ولی اونجا که معین میگه :
صحبت از ماندن یک عمر بماند به کنار
قدر نوشیدن یک چای بمانی کافیست
عشق شاید اشتباهی بین ما باشد ولی
گاه گاهی حال مارا اشتباهی خوب کن ..️
4.8
عاشقانه دلتنگی
ܣࡅ࡙ܥ݆ࡐܧࡅ߳ߺߺܙ ܢ̣ܫ̇ܠܚ݅ࡍ ࡅ߭ܭܝܥܩܢ
ܥܢܚࡅ߳ߊܢܚ݅ࡐ ࡅ߭ܭَܝܦ̇ࡅ߳ܩܢ
ܢ̣ߊܣߊܚ݅ࡍ ܝ̇ࡅ࡙ܝ ܢ̣ߊܝࡐࡍ߭ ܧܥܩܢ ࡅ߭ܝ̇ܥܩܢ
ࡐܠܨ ܢ̣ࡅ࡙ܢܚ݅ࡅ߳ܝ ߊܝ̇ ܣܩܘ ܥࡐܢܚܚ݅ࡍ ܥߊܢܚ݅ࡅ߳ܩܢ️
5.0
غمگین جدایی عشق یک طرفه دلتنگی
عاقبتروزیمزارسردمن
معبددنجیبرایتمیشود
اخرینلبخندمنباعکسمن
شاهدشبگریههایتمیشود
میگذاریسربهرویگورمن
سنگقبرممیشوددنیایتو
ازتمامانچهباهمداشتیم
یادمنمیماندو،فردایتو:»️
4.9
غمگین دلتنگی
یه وقتای یه چیزی از ذهن آدم پاک نمیشه
مثل اولین باری که دیدیش
مثل اولین باری که گفت دوست دارم
مثل اولین باری که عاشقش شدی
و اونم مثل به آدم پَست میزاره میره
و تو هم سال ،هفته،روز،ساعتی که رفته رو یادت میمونه
خیلی سخته ️
5.0
غمگین خسته دلتنگی
شده دلتنگ بشوی چاره نیابی جز #اشک:)؟
من به این چاره بیچاره دچارم هر #شب:)!️
️
5.0
غمگین تیکه دار شعر بهترین ها حقیقت خسته دلتنگی زندگی
آقای #قاضی هرچقدر هم سعی کنی #فراموشش کنی بازم #دلتنگیش از گوشه و کنارا میزنه #بیرون :)
•️
5.0
غمگین عاشقانه بهترین ها دلتنگی حقیقت دوستت دارم زندگی
شڪست معنے نداره مگر وقتے
ڪه دست از تلاش بڪشیم
️
5.0
𖤐⃟🐺••There is no failure
except in no longer trying.”
بهترین ها شاخ غمگین موفقیت تنهایی حقیقت خسته دلتنگی زندگی
"من به تنهایی معتاد شده بودم.
اگر تنهایی را از من میگرفتند، عین آدمی میشدم که آب و خوراکش را ازش گرفته باشند.
اگر هر روز یک کمی با خودم خلوت نمیکردم، مثل این بود که ضعیف تر میشدم.
چیزی نبود که فکر کنید بهش افتخار میکردم اما بدجوری وابسته اش شده بودم. تاریکی توی اتاق، برایم مثل نور آفتاب بود."
من این پارگراف چارلز بوکفسکی و سالهاست دارم زندگی میکنم...
.️
5.0
غمگین تنهایی خسته دلتنگی
فرق بین «ازت خوشم میاد» و «دوستت دارم» چیه؟
بودا خیلی قشنگ جواب این سؤالو داده:
وقتی از یه گل خوشت میاد، اونو میچینی. ولی وقتی یه گل رو دوست داری، هر روز بهش آب میدی
کسی که این قضیه رو درک کنه، زندگی رو میفهمه❤🫀️
4.5
عاشقانه بهترین ها زندگی حقیقت دلتنگی
*⎾🚎🌿⏌
آلپاچینو: تا حالا عاشق شدی؟
دنیرو: ٢٠ سالم که بود، ٣٠ ثانیه عاشق شدم!
آپاچینو: حالