آنکه دائم هوس سوختن ما میکرد
کاش می آمد و از دور تماشا میکرد
4.0
عاشقانه غمگین شعر نامردی آنکه دائم هوس سوختن ما میکرد
کاش می آمد و از دور تماشا میکرد
در حیرتم از مرام این مردم پست
این طائفه زنده کش و مرده پرست💔🥀
*آدم ها چه موجودات دلگیری هستند
وقتی سوزن شان را نخ می کنی، برایت دروغ می بافند !^^
***
فڪ نڪن تو بردے ، من به خودم باختم🥲😄
️هر دوست که دم زد ز وفا
دشمن شد
👤 حافظe²
️چه کشید ذلیخا😔 زیبا رویان جهان بی وفایند حتی پیغمبرانش...
️حتما لازم نیست با اسلحه آدما رو بکشین حرف زدن که بلد نباشی قاتل کلی دل میشی:(((💔
️چه غریب ماندی ای دل ...!
نه غمی ، نه غمگُساری ...
نه به انتظار یاری ، نه ز یار انتظاری ! 👤 هوشنگ ابتهاج
در دیاری ک برادر ب برادر نکند رحم........
غریبه برادر شدنی(((نیست...))