خوش اخلاق بودن بد نیس ولی اینکه اخلاق خوبتو واس یه مشت بی لیاقت رو کنی غلط اضافس
️اینکه یه زمانی مهم بودین
دلیل نمیشه همیشه مهم بمونین:)
من آدمی رو میشناختم که برای دیدنش کلی ذوق و شوق میکردم
اما الان میبینمش راهمو کج میکنم...
هِعـ 😏راْه رَفتَنو اْز مٌا یاّد گِرِفتَنْـ حاْلاّ میخْانـ باْ مَنـ مُساٰبِقهـ دویدّنـ بزارنـ
️فراموش نکنیم که اگر دلی را بردیم شکستیم، گذشتیم و رفتیم …
روزگار حافظه خوبی دارد، هرگز فراموش نمی کند !
تلخی قصه اونجاست که وقتی دلم سوخت ، دلش خنک شد..💔
️ولی دیگه چیکار کنم ، دوستت دارم😁❤️️
ــــــــــــــــــــــــــــــــــ
من جغد شب زنده دار🦉
مثل پاندا خسته🐼
مثل ماهی کم حافظه🐟
مثل کوالا تنبل🐨
و مثل پنگوئن بی حوصلهست🤣🐧️
قـَلـبـ هـا دَرَنـدِهـ اَنـ ، واسـِهـ هَـمـیـنـ دَنـدِهـ هـا قَـفَـسَـنـ
️خواستم عاشق ماه بشم خورشید طلوع کرد💛☀️
️قیافه
اخلاق
ادب
برات اهمیت نداره،
بیا دایرکت!😐🦦😂️
به بعضیا باید گفت :
چه قلبی داریا
هرکی میگه سلام میشه مای لاو :))️
مگه من چقدر مبهم بودم که هیچکی منو نفهمید؟¿
️هی خداااا لاشی ندیدی ؟؟😹 حالا ببین .. خوب دیدی ؟؟؟ حاالا هرررری 😹🤟
️فاقد تعادݪ عصبۍ، درڬ ندارید گمشید . . . !.👨🦯🖖
️·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ حالا بگو برنامـہ چیـہ ما گنـבشو בراریم...تو عین من نمیشے چون استایل گنگشو نـבاری...! ˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙
️نواده ی شیطانم😈 اما فرشته ها دورم میپلکنْْْْْْْْْْـْْْْْْْْـْْْْْـْْـ!
️یه چیزی میگم بین خودمون بمونه
دنیا رو زشت تر از این نکنید😉😔😒
من بد بودنو از خیلیا بهتر بلد بودم
منتها انقد وجود داشتم
که رو کسی امتحان نکنم ....
آدم همیشه یادش میمونه کی؛کی حواسش بهت بود.✌️🤙
️داداش تو به ما درس نده ;)
ما درس داده روزگاریمـ ...
بعضیا دورمونـ زدنـ ولی ما فقط←نگاه کردیم →
️هيچوقت ، هيچچيز ، از هيچكس ، بعيد نیست
️Nᴇᴠᴇʀ﹐ɴᴏᴛʜɪɴɢ، ғʀᴏᴍ ɴᴏ ᴏɴᴇ﹐ɪᴛ ɪs ɴᴏᴛ ɪᴍᴘᴏssɪʙʟᴇ !
لاشی بودن دختر پسر نداره ادم لاشی لاشیه😏👣
️چیه بیو ندارم ..😏 مث تو نیستما از خیلی وقت پیش به سوی موفقیت رفتم
️