شاه دخت :) 🚶♀️️
شاه دخت :) 🚶♀️️
[ آلیس فینی ]️
و با دست دیگر کلاه بر سرم مى گذارند
انتظار زیادیست که بخواهم نوازشم کنند…!️
ما معمولیا یکیو نداریم که وقتی قهر کردیم بهمون بگه:
«ناز کنی؛ نظر کنی؛
قهر کنی؛ ستم کُنی
گر که جَفا، گر که وَفا،
از تو حذر نمیشود»
ما اگه قهر کنیم، زود میندازنمون دور...
واسه همین همیشه هستیم!
فقط نقش آدم فراموش کرده رو خوب بلدن بازی کنن️
دوست داشتن
نیاز به تمرین نداره!
هی از این آدم به اون آدمش نکنید!
انـا لـا منتظر المـہـدی :)
همینقـدر صریـح 💔...️
این قآنونِ زندگی مــَــنه
بـودے ، نــوش
نـَبودی ، فــَــرآموش .. ☣☠
خیلیا تو کف ما خودشون رو شستن!
!♡
" 𝘮𝘢𝘯𝘺 𝘷𝘢𝘴𝘩𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘦𝘮𝘴𝘦𝘭𝘷𝘦𝘴 𝘪𝘯 𝘰𝘶𝘳 𝘧𝘭𝘰𝘰𝘳
من سقوط کردم و...
همه سکوت کردن!
من چه سوخت قلبم همه چه سود کردن من شدم تاریکیه،همه شدن نور
این وسط همه شدن تبر
همه زخم دارن رو این جسد
همه یه جور سهم دارن از این بدن
محو آسمون شدم که من و زمین زدن عه،
من میخواستم که اصلا نه به اهل این زمین نگم!
شاید واسه همین بدم!
خــنجر از پشــت مــیزنــند عــجب دوســتان خــجالتی دارم من….!
️قید مردی را بزن نامرد باش
هر کجا خواهی برو
به هر که خواهی یار باش
این رفیقان نارفیقند
گفتمت هوشیار باش
رفیق بی وفا را کمتر از دشمن
نمیدانم
سرم فدای آن دشمن که بویی از وفا دارد.️
این روزا مِهربوني یه ضَعفه . .
nowadayѕ
ĸιndneѕѕ ιѕ a
weaĸneѕѕ..
- سهراب سپهری️
شما تا آرنج دستتو بکن تو عسل
باز یه عده گاز میگیرن که چرا تا بازو نکردی فقط تا آرنج کردی😉😏
تو یـہ آتیش בرست کرבے براے خوبیام🙃🖤️
چیزهایی که دوستشان دارم را از یاد نبر...
شعر را، باران را، ماه را، موسیقی را
خودت را
خودت را
خودت را
❤️🩹✨️
یادآوری: آخرش باز هم خودتی و خودت آدما بیشتر از اونکه فکرشم کنی نمک نشناس هستن.
️وجود دارن ولی ارزش ندارن :)️
قیدِ اونی که رفته رو بزن
نبضی که رفته گرفتن نداره :)
️