تمامِ آن چیزی که دربارهی تو در سرم هست،
دهها کتاب میشود
اما تمام چیزی که در دلم هست
فقط دو کلمه است:
دوستت دارم💋❤:)
من طلیسچی نیستم بگم ؛
خواستی کم باش ولی باش !
من شادمهرم که میگه :
تمام تو سهم منه ، به کم قانعم نکن ..
غالباً در هر تصادف، می رود چیزی زِ دست..!
لحظهی برخورد چشمت با نگاهم دل بِرفت.... :)
️
من اما
جلوى دخترمان
روزى هزاربار قربان صدقه ات ميروم،
چشمو گوشش بازشود اتفاقاً...
بايدبفهمد
مَردخواستنش رافريادميزند!
•علی قاضی نظام
افسانه ای هست که میگه: اگه قلبتون اتفاقی درد گرفت یعنی کسی که عاشقشید در خطره ...
️"دوستدارم"
آسانوبیهَیاهو
تـورااندازهانگشتانیکههنوز
کودکانهوقتِشمردن
کممیآورم "دوستدارم"♥️🍃️
"شبیـــــــھ "
"جـانــــــۍ ِ"
#_ڪــــــــــھ ِ
ز ِتــن دارم ....
#زنــــدگـــیـــمـــی..
"هرچقدرم بد بشے ،
بازم با تمام وجود عاشقتم♥️🖇️
"قَشنگتـــرین" قُفلیام میرسه
به اون لحظهایِ که تو "بَغلـــــت"
"قُفلـــــم" میکنی💟✌🏼️
مبادا از سرمای زمستان،
به افتادن در تن خیس خیابان دچار شوی.
تو هنوز، همان برگ بهاری سبز منی …️
«من از جهان به تو دل بستهام که جانِ منی..!»️
[ مَن به آغوشِ تو محتاج تر از نانِ شبم. ]️
آنقدر دور
که
هرچه به قربانت میروم
نمیرسم ...
🗯 حمید رها️
وقتی چشمات قلبمو ترخیص کرد
واسم دکتر چشماتو تجویز کرد ♡
قول بده[] ّّّّّ ّّ ّّ ّ[]اگه سوختی مثل یه پروانه واسم خاص بمونی🦋❤️🔥
️این صمیم قلب کجا میشه ؟!
دقیقا از همونجا میخوامت (:🌸•
️
آسمون عاشق گل بود؛ گریه مي ڪرد گل بخنده !!
️тнe ѕĸy loved a ғlower ѕo нe crιed тo мaĸe нer laυgн
♥️عشق کـه
⚪️همیشه به گفتن عزیزم و
♥️دوسِت دارم نیس
⚪️عـشق یعنی
♥️حواست بهش باشه
⚪️تا با بودنت بهش جـون بدی
♥️حتی اگه نفهمه همیــن
# ولنتاین
هیچکس ما رو درک نمیکنه،
بیا کنار هم دیوونه باشیم!
# انگلیسی
𝑵𝒐𝒃𝒐𝒅𝒚 𝑼𝒏𝒅𝒆𝒓𝒔𝒕𝒂𝒏𝒅 𝑼𝒔 ,
𝑳𝒆𝒕'𝒔 𝑩𝒆 𝑴𝒂𝒅 𝑻𝒐𝒈𝒆𝒕𝒉𝒆𝒓 !🌿
دوستِـــــت دارَم...♡
وَگورِ پِدرِ دُنیایی کِه
مارا با هَم نِمیخواهَد..♥️🍂
خـُدآ به دلَـم انداخـتِ طُ رو!🦋🌸•
⋮ God cared for you ⋮
خـُدآ به دلَـم انداخـتِ طُ رو!🦋🌸•
.
میگفتهرآدمیتوزندگی
یهبار❪عاشـــ♥️ــق❫میشه
بایدخیلیخوششانسباشیکه
ایناتفاقواسهتووطرفتهمزمانبیفته🌸
"♥️" ُمـالِ مَنی ط
یهجوريعجیبۍخاصݩ
انقدرے ڪہ کنارشوݩ شخصیت
واقعيخودتۍ...♥️🌱'-'」️
زتمامبودنیها...
تـو،همینازآنمنباش،کهبهغیربا ‹ تـــو♡ ›
بودن، دلمآرزوندارد!😌❤️