چرا مغرور نباشم وقتی جز خُدم بِہ هیشکی نیاز ندارم .؟.....'
️
- ما اعصاب سرد شدنتون نداریم، یهویی برید گم شید.
اسکل پرنده نیست
اسکل ماييم که بعضياتونو باور کرديم:)
بعضيا هم هر روز قلبشونو به یکی اهدا ميکنن
انگار مرگ مغزی شدن:)
میدانید چرا من استخر نميرم?
چون عسل تو آب حل ميشه:/
ط
فڪر میڪنے ڪے موند!
اون روزایے ڪہ فقد!
خدم پیش خدم میموندم...!🙃🖤✨
#شایعه🧸🖇🗝❤️
درسته ما دختریم اما امان از روی سگمان·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ 💔💔💔💔💔 ˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙
️یه جوری مُرده پرستین که آدم هوس مُردن میکنه!
️ولی من می گم؛
آدم باید تنها بودنو بلد باشه
که سر تنها نبودنش به هرکَس و ناکَسی
باج نده....
آقای قاضی
خواستم بهش بگم آدم شو
اما دلم نیومد تو شرایط سخت قرارش بدم:)))
هنـوزم دولا دولا دوسش دارم :)
️
تاکه خُفتیم همه بیدار شدن
حال که مُردیم همگی یار شدن
یه چیزی میگم بین خودمون بمونه
دنیا رو زشت تر از این نکنید😉😔😒
ما همینیم که هستیم
بالا نیستیم چون پرچم نیستیم
فقط یه آدمیم، چیزی که خیلیا نیستن…
اگه لاشی بودن آدمُ بزرگ میکنه من کوچیکِ همتونم 🖤🤞🏻
️من تو امتحانا هم شاخ بودم😎
سین میکردم
ولی جواب نمیدادم😂💪🏽
گمان کردم که بامن
همدل و همراه و همدردی
به مردی با تو پیوستم
ندانستم که نامردی
من اون دختره تخصم که از سرما یخ میزنه اما بازم میگه سردم نی:)💉
️ما اعصاب سرد شدناتونو نداریم
یهویی گمشید :)️
منو وقتی نقد کن که هم اندازم بشی، فعلا تا اون موقع بشین و برام کف بزن :))️
خودمونو غرق خاطرات کسی کردیم که حتی یادش نیست با ما خاطره داره..
️همون آدم واقعیه زندگیته!
وگرنه موقع خوشیات که دشمنتم میشه رفیقت:)
️
هیچوقت از عشق به عنوان سلاح استفاده نکن!
️...𝒀𝒐𝒖 𝒔𝒉𝒐𝒖𝒍𝒅 𝒏𝒆𝒗𝒆𝒓 𝒖𝒔𝒆 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒂𝒔 𝒂 𝒘𝒆𝒂𝒑𝒐𝒏
🎐 اجـازه نـده هيـچ كس پـاشو رو رويـاهات بـذاره..🌱....!
️ما داد زدیم کسی نفهمید؛ حالا نوبت ما هم میشه برا فریاداتون کر بشیم!
حساب کردن رو بعضیا؛مث شرط بستن رو خر تو مسابقات اسب سواریه
️بگذار شغالها با توهم حکم رانی کنند سکوت گرگ شروع فاجعه است...!
️
⃟مٓن بآ غـروُرم حال ميكُنعم شُما با روياي شاخ بودنتون☘