هرروزبهبهانهایجدیددلتنگِتومیشوم،
لازمنیستبزرگباشد،
همینکهمربوطبهتوباشدکافیست...
همینکهبدانمتوذرهایدرآنبهانههستی،
کافیست...
مگرمیشودتودرچیزینهانباشی،
وکافینباشدآن...؟!🤍
✍🏼
4.3
غمگین دلتنگی «خودش را بیاندازه تنها و گمگشته حس میکرد. سرتاسر زندگی برایش مسخره و دروغ شده بود. با خودش میگفت: "از حاصل عمر چیست در دستم؟ هیچ!" این شعر او را بیشتر دیوانه میکرد.»
️
️
3.8
غمگین خسته دلتنگی "ارزشی که برات قائله، ازین که هیچوقت ناراحتت نکنه مشخص نمیشه؛ بلکه ازون تلاشی که وقتی ناراحتت کرده برای جبران و درست کردن اوضاع میکنه مشخص میشه."
و چقدر درسته:) ️
و چقدر درسته:) ️
4.5
عاشقانه رفاقتی دوستت دارم حقیقت دلتنگی زیباترینحرفترابگو!
بهراسمدارازانکهبگویند؛
کترانهیبیهودهمیخوانی!
چراکترانهیما؛
ترانهبیهودگینیست!
چراکعشق؛
حرفیبیهودهنیست.
چراکعشق؛
خودفرداست؛خودهمیشست!️
بهراسمدارازانکهبگویند؛
کترانهیبیهودهمیخوانی!
چراکترانهیما؛
ترانهبیهودگینیست!
چراکعشق؛
حرفیبیهودهنیست.
چراکعشق؛
خودفرداست؛خودهمیشست!️
5.0
عاشقانه شعر دلتنگی مشابه ها
نمی توانم نامت را در دهانم
و تو را
در درونم
پنهان کنم .
گل با بوی خود چه می کند؟
گندمزار با خوشه اش؟
طاووس با دمش؟
چراغ با روغنش؟
با تو سر به کجا بگذارم؟
کجا پنهانت کنم؟
- نزار قبانی.️
و تو را
در درونم
پنهان کنم .
گل با بوی خود چه می کند؟
گندمزار با خوشه اش؟
طاووس با دمش؟
چراغ با روغنش؟
با تو سر به کجا بگذارم؟
کجا پنهانت کنم؟
- نزار قبانی.️
5.0
شعر تنهایی حقیقت دلتنگی ادبی - تکیه داده بود به شیشه واحد گفت :
من نباشم دلت تنگ میشه ?!
مثه من بال بال میزنی یه لحظه فقط یه
لحظه باهام حرف بزنی !
به در و دیوار ك نگاه میکنی چش و چارِ من
میاد جلو چِشِت ؛ گفتم : ‹ بر من . .
ببخشا اگر از درون متلاشیام :)!💙'🎼 ›️
من نباشم دلت تنگ میشه ?!
مثه من بال بال میزنی یه لحظه فقط یه
لحظه باهام حرف بزنی !
به در و دیوار ك نگاه میکنی چش و چارِ من
میاد جلو چِشِت ؛ گفتم : ‹ بر من . .
ببخشا اگر از درون متلاشیام :)!💙'🎼 ›️
5.0
عاشقانه فلسفی دلتنگی ادبی حاضر جوابی پاییز بوـב ،باران نم نم مے باریـב ..
خیابان פּ کوچـہ ها گویے خواب بوـבنـב
همـہ حا غرق سکوت بوـב.
پرنـבـہ اے تنها روے ـבرخت خاطراتمان لانـہ کرـבـہ بوـב ..
زیر سایـہ ے همان בرخت ایستاـבیم ، از نگاـہ سرـבش لرز بـہ تنم اـ؋ـتاـב.
