هیچوقت از هیچکس برای چیزی انتظار نداشته باش،انتظارات همیشه صدمه میزنن... زندگی کوتاهه...پس به زندگیت عشق بورز... خوشحال باش...لبخند بزن...فقط برای خودت زندگی کن... قبل از اینکه صحبت کنی،گوش کن قبل از اینکه بنویسی،فکر کن قبل از اینکه خرج کنی،درآمد داشته باش قبل از اینکه دعا کنی ببخش قبل از اینکه صدمی بزنی،احساس کن قبل از تنفر،عشق بورز زندگی اینه... احساسش کن،زندگی کن و لذت ببر️