امان از گریـہ هاے زیر بارانـ๛ امان از زخم هاے نارـ؋ـیقان☠ امان از روزگار از حال این شهر پریشان══ امان از این هواے غم گرـ؋ـتـہ ـבلم از عالم פּ آـבم گرـ؋ـته✞️
+چرا دیگه تند نمیری؟ -۹۹تادلیل دارم برای تند رفتن،یه دلیل دارم برای تند نرفتن! +اون چیه؟ -مادرم..کسی که از در خونه منو بدرقه کرد چشم به در منتظره که صدای اگزوزمو بشنوه تا بیام خونه....🫀🧑🍼️