« خوشحالي بهترین انتقامِه ..💫! »
️کاش یه بابا پنجعلى جیبى داشتم تا هر وقت یکى میخواست نصیحتم بکنه مى خوابوند دهنش.
️زهوشیاران عالم هرکه را دیدم غمی دارد دلا دیوانه شو دیوانگی هم عالمی دارد
️کسی که جلوش شکمتو نمیدی تو ، اون واقعیه :)
️پای ایرانیان چجوریه مگه؟
سُم که نداریم داداش😐😂️
زمانی میرسید ک آن ثانیههای بدون رنج ب دقیقهها و ساعت و شاید حتی روزها تبدیل شوند....🌱🌙🕊!
️
حداقل یه زنگوله ببندید ؛
که ما بفهمیم شما دارید به سمتون میاین :/
️
دخترا وقتی یه عکس خوب میگیرن انقد میشینن نگاش میکنن تا زشت بشه و پاکش کنن😂🤦🏻♀
️در درون من خریست در جستجوی تمامی گِلهای دنیا برای گیر کردن! -_-
️امیدوارم عکسای کراشتون از
فولدر screenshot بره تو فولدر camera :)))
بهش میگم بابا جون اینستاگرامم میری؟
.
میگه پس فکر کردی دوست دخترت کیه؟
ضربه روحی خوردم😐😂
️
براش دست تکون دادم ؛ اونم همینکارو کرد و بوسم برام پرت کرد !
خلاصه Love وصفا و صمیمیت .. خیلی خوشگل داشت پا میداد
فقط تنها ایرادی که داشت این بود که سنش حدودِ 4 یا 5 سال بود:»»»️
نمی گذارد در تاریکی و رنج باقی بمانی!....💕🌓💚️
وقتی بهش نگاه میکنم به این فکر میکنم که کسی میتونه به اندازه من عاشقش باشه؟!🙃❤️
️When I look at him, I think that someone can love him as much as I do ?! 🙃❤️
كار من ديگه از شنبه شروع كردن گذشته،
من بايد يه بار بميرم از اول شروع كنم😂
███████▒≡🚜 در حال اسفالت سازی بیو برو کنار قیری نشی😹
️شب ها که آسمونت میشه ستاره بارون
روز ها که خورشید میکنه افق رو گلدون🤣🦦️
ڪَفتـ چقدر زشتـی ... 🤦
ڪَفتـم از قـدیـم میـڪَن چهـره مهـم نیس اخلاق مهمـه ... 😏
اونـم ڪَفتـ از قـدیـم ڪَفتـن ...😐
دوستـ بـاش دور بـاش ... 😂️
우리의 가장 행복한
추억들은 늘 우리를 슬프게 하네요
شادترین خاطراتمون
همیشه ما رو غمگین میکنن. ️
همیشـه وقتـی مـ♡ـن رو میـدیـد ... 🙂
مـی ڪَفتـ ... ✋
عـه دامـاد مـن چطـوری ... 😐
در حالـی ڪه اصـلا دخـتر هـم نداشتــ ... 🤦
فـڪـر ڪنـم مـ♡ـن و شـڪنجه روحـی مـی داد ... 😂
️
با چیزی که داری خوشحال باش
و برای چیزی که میخواهی هیجان زده
Sahip olduklarınla mutlu ol ve
istediklerin için heyecanlan🍃🦩