از دور تورا دوست میدارم ! بدون بوی تو ، بدون درآغوش کشیدنت بدون لمس صورتت ، تنها دوستت دارم. چنان از دور دوستت میدارم که برایت هر کلمهیی که میخواهم برزبان بیاورم را برزبان پاره پاره میکنم ، به مانند قطرهقطره سرازیر شدن کلمههایم دوستت میدارم.....