این متن یادآور اهمیت مهربانی است. در فلسفه رواقیگ...
مهربانی: هدیهای در لحظههای خداحافظی:
این متن یادآور اهمیت مهربانی است. در فلسفه رواقیگری، پذیرش تغییر و مرگ به عنوان بخشی از زندگی، کلیدی برای آرامش است. مهربانی، به ما کمک میکند با این تغییرات بهتر روبرو شویم.
راهکار:
به یاد داشته باشیم که قدر لحظات را بدانیم و با کسانی که دوستشان داریم مهربان باشیم، زیرا فرصتها ممکن است ناگهانی از دست بروند.
چھ زیباست این نصیحت شهدا : ما از حلالش گذشتیم، شما از حرامش بگذرید :)! ️
آهای حضرت یـდـار𖢆 من تو رو با ریزترین جزئیاتی که حتی𖢆 خودتم متوجهشون نمیشی دوست دارم𖢆 من تو رو با همه سختیا𖢆 و بالا پایینای رابطمون دوست دارم𖢆 اونقدی دوست دارم که حتی خدا هم𖢆 به عشق ما نگاه میکنه و میگه :𖢆 باور نکردینه!𖢆 اما بدون، جدانشدنیِ ابدیِ منی𖢆 میخوام تا آخرش باهم بمونیم♥️🧿𖢆️
ما شقایقهای باران خوردهایم سیلیِناحق فراوان خوردهایم ساقهی احساسمان خشکیده است زخم ها از باد و طوفان خوردهایم تا چه بوده تاکنون تقصیرمان تا چه باشد بعد ازین تقدیرمان.. ️
زندگی سخته ولی خب منو تو باهم میتونیم از پس تمام این سختی ها بربیایم دست همو میگیریم و میریم جلو، من کنارت هستم و باهم دیگه از سختیا رد میشیم قرار نیست هیچ شبی زانو غم بغل بگیری و نا امید بشی من و تو امید هم دیگه ایم من و تو فقط همدیگه رو داریم..️