بارسیدن به پختگی،درمی یابی کهگاهی سکوت بهتر ازهر توضیحی است.️
4.7
As you mature, you realize that sometimes silence is better than any explanation.
هیچ چیز جذابتر از زنانی نیست که ارزش خود را میدانند، استانداردهای خود را حفظ میکنند و اجازه نمیدهند کسی با آنها جوری رفتار کند که انگار گزینه دوم هستند.️
4.8
دل هایی که پاک هستند تمامی پاکی های جهان را به سمت خود جذب خواهند نمود،
در نهایت عصاره ی تمام خوبی ها در وجودشان عشقی پاک می شود و آن ها را بالا و بالاتر می برد تا جایی که بالاتر از آن فقط خداست.️
در نهایت عصاره ی تمام خوبی ها در وجودشان عشقی پاک می شود و آن ها را بالا و بالاتر می برد تا جایی که بالاتر از آن فقط خداست.️
4.9
آرامم،آرامترازنبضیکمرده!️
4.9
๖ۣۜ 𝕀𝕄 ℂ𝕃𝔸𝕄
๖ۣۜ 𝖈𝖑𝖆𝖒𝖊𝖗 𝖙𝖍𝖊𝖓 𝖕𝖚𝖑𝖘𝖊 𝖔𝖋 𝖆 𝖉𝖊𝖆𝖉
๖ۣۜ 𝖈𝖑𝖆𝖒𝖊𝖗 𝖙𝖍𝖊𝖓 𝖕𝖚𝖑𝖘𝖊 𝖔𝖋 𝖆 𝖉𝖊𝖆𝖉
مشابه ها
شتر عشق دردسری بود که بر در خانه ام نشست و بس.️
5.0
The camel of love was a problem that sat at the door of my house and that's it.
تا حالا دلت برای خودت تنگ شده بعد
به کسی بگیو بهت بخنده(خسته از دنیا)ال___ی
ta hala dalat baraye khodat tang shodeh bad
bah kasi begio bacpeht bakhandeh(khasteh az dania)al___ye😔😔
️
به کسی بگیو بهت بخنده(خسته از دنیا)ال___ی
ta hala dalat baraye khodat tang shodeh bad
bah kasi begio bacpeht bakhandeh(khasteh az dania)al___ye😔😔
️
4.7
man cpehich vaght baksi dardo del nemikonam
chon darkam nemikonan man mishinam faghat garieh mikonam chon tarkam nemikonan
benazm eshkaye cheshmamo faghat(khaste az donya)eli
chon darkam nemikonan man mishinam faghat garieh mikonam chon tarkam nemikonan
benazm eshkaye cheshmamo faghat(khaste az donya)eli
میگفتم که غم دارم،تو بغل داشتی
یادت بخیر پناهگاه...🫂
_نوشته برای آنکس که نمیخواند
️
یادت بخیر پناهگاه...🫂
_نوشته برای آنکس که نمیخواند
️
5.0
I said I was sad, you hugged me
Remember the shelter...
Written for those who don't read
Remember the shelter...
Written for those who don't read
باور کن حتى سکوتهام هم سر و صدا دارن⚡️☺️✋️️
3.9
✋️☺️⚡️.Believe me, even my silences are noisy.
در ورای سکوت، جهانی از احساسات و افکار نهفته است. ...
وقتی عاشق شو که آماده باشی
نه وقتی که تنها شدی️
نه وقتی که تنها شدی️
4.6
ᶠᵃˡˡ ⁱⁿ ˡᵒᵛᵉ ʷʰᵉⁿ ʸᵒᵘ ᵃʳᵉ ʳᵉᵃᵈʸ
ⁿᵒᵗ ʷʰᵉⁿ ʸᵒᵘ ᵃʳᵉ ᵃˡᵒⁿᵉ
ⁿᵒᵗ ʷʰᵉⁿ ʸᵒᵘ ᵃʳᵉ ᵃˡᵒⁿᵉ
لطفا سرتون تو کار خودتون باشه...!!!
️4.7
ℙ𝕝𝕖𝕒𝕤𝕖 𝕜𝕖𝕖𝕡 𝕪𝕠𝕦𝕣 𝕙𝕖𝕒𝕕 𝕚𝕟 𝕪𝕠𝕦𝕣 𝕨𝕠𝕣𝕜
خواب و خیالم حرام بیه آی قاضی!️
5.0
بنویسید که با عطرو وضو اوردند
نعش دلدار مرا لای پتو اوردند
زلف ها گرچه پر از خاک و لبش گرچه کبود
دوش می آمدو رخــساره برافروخـته بود:)
#مهسا_امینی️
نعش دلدار مرا لای پتو اوردند
زلف ها گرچه پر از خاک و لبش گرچه کبود
دوش می آمدو رخــساره برافروخـته بود:)
#مهسا_امینی️
4.9
#life_woman_freedom
ما میتوانیم خیلی چیزها به آدم های اطرافمان هدیه کنیم!
مثل عشق ، لذت و محبت…
اما لیاقت داشتن اینها را ما نمی توانیم به آنها بدهیم…️
مثل عشق ، لذت و محبت…
اما لیاقت داشتن اینها را ما نمی توانیم به آنها بدهیم…️
4.9
༺ بهترین چیز (سکوت) است...🕊️🖤 ༻
4.9
*◄থৣ The best thing (silence) ...
💖থৣ►
در سکوت پیش برو، فقط زمانی صحبت کن که وقتش شده باشه بگی کیش و مات...️
5.0
Move in silenece only speak when its time to say checkmate...
این نیز بگذرد ... مانند همیشه
️4.8
Let this pass too ... as always
سر حرفت باش.
قول هایی نده که نتونی بهش عمل کنی
اگر به چیزی متعهد هستی، تحویلش بگیر.
🕊🪺🌿️
قول هایی نده که نتونی بهش عمل کنی
اگر به چیزی متعهد هستی، تحویلش بگیر.
🕊🪺🌿️
4.9
𝓚𝓮𝓮𝓹 𝔂𝓸𝓾𝓻 𝔀𝓸𝓻𝓭. 𝓓𝓸𝓷'𝓽 𝓶𝓪𝓴𝓮 𝓹𝓻𝓸𝓶𝓲𝓼𝓮𝓼 𝔂𝓸𝓾 𝓬𝓪𝓷'𝓽 𝓴𝓮𝓮𝓹. 𝓘𝓯 𝔂𝓸𝓾 𝓬𝓸𝓶𝓶𝓲𝓽 𝓽𝓸 𝓼𝓸𝓶𝓮𝓽𝓱𝓲𝓷𝓰, 𝓭𝓮𝓵𝓲𝓿𝓮𝓻.
. عاشق گوش دادن به دروغم وقتی حقيقت رو ميدونم! .️
4.2
🥀 ⃟▬▬▭••𝕴 𝖑𝖔𝖛𝖊 𝖑𝖎𝖘𝖙𝖊𝖓𝖎𝖓𝖌 𝖙𝖔 𝖑𝖎𝖊𝖘 𝖂𝖍𝖊𝖓 𝕴 𝖐𝖍𝖔𝖜 𝖙𝖍𝖊 𝖙𝖗𝖚𝖙𝖍
وقتی السا گفت "ولش کن" ✨🦋💗 باید گوش میدادی 🦋🧚♀️👑
️
️
5.0
When elsa said "let it go" ✨🦋💗 you should have listened 🦋🧚♀️👑
هیچگاه با احساسات دیگران بازی نکن ، ممکنه در این بازی پیروز بشی ولی در مقابل مطمئنا اون فرد رو برای همیشه از دست خواهی داد️
5.0
never play with the feelings of others because you may win the game. but the risk is that you will surely lose the person for life time
امیرعلی نبویان تعریف قشنگی از عشق داره که میگه : همیشه خوشگل ترش هست ؛ اما عشق به شما می آموزد که نبینی !️
4.2
سكوت ادميزاد بوی دلخوری ميده، پرحرفيش بوی دلتنگی.
️
4.1
Human's silence gives out the smell of grievance, and his garrulity, desolation.
عشقِ تو در من شعریست که هر شب سکوت را میشکند 😔️
4.5
شعر، زبانی است برای بیان احساساتی که در سکوت نهفته...
من هرگز از دوست داشتنت دست نکشیدم، فقط وقتی دیدم که تو اهمیتی نمیدی، دیگه ابرازش نکردم.
️4.9
I never stopped loving you but since you don't care i just stopped showing it :) 🌵
منقبلازاینکهبهکسیبیاحترامیکنم
بهشاحترامگذاشتم.
اینوخوبیادتباشه...
5.0
وقتی یک مرد یاد میگیره که دوست داشته باشه،باید تنفر رو هم تحمل کنه
مادارا اوچیها
️
3.4
When a man learns to love, he must also endure hate.
سکوتی میکنم در حد فریاد🔇🔊
️4.9
I am silent to the point of screaming🔇🔊
یه تیکه از کتاب "برادران کارامازوف" رو خوندم ، واقعا سنگین بود! :
"دست از شلاق زدن روستایی هامان برداشتیم ، اما آن ها به شلاق زدن خودشان ادامه میدهند. "
گرفتی که 😅💔️
"دست از شلاق زدن روستایی هامان برداشتیم ، اما آن ها به شلاق زدن خودشان ادامه میدهند. "
گرفتی که 😅💔️
3.9
We stopped flogging our villagers, but they continued their flogging.