نـ؋ـسم בر سینـہ حبس פּ قلبم با ضربان تنـב سینـہ ام را مے شکاـ؋ـت. بدون مقدمه غزلی از خداحافظی سرود پرنده روی شانه ام نشست و خواست بفمهاند پاییز فصل جداییست هاست و این خیابان نامش تنهایی.️
خیابان פּ کوچـہ ها گویے خواب بوـבنـב
همـہ حا غرق سکوت بوـב.
پرنـבـہ اے تنها روے ـבرخت خاطراتمان لانـہ کرـבـہ بوـב ..
زیر سایـہ ے همان בرخت ایستاـבیم ، از نگاـہ سرـבش لرز بـہ تنم اـ؋ـتاـב.
نـ؋ـسم בر سینـہ حبس פּ قلبم با ضربان تنـב سینـہ ام را مے شکاـ؋ـت. بدون مقدمه غزلی از خداحافظی سرود پرنده روی شانه ام نشست و خواست بفمهاند پاییز فصل جداییست هاست و این خیابان نامش تنهایی.️
5.0
غمگین پاییز دلتنگی Ben zaten hep tek başımaydım
من در اصل همیشه تنها بودم
Yalnızlık deminde sen güller açardın
تو لحظات تنهاییم تو شکوفه میدادی
Bitmezsin dilimde bir kaç kez düştümde
تو از زبونم نمیافتی، یه چند باری افتادم️
5.0
Ben zaten hep tek başımaydım
Yalnızlık deminde sen güller açardın
Bitmezsin dilimde bir kaç kez düştümde
باران که ببارد تنها خواهی بود باران که ببارد به یاد آن روزهای اول به خیابانها خواهی رفت باران که ببارد دلتنگ خواهی بود باران که ببارد به یاد کسی میافتی باران که بباردمنتظر خواهی بود ولی او بر نخواهد گشت باران که ببارد تازه پی خواهی برد که او را دوست داشتی باران که ببارد پشیمان خواهی بودباران که ببارد آرزو میکنی که ای کاش هیچ وقت باران نمیبارید باران که بباردمسئله این است بودن یا نبودن.......️
5.0
When it rains, you will be alone. When it rains, you will go to the streets to remember those first days. When it rains, you will miss someone. When it rains, you will wait, but they will not come back. When it rains, you will realize that you loved them. When it rains, you will regret it. When it rains, you will wish that it would never rain. When it rains, the question is to be or not to be.......
هر نفس بوتو چشم و ابروتو
فرفری موتو دوست دارم
رنگ چشماتو که رنگ ساله
وای چه باحاله دوست دارم
فکر میکردی انقدر عاشقت بشم
این جوری بد بی حد عاشقت بشم
از ته دل ای جان میخندی و من
هی از اول باید عاشقت بشم
این جوری نمیشه مال منی اما
یک شهر حواسش به تو پرته
سر تو با دنیا در میافته قلبم
اگه این جوری عاشق بشی شرطه:)️
فرفری موتو دوست دارم
رنگ چشماتو که رنگ ساله
وای چه باحاله دوست دارم
فکر میکردی انقدر عاشقت بشم
این جوری بد بی حد عاشقت بشم
از ته دل ای جان میخندی و من
هی از اول باید عاشقت بشم
این جوری نمیشه مال منی اما
یک شهر حواسش به تو پرته
سر تو با دنیا در میافته قلبم
اگه این جوری عاشق بشی شرطه:)️
4.8
عاشقانه مهربانی زندگی دلتنگی ادبی میسوزم همانند اتش
میسوزم و نفهمیدم مانند هیزم!!
سوختم و ساختم با هر ساز..
رفتی و ماندم با دود و دم
نفهمیدی و رفتی خاکستر شدم.
«عشق مانند اتش است»
میسوزاند و پودر میشوی
ولی باز دم نمیزنی
کور و کر میشوی
صداهارو نمیشنوی.....!!!!!🖤🙂
️
میسوزم و نفهمیدم مانند هیزم!!
سوختم و ساختم با هر ساز..
رفتی و ماندم با دود و دم
نفهمیدی و رفتی خاکستر شدم.
