الله من یارش ت نگهدارش:)) نزاری به غریبه یه وقت بیوفته کارش:(🙃 الله همه غماش مال من🥲 صداش🗣️ چشاش👀💚 هواش مال من`🫂 «ارحم عبدک الضعیف» درد و بلاش مال من🥺💗-️
هروقت نبودم به ماه خیره شو، هروقت نبودم با ماه صحبت کن، از روزت بهش بگو ، از عشقت بهش بگو، از غصه هات بهش بگو، از خنده هات بهش بگو ، از آرزوهات براش بگو، اون گوش میده، خیلی آروم نگاهت میکنه و به حرفات گوش میده، اون صداتو میشنوه و بهت چشمک میزنه، ماه همیشه حواسش بهت هست تا وقتی نیستم تنها نباشی.