اینو بدون من خیلی وقتا ازت ناراحت شدم ولی بجاش برات خندیدم، خیلی وقتا میتونستم باهات بحث کنم ولی با خودم گفتم اون مهمه نه بقیه، خیلی وقتا هم میخاستم برم ولی محکم تر از قبل کنارت وایسادم؛"️
مگه قرار نبود خوب بشی؟؟ الان منو تنها گذاشتی دارم دیوونه میشما.. پسرم خوب بخوابی خیلی دوست دارم🥲🖤 اینو بدون همیشه یه گوشه قلبم میمونی تا ابد و یک روز..:) ولی آیندم.....🫠️
به آدما اصلاً اعتماد نکنید... هرکسی که میاد تو زندگیتون به این معنی نیست که میخواد باهاتون دوست بشه و اگه یه مدتی بگذره و هنوز هم باهاتون باشه به این معنی نیست که پیشتونه تا ابد... آدما آخرش یه روزی میرن از پیشت چه بخوای چه نخوای🖤:) ️