«عشق مانند اتش است»
میسوزاند و پودر میشوی
ولی باز دم نمیزنی
کور و کر میشوی
صداهارو نمیشنوی.....!!!!!🖤🙂
️
5.0
M♾️H
پاییز که میاد، همه چیز رنگ و بوی دیگهای میگیره. هودیهای نرم و گرم رو میپوشیم و زیر بارون قدم میزنیم. بوی رولهای دارچینی توی کافهها میاد و حس خوبی به آدم میده؛ انگار که فصل جدیدی از زندگی آغاز شده!
🍂. ݁₊ ⊹ ݁🪵⊹ ݁˖ .🥧️
🍂. ݁₊ ⊹ ݁🪵⊹ ݁˖ .🥧️
5.0
پاییز دلتنگی خیالت
شایدخیالت ازدل روزی به سربیاید✨
شایدکه آن نگاهت شیرین شکر بیاید
از رنگهای دلکش در باغ جان چه آمد
زآن نور آسمانت ز آن ماه و قمر بیاید..
عارف.. 🌹💚🌹️
شایدخیالت ازدل روزی به سربیاید✨
شایدکه آن نگاهت شیرین شکر بیاید
از رنگهای دلکش در باغ جان چه آمد
زآن نور آسمانت ز آن ماه و قمر بیاید..
عارف.. 🌹💚🌹️
5.0
عاشقانه شعر دوستت دارم دلتنگی چقدر عجیبه که من و تو دیگه صحبت نمیکنیم، دیگه از روزمرگی هم خبر نداریم، دیگه صبحها گوشی رو به امید دیدن پیام تو چک نمیکنم، دیگه شبها بدون شب بخیر تو میخوابم، دیگه تا ابد سهم من از تو یه دلتنگی عمیقه، چقدر عجیبه که دیگه مایی وجود نداره عزیزم .️
3.7
عاشقانه جدایی دلتنگی فقدان مبهم جدایی عاطفی رابطه_از_دست_رفته این متن به زیبایی مفهوم «فقدان مبهم» را به تصویر م...
"مکث"
خبر کوتاه و هولناک بود: "حمید خودکشی کرد!"
میدانستم آفت افسردگی روزی رضا را ساقط میکند اما حمید چرا؟ او که همیشه برعکس رضا، شاداب و خندان بود؛ تا اینکه فهمیدم روزی هر دو باهم به برج "مکث" رفتهاند تا به بقیهی دوستانشان ثابت کنند آن برج، نحس و نفرین شده نیست!
حمید و رضا که به بالای برج رسیدند چشمشان به لبهی دیوار افتاد.
آنجا که کسی با عجله نوشته بود:
"چند لحظه خودتو گول نزن!
𝘕𝘺𝘤𝘵𝘰𝘱𝘩𝘪𝘭️
"مکث"
خبر کوتاه و هولناک بود: "حمید خودکشی کرد!"
میدانستم آفت افسردگی روزی رضا را ساقط میکند اما حمید چرا؟ او که همیشه برعکس رضا، شاداب و خندان بود؛ تا اینکه فهمیدم روزی هر دو باهم به برج "مکث" رفتهاند تا به بقیهی دوستانشان ثابت کنند آن برج، نحس و نفرین شده نیست!
حمید و رضا که به بالای برج رسیدند چشمشان به لبهی دیوار افتاد.
آنجا که کسی با عجله نوشته بود:
"چند لحظه خودتو گول نزن!
𝘕𝘺𝘤𝘵𝘰𝘱𝘩𝘪𝘭️
4.5
غمگین تنهایی خسته دلتنگی سکوت * و دنیایِ من
تنهــا جاییست که
به چشم هاے تـــو احتیاج دارد
براے زیستن
نـفس کشیدن
زندگـی کردن...!.*
️
4.6
دخترانه رفاقتی زندگی دلتنگی آرامش فقط اونجایی که سیمین دانشور
تو یه جمله مودِمون رو توضیح میده:
«اینها خیال میکنند من دیوانه شده ام!
