مساله اینه که بشه گفت:"دردی که قلب تورو لمس میکنه درد منه"!
️Mesele senin yüreğine dokunan dert benim derdimdir,diyebilmektir👌❣️
مدام زخم میزند...!️
باز باران با ترانه میزند بر بام قلبم♡︎
️آن که گذشت از دل من همراهش بر باد رفت منطق من
️«من دوستت داشتم اما گذاشتم بری!چون تو آدم زندگی من نبودی»
️فردای نبودنت و تنها شدنم دیدن ندارد .️
دنبال هم خواهیم گشت
در آدمهای بعدی !
دور هست اما رسیدنی ✌️👑
️➖⃟💛•• تو در رگ هایم جاری هستی چگونه میتوانم بی خیالت شوم؟!
️𝕐𝕠𝕦 𝕝𝕚𝕧𝕖 𝕚𝕟 𝕞𝕪 𝕧𝕖𝕚𝕟𝕤. ℍ𝕠𝕨 𝕔𝕒𝕟 𝕀 𝕘𝕖𝕥 𝕠𝕧𝕖𝕣 𝕪𝕠𝕦?
تا ك از جانب معشوقه نباشد كششي كوشش عاشق بيچاره به جايي نرسد ...
️من اصراری ندارم تو خودت مختاری یا نرو یا ک بمان یا نگهت میدارم.
️I ԃσ ɳσƚ ιɳʂιʂƚ ƚԋαƚ ყσυ ƈԋσσʂҽ ɯԋҽƚԋҽɾ σɾ ɳσƚ ƚσ ʂƚαყ σɾ ƙҽҽρ ყσυɾʂҽʅϝ . . . . .
عاشق چشاییی شدم ک ب همه چش داشت بنازم ب تنهایی ک جدایی ندارد...
️شایـد
فکـرش از سـرم افتاد :]🖤... ️
چقدر محال شدی
از وقتی
تو را آرزو کردم ...
اینجانمیشود
تو را نداشت
و زنده ماند
باور کن ... !
یه آدم دیگه ست ^‿^💜🎆 › •️
یکی از افتخاراتم اینه که هیچکس دوسم نداره . . . گفتنش جراَت میخواد
️در من گورستانی پر از خواستن ها و نرسیدن هاست
️In me, the graveyard is full of demands and failures
جان به جانم بكنند !
دل من پيش همانيست كه نيست ...
🖤🧸