موسیقی، اگرچه نان نمی شود،
اما شراب زندگیست ...🍷🎼
️
با خندههام عشق میکنی!
دلمو با خنده خامش میکنی...♡
من دیگ واقن واسه مشکلاتم راه حلی جز اهنگ گوش کردن ندارم!
️درسته تنها به نظر برسم اما من ۷ تا فرشته ی نگهبان دارم که اونا بی تی اس هستند BTS
️☘️💜외로워보일지 모르지만 저에게는 7명의 수호천사가 있는데 그 천사들이 방탄소년단입니다☘️💜
من قاتل نیستم؛ فقط معتقدم تنها راه اصلاح بشر، کشتن اونهاست!♤
️ℑ 𝔞𝔪 𝔫𝔬𝔱 𝔞 𝔪𝔲𝔯𝔡𝔢𝔯𝔢𝔯, ℑ 𝔧𝔲𝔰𝔱 𝔟𝔢𝔩𝔦𝔢𝔳𝔢 𝔱𝔥𝔞𝔱 𝔱𝔥𝔢 𝔬𝔫𝔩𝔶 𝔴𝔞𝔶 𝔱𝔬 𝔯𝔢𝔣𝔬𝔯𝔪 𝔥𝔲𝔪𝔞𝔫 𝔟𝔢𝔦𝔫𝔤𝔰 𝔦𝔰 𝔱𝔬 𝔨𝔦𝔩𝔩 𝔱𝔥𝔢𝔪!♤
彡اَگِـهـ رَپـ نَـبُـود شـایَـد ایـنـجـا آدَمـی هَـم نـَبُـود彡◁ ♬ıllıllııllıllı◁❚❚▷ıllıllııllıllı♬ ✞════════════════✞
️. اهنگامو به نصف افراد دور برم ترجیح میدم.
️I prefer my songs to half of the people around me
پروووو قرنیه مشکی😈 قلدر چهارشونه کشتی 💀 گاز میدم زیگزاگی عشقی👽 مو نت ریستکو چی زی 👾
️نوشتم 🖊رو 🍂🍃خیس آبی من دوستدارم خدایی 🙎♀️💟❣🤞 چشم انتظارم میدونم چشم ب راهی 👁🙎♀️👀🚶♀️ تو روستای دلم ❣🤩🥰 تو تک ساقه این 🧍♂️🌱🍁🍀این شالیرازی 🙎♀️🤩 من واسه تو بیدارو 🙎♀️🧍♂️👀 تو بیخبر از 🙎♀️🚫💬از حال من 🥺 سر رو 🧠بالشتت🛏 میزاری چرا توی دلم 🤔💟بزر بی مهری میکاری 🌱 یه جوری کشتنم هر روز 🙎♀️🔫 دنبال قصاصم من 🚶♀️🩸🙎♀️ اینا اصلا سر پوچیم دوستدارن ببازم من 😍🙃 اره خنده داره حالمممم 😂اراجیف میگم و خوبم 😶👌 اصلا باش قبول تو خوب👌🙎♀️✅من از انسانیت دورم🙎♀️🚫
️اهنگ تنها چیزیه که آرومم میکنه🎼🥺 노래는 아파요
️یک آهنگ ⁷مگابایتی ¹⁰⁰مگابایت خاطر:🎧━━━━━━●─────── ⇆ㅤ◁ㅤㅤ❚❚ㅤㅤ▷ㅤ↻
️یه افسانه قشنگ هست که میگه :
وقتی یهو یه اهنگ میاد به زبونت یعنی معشوقت داره اون اهنگ به یادت میخونه𖤐⃟🦋•
████████▀▀▀████
████████────▀██
████████──█▄──█
███▀▀▀██──█████
█▀──▄▄██──█████
█──█████──█████
█▄──▀▀▀──▄█████
███▄▄▄▄▄███████
گاهی میانِ خلوتِ جمع یا در انزوای خویش
موسیقیِ نگاهِ تو را گوش میکنم ...
#فریدون_مشیری
کاشکی میشد؛ بهت بگم...
چقد صداتوُ دوست دارم!
لالاییــاتوُ دوست دارم..
بغضِ صداتوُ؛ دوست دارم… مـــــادر…♪♫
روز مادر مبارک💫
کاشکی هنوزم واسم یع غریبه بودی!
️کمک!
من دوباره خودمو گُم کردم
ولی هنوز تورو یادمه...
!𝑯𝒆𝒍𝒑
𝑰 𝒍𝒐𝒔𝒕
𝒎𝒚𝒔𝒆𝒍𝒇
𝑨𝒈𝒂𝒊𝒏
....𝒃𝒖𝒕 𝑰 𝒓𝒆𝒎𝒆𝒎𝒃𝒆𝒓 𝒚𝒐𝒖
•𝑩𝒊𝒍𝒍𝒆 𝑨𝒚𝒍𝒔𝒉𝒂𝒎
می رسه آدم به آدم...
ای کاش فرشته نبودی!
من سفر کردم از ترانه شدن
کوچ کردم به سرزمینِ سکوت...!
بعضـے آهنگا جورین ڪه میخواے برے خواننده بگـے
من ڪـے اینارو برات تعریف کردم؟
تو مثل همون آهنگی هستی که ناراحتم میکنه و من از گوشیم پاکش کردم ولی بازم زیر لب میخونم و بهش فکر میکنم:(
️وقتي با هندزفري آهنگ گوش ميدم:
10% آهنگ گوش ميدم
90% فكر ميكنم كسي داره صدام ميكنه
حالم اونجوریه که شاهین نجفی میگه :
من به روزای شاد مشکوکم ، شک دارم ختمِ ماجرا اینجاست ... 🌱