زًمانـ£ خیـ🙅🏼♀️لیـ عًوض شد🎭 اًما طُ هًنوزم همون عًنتریـ 🤪
️رُز کاشتَم وَلی فِکر نِمیکَردَم جاش کاکتوس دَراد!
️𝐼 𝑝𝑙𝑎𝑛𝑡𝑒𝑑 𝑎 𝑟𝑜𝑠𝑒 𝑏𝑢𝑡 𝑖 𝑑𝑖𝑑 𝑛𝑜𝑡 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑘 𝑡ℎ𝑒 𝑐𝑎𝑐𝑡𝑢𝑠 𝑤𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑡𝑎𝑘𝑒 𝑖𝑡'𝑠 𝑝𝑙𝑎𝑐𝑒 -
به هیچکس اعتماد نکن👍 ابی ک امروز بهت جون میده🙂 فردا میتونه ترو غرق کنه 🚬🕸️
️هر چیزی راجب من شنیدی غلطه ؛
من بدتر از این حرفام :>
ᗴᐯᗴᖇYTᕼIᑎᘜ YOᑌ ᕼᗴᗩᖇ ᗩᗷOᑌT ᗰᗴ IՏ ᗯᖇOᑎᘜ
I'ᗰ ᗯOᖇՏᗴ Tᕼᗩᑎ TᕼᗩT :>
اگر بلد نیستی احترام بذاری
پس اصلا دهنتو باز نکن!
𝙸𝚏 𝚢𝚘𝚞 𝚍𝚘 𝚗𝚘𝚝 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚑𝚘𝚠 𝚝𝚘 𝚛𝚎𝚜𝚙𝚎𝚌𝚝
𝚝𝚑𝚎𝚗 𝚍𝚘 𝚗𝚘𝚝 𝚘𝚙𝚎𝚗 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚖𝚘𝚞𝚝𝚑 𝚊𝚝 𝚊𝚕𝚕.
پر و بال که خودم بهت دادم ، دم از کجا در آوردی؟
️?𝙄 𝙜𝙞𝙫𝙚 𝙮𝙤𝙪 𝙬𝙞𝙣𝙜𝙨 𝙖𝙣𝙙 𝙛𝙚𝙖𝙩𝙝𝙚𝙧𝙨 , 𝙬𝙝𝙚𝙧𝙚 𝙙𝙤 𝙮𝙤𝙪 𝙜𝙚𝙩 𝙩𝙝𝙚 𝙩𝙖𝙞𝙡
یـجـا خـونـدمـ:
خـودشـونـ نـمـیـرنـ ولـیـ یـکـاریـ مـیـکـنـن خـودتـ بـریـ
و ایـنـ از تـنـهـا گـذاشـتـهـ شـدنـ دردنـاکـ تـرهـ "🤍🙂"
گولَم میزد بیشتر اع هَمحِـ ول وآسم #فرشتس"🤍🍷✨"
️ی چیزی بگم:
اون احمق تر از خودتو به این یکی احمق که خودتی وابسته نکن. ممنون.
گوشِ خرو هرچقدرم ڪوتاه ڪنین....اسب نمیشه ڪه!میشه؟
یچیزایے ذاتیه😊
به بعضیام باید گفت :
تنهایے ما مثه لاشے بودن شما ذاتیه :)
من لاشے پسند نبودم!
فقط لاشیا خوب بلد بودن اداے خوبارو در بیارن…!
یہ عڋه آڋݦ هــڛٺݩ...
ڪہ ݥیڤهݥݩ ، ݩڤهݦݩ
أݦا ݩݦے ڤهݦݩ ڪہ…
مإ ݦیڤهݦیݥ ݩڤهݦݩ ꙰٭
خری گم کرده ام با بار کاشی پیام دادم شاید تو باشی
️-دوستامخیلیخجالتین +چطور -اخههمیشهازپشتخنجرمیزدن
️غم انگیزه
ولی زندگی پر از رفتنای ناگهانیه . . .
به دلیل نداشتن بیو شما را به پیام بازرگانی دعوت مینمایم😂🍳
️
ما بین رفیقا نیستیم
بین یه مشت عقرب صفتیم :)
رفتنـــت ..
نبودنت !
نــ ـ ــآمردیــت ,
نـﮧ اذیتـم کردُ نـﮧ حتـﮯ , ثآنیـه اﮮ , برآم سوآل شد !
فقــــــط ..
یـڪ بغض خفـه ام میکنــد ..
چگونـﮧ نگآهــت کرد ؟؟
ڪـﮧ مرآ تنهــآ گذآشتـﮯ …
لـاشـیهـایـیدرقـالـبپـسـرمـامـان
️داشتم عاشق مهربونیش میشدم دیدم با همه مهربونه...🥀
️آره آدما میتونن اشتباه بکنن
ولی خیانت اشتباه نیست,🙂
در نسلی گیر افتاده ایم
که در آن وفاداری فقط یک خالکوبی است، عشق فقط قول است(:
خوش اخلاق بودن بد نیس ولی اینکه اخلاق خوبتو واس یه مشت بی لیاقت رو کنی غلط اضافس
️اینکه یه زمانی مهم بودین
دلیل نمیشه همیشه مهم بمونین:)
من آدمی رو میشناختم که برای دیدنش کلی ذوق و شوق میکردم
اما الان میبینمش راهمو کج میکنم...
هِعـ 😏راْه رَفتَنو اْز مٌا یاّد گِرِفتَنْـ حاْلاّ میخْانـ باْ مَنـ مُساٰبِقهـ دویدّنـ بزارنـ
️فراموش نکنیم که اگر دلی را بردیم شکستیم، گذشتیم و رفتیم …
روزگار حافظه خوبی دارد، هرگز فراموش نمی کند !
تلخی قصه اونجاست که وقتی دلم سوخت ، دلش خنک شد..💔
️