ما همه انسانیم باید به هم احترام بگذاریم اگر کسی دینش اسلام بود او را مسخره نکنیم و به او احترام بگذاریم یا اگر دینش یهود بود یهودستیزی نکنیم اگر دینش زرتشت بود به آیینش احترام بگذاریم. به ملیت ها توهین نکنیم اگر کسی آمریکایی یا آفریقایی یا ایرانی و افغانستانی بود او را به تمسخر نگیریم. بنی آدم اعضای یکدیگرند که در آفرینش ز یک گوهرند #ما_همه_انسانیم️
قانونِ شيمى🧪⚗️ ميگه اگه شما در يك حلّال، بيشتر از ظرفيتش حل شونده بريزيد اون محلول « سیــــر » ميشه و اصطلاحاً حل شونده رو بالا مياره... آدما هم همينن، اگه بيشتر از ظرفيتشون براشون زمان بذارى تورو پس ميزنن و خوبياتو بالا ميارن رو صورتت...!️