗴𝗻 𝗼𝗳 𝗮 𝗽𝘂𝗿𝗲 𝗵𝗲𝗮𝗿𝘁.
« زندگے یک دروغ مسخره بود!ツ ».
️━─ 🍌ᴸᴵᶠᴱ ᵂᴬˢ
ᴬ ᴿᴵᴰᴵᶜᵁᴸᴼᵁˢ ᴸᴵᴱ ─── ⇆
بــا شناخـت آدمـا از نـزدیڪ
یا زیرشـون خـط مـیـڪشـے یـا روشـون🌵💚
ꪩİ𝔫𝔰𝔞𝔫𝔩𝔞𝔯𝔦 𝔶𝔞𝔨𝔦𝔫𝔡𝔞𝔫 𝔱𝔞𝔫𝔦𝔡𝔦𝔨ç𝔞𝔨𝔦𝔪𝔦𝔫𝔦𝔫 𝔞𝔩𝔱𝔦𝔫𝔦 ç𝔦𝔷𝔢𝔯𝔰𝔦𝔫𝔦𝔷 𝔨𝔦𝔪𝔦𝔫𝔦𝔫 ü𝔰𝔱ü𝔫üྀ
ᴬᴾᴾᴿᴱᶜᴵᴬᵀᴱ ᴹᴱ
بگذار ببرند و بدوزند و بپوشند،
تو بخند، گوش بده،خیره بمان،هیچ مگو.
-هِممم!🤞🏾☁️ꈍᴗꈍ️
من تو زندگیم به کسی مثل خودم احتیاج دارم :))
️i need someone like me in my life...!
فقط نقش آدم فراموش کرده رو خوب بلدن بازی کنن️
👣اگه همه ازت خوششون مياد،
يك مشكل جدى دارى.
به بعضیا باید گفت :
چه قلبی داریا
هرکی میگه سلام میشه مای لاو :))️