اما من دیوانه نیستم
فقط دلم خیلی خیلی برایت تنگ است🥺❤️🩹🩹»️
تو یه جمله مودِمون رو توضیح میده:
«اینها خیال میکنند من دیوانه شده ام!
اما من دیوانه نیستم
فقط دلم خیلی خیلی برایت تنگ است🥺❤️🩹🩹»️
4.5
عاشقانه دوستت دارم دلتنگی آࡅ߭ܭܘ ࡅ࡙ܭܢ̣ߊܝ ߊܝ̇ ܩܝߊܩܚ݅ࡍ ࡅ߭ࡅ࡙ܚ݅ࡍ ܟܿࡐܝܥܨ ܝߊ ࡅ߭ܢ̣ܟܿܚ݅ࡍ ... 🥀
ܝ݆ߺࡐܢܚࡅ߳ߺߺܙ ߊࡅ߭ܥߊܝ̇ܨ ܥ݆ܘ ࡅ߳ܫ̇ࡅ࡙ࡅ࡙ܝܨ ܥܣܥ ܥܝ ܥ̇ߊࡅ߳ߺߺܙ ܩߊܝ ... 🥀️
ܝ݆ߺࡐܢܚࡅ߳ߺߺܙ ߊࡅ߭ܥߊܝ̇ܨ ܥ݆ܘ ࡅ߳ܫ̇ࡅ࡙ࡅ࡙ܝܨ ܥܣܥ ܥܝ ܥ̇ߊࡅ߳ߺߺܙ ܩߊܝ ... 🥀️
5.0
غمگین بهترین ها خسته دلتنگی پسرانه برای جلوگیری از شرّ نَفْس و شیطان
مداومت بَر وضـو را سفارش فرمودند ؛
و فرمودند وضو به منزله لباسِ سرباز است .
ـ آیتاللهشاهآبادی️
مداومت بَر وضـو را سفارش فرمودند ؛
و فرمودند وضو به منزله لباسِ سرباز است .
ـ آیتاللهشاهآبادی️
5.0
مذهبی امام حسین دلتنگی یک نفر را دوست دارم،
شعر مۍگویم برایش؛
آمده در زیر شعر من
نوشته عاشقین؟
این همہ از دردهایم گفتهام،
باز مینویسد ..
خوش بھ حالِ دلبر تو آفرین🥀👨🦯💔️
شعر مۍگویم برایش؛
آمده در زیر شعر من
نوشته عاشقین؟
این همہ از دردهایم گفتهام،
باز مینویسد ..
خوش بھ حالِ دلبر تو آفرین🥀👨🦯💔️
4.9
عاشقانه غمگین شعر دلتنگی ادبی همان بهتر که در اقیانوسِ اشک، حلقه زده در چشمانم غرق بشیو
در سیاهی عدسی چشمانم محو و در قهوه ای رنگدانه های چشمانم گم شوی
در کهکشان افکارم میپوسی و با کمال وقاحت تکبر در دو سیاره روشن چشمانم ساکن میشوی
ولی ماندنت به جانت گران تمام میشود
دریغ از سوختن شمع زندگیم برای تو که هر لحظه در سینم روشنه 🤎🌚️
در سیاهی عدسی چشمانم محو و در قهوه ای رنگدانه های چشمانم گم شوی
در کهکشان افکارم میپوسی و با کمال وقاحت تکبر در دو سیاره روشن چشمانم ساکن میشوی
ولی ماندنت به جانت گران تمام میشود
دریغ از سوختن شمع زندگیم برای تو که هر لحظه در سینم روشنه 🤎🌚️
5.0
عاشقانه بهترین ها دوستت دارم دلتنگی #مـتـن👀'🫀 ۫ ּ ⭑𖦆
دلتنگی؛ تقلایِ غمگین استخوانها
برای نپوسیدن است :)!
کُنجِدل🫀.........️
دلتنگی؛ تقلایِ غمگین استخوانها
برای نپوسیدن است :)!
کُنجِدل🫀.........️
4.5
غمگین خسته دلتنگی سخن
این همه رنج از کجا حال پریشان ما
آن سخن از من شنیدگفت توی جان ما
دل که درآن کوی توست تا برسدبه کمال
گفت تو ای دوست بیالطف تو احسان ما..
عارف. 🌹💚✨💚🌹️
این همه رنج از کجا حال پریشان ما
آن سخن از من شنیدگفت توی جان ما
دل که درآن کوی توست تا برسدبه کمال
گفت تو ای دوست بیالطف تو احسان ما..
عارف. 🌹💚✨💚🌹️
4.9
عاشقانه شعر دلتنگی تو مال این زمین و این شهر نیستی...
شبیه این آدمای بی قلب نیستی...
تو مال آسمونی برگرد خونه ....
تو مال این زمین پر درد نیستی...
خوب من ، زندگی اصن یه جای دیگس ...
اینجا فصل ، فصل ابر های تار و تیرس ...
نازنین پر بکش برو یه جای دیگه ...
نشو به این زمین مخروبه راضی...
️
شبیه این آدمای بی قلب نیستی...
تو مال آسمونی برگرد خونه ....
تو مال این زمین پر درد نیستی...
خوب من ، زندگی اصن یه جای دیگس ...
اینجا فصل ، فصل ابر های تار و تیرس ...
نازنین پر بکش برو یه جای دیگه ...
نشو به این زمین مخروبه راضی...
️
4.7
عاشقانه غمگین دلتنگی بامدادی سحر خیز به دیدارت می آمدم
که بلکه ببینمت اما ندیدمت
به فراموشی میسپارم همه چیز را
جز چشمانت که حیرت انگیز نگاهم میکرد
یه لحظه عذاب وجدان گرفتم
که من چطور دلم را به کسی دادم که دوستم نداشت
اما بازم نام امیدانه به پایت ماندم
حتی بی توجهی هایت را هم نادیده میگرفتم
و تنها و تنها فقط با یک دروغ همه چیز در بین ما تمام شد.
️
که بلکه ببینمت اما ندیدمت
به فراموشی میسپارم همه چیز را
جز چشمانت که حیرت انگیز نگاهم میکرد
یه لحظه عذاب وجدان گرفتم
که من چطور دلم را به کسی دادم که دوستم نداشت
اما بازم نام امیدانه به پایت ماندم
حتی بی توجهی هایت را هم نادیده میگرفتم
و تنها و تنها فقط با یک دروغ همه چیز در بین ما تمام شد.
️
4.9
جدایی دلتنگی دروغ پیر شدن بهانهاست ، برای سفید شدن مو ، برای چروک شدن پوست . پیر شدن یک شبه رخ می دهد ، به خودت میآیی میبینی دلت ترک برداشته ، دستهایت لرزان شده .
من تمام وجودم یکشبه مُرد ؛ بدون هیچ سابقه قلبی و قبلی .
️
من تمام وجودم یکشبه مُرد ؛ بدون هیچ سابقه قلبی و قبلی .
️
3.6
غمگین جدایی عشق یک طرفه دلتنگی دوستت دارم کاش ممنوعه نبودی
آن وقت
آنقدر سیر در آغوش میکشیدمت
که یادم برود دوری
که یادم برود نیستی
#طُ نمیدانی اما فاصله میتواند
از هر مخدری کشنده تر باشد…️
آن وقت
آنقدر سیر در آغوش میکشیدمت
که یادم برود دوری
که یادم برود نیستی
#طُ نمیدانی اما فاصله میتواند
از هر مخدری کشنده تر باشد…️
4.4
عاشقانه دوستت دارم دلتنگی حقیقت محمود درویش گفته: «دوستت داشتم با وجود اینکه تو را به آغوش نکشیدم و تو را همیشه نمی بینم! دوستت داشتم چون برایت نوشتم و برایت خواندم وبخاطرت خندیدم و بخاطر تو تغییر کردم! تو را دوست داشتم در حالی که دور بودی ولی نزدیکترین به قلبم..!»️
4.2
غمگین بهترین ها ادبی عشق یک طرفه دلتنگی