میگف:اونی ک میخنده ی درد دارع اونی ک گریه میکنه صد تا درد ولی من میگم: اونی ک میخنده صد تا درد داره اونی ک گریه میکنه جلو یکی از اون صد تا درد کم اورده(=️
میخوام نفرینت کنم بخاطر تمام روزاییکه : گریم انداختی، قلبمو به درد اوردی، حرصایی که بهم دادی، استرسی که بهم وارد کردی، شب بی خوابیایی که به سرم اوردی...
ولی نمیتونم :)! اگ تو بلایی سرت بیاد من میمیرم !-🖤️
یهسری حرف ها هست که بعد شنیدنش حس میکنی تو دلت آتیش روشن کردن از حرص و بغض و ناراحتی میخوای خفه شی ولی کاری ازت برنمیاد . بعد ایناست که تبدیل به آدمی میشی که توقع نداشتن و قرار نبوده بشی.️