من اگه تو نباشی
دیگه چجوری واسه گنده ها بکنم قاطی
اگه تو نباشی
دلمو خوش کنم به چی...؟
وقی هست دورم آژیر، هم سنگرمی
چه کنارم باشی، چه دور، چه صد قدمیم
شاید تا حالا یک بار هم باهم حرف نزدیم
ولی به هم نزدیکیم🧸📎️
دیگه چجوری واسه گنده ها بکنم قاطی
اگه تو نباشی
دلمو خوش کنم به چی...؟
وقی هست دورم آژیر، هم سنگرمی
چه کنارم باشی، چه دور، چه صد قدمیم
شاید تا حالا یک بار هم باهم حرف نزدیم
ولی به هم نزدیکیم🧸📎️
5.0
رفاقتی لاتی موسیقی