"فالوشه"️
Samira_17
دختری در من ساز امید واری میزند✨🧚🏻♀️
️این دشمنت رو غمگین میکنه .
️
بنگر رخ زیبای علی اکبر را
در منطق و خُلق و خوی او می بیني
با دیده ي جان مُحَمّدی دیگر را
ولادت حضرت علی اکبر «ع» و روز جوان مبارک باد🌺️
درس خوندن از رو PDF مثل غذا خوردن با قاشق چنگال پلاستیکیه
️انقدر برای saved message تلگرامم پی ام فرستادم کم کم دارم بهش حس پیدا میکنم😂😂
️گذاشتم زنگ موبایلم
.
.
.
هر جا میریم عید دیدنی با این خطم اون یکی رو میگیرم صداش در میاد به چه خفتی افتادیم.️
فقط اونجایی که توی سریال وایکینگز میگه: من جنگجوی خوبی هستم، اما تو هدف با ارزشی برای جنگیدن نیستی!😹👊🏼🌿
️.
.
.
.
.
.
تو نخودی باش
.
.
.
.
لامصب قدرت تخریبش معادل
.
.
.
بمب اتم هیروشیما بود...!😅😅😂️
من همیشه به جلو نگاه میکنم!
البته یه بارم اونقدر حواسم ب جلوم بود که ماشین میخواست بزنه زیرم😑😂ماشینه کـــوررر
یك روحِ خوشحال
بهترین سپر در برابر یك دنیاي ظالمِه..!
☔️⃤••𝗔 𝗛𝗔𝗣𝗣𝗬 𝗦𝗢𝗨𝗟
ɪs ᴛʜᴇ ʙᴇsᴛ sʜɪᴇʟᴅ ғᴏʀ ᴀ
ᴄʀᴜᴇʟ ᴡᴏʀʟᴅ..!
کلمه هور در فارسی ب چ معناست؟
1_دریا
2_خورشید
3_ماه
4_شلوغ️
و نه هیچ یک از مردم این آبادی
به حباب نگران لب یک رود قسم
و به کوتاهی آن لحظه شادی ، که گذشت
غصه هم میگذرد ...
آنچنانی که فقط خاطرهای خواهد ماند
لحظه ها عریانند
به تن لحظه خود ، جامه اندوه مپوشان هرگز...🤍️
از کار خود افتادی ، در کار دگر رفتی
صد بار ببخشودم بر توبه تو بنمودم
ای خویش پسندیده هین بار دگر رفتی ️
(سی یک تیره)😊🎀️
من نمیتونم آتئیست بشم لعنتی ! من همه درسامو با آیة الکرسی پاس کردم لنتی🥲
️آخرش نفهمیدم: چرا وقتی ب ما خوش میگذره
عقربه های ساعت هیجان زده میشن!..
بخند که جهان با اندوه تو
دگرگون نمیشود...
ای بابا چرا اینجوری شده؟
هوا تاریک صدای جیرجیرک
نگا میکنی میبینی ساعت هنوز شیشه😐😂
نکنین باروح و روانمون اینجوری...!
از همتون عزیزان التماس دعا دارم و ب شدت محتاج دعا هستم پس برا منم دعا کنید
ازتون میخام وقتی برگشتم پیجم بالاتر بره و آن نزنین لطفا وقتی برگشتم زیاد فعالیت میکنم و برامون موندگار باشین و کنارمون باشین و حمایت کنین
من وقتی برگشتم زیاد فعالیت میکنم پس نگران نباشید
مرسی از همگی....!🦋:)️
دو قانون برای داشتن یه زندگی شاد:
۱. از موقعیتها استفاده کن، نه آدما
۲. آدما رو دوست داشته باش، نه موقعیتها
️
1. Use things, not people
2. Love people, not things