😵💫📚️
😵💫📚️
براے دیگران ماندی!
و من با بغض میگویم،
خلاےق را هرچه لایق!️
دختر بچهای دیدم که پیکرش از تختی آویزون شده بود پیدا بود و معلوم بود در خواب بوده...️
ترجیح میدم به جای درد و دل حرفام تبدیل به بغض بشه تا اسکرین شات:)
️چیمیشد اکه واقعی میشد🖤💔️
سکوت معنی عشق است
معنی درد است
سکوت،پاسخ هر نارفیق نامرد است!
پس چرا رفتی تنهام گذاشتی*^^^🎶️
یه چیزی میگم بین خودمون بمونه
دنیا رو زشت تر از این نکنید😉😔😒
مراقب باش با کی درد دل میکنی...
خیلیا فقط از روی کنجکاوی
گوش میدن...!
آب در کوزه و ما تشنه لبان می گردیم. یار در خانه و ما گرد جهان می گردیم.
️براش گریه نکن، اونو به گریه بنداز 『💔🥀』
️不要为他哭泣,让他哭泣
آدما رو مجبور نکن برات وقت بزارن
اگه واقعن دوست داشته باشن بیشتر وقتشون مال توعه...)
خسرو شکیبایی چه زیبا میگه
گاهی بر سر کارهایی که برای دیگران انجام میدی
باید منت گذاشت تا آن را کم اهمیت ندانند
-─═हई╬@roghayeh╬ईह═─
هــر کــس از ایــن دنـیــا چـیـزی بـرمـیـدارد …
من امـا فـقـطـ ؛
دسـتـــ بــرمــیــدارمــ !
دست به عاشق کردنتون خوبه ،
حیف!
پای موندنتون لَنگ میزنه ...
هَرجاکَ باشـی مـیـام..
سایـهَ بَـ سایَـت..
مَنـم بَش کَردم عـادتَـ... 🖤️
بیشتر میشه.😂💔️
شاه دخت :) 🚶♀️️
[ آلیس فینی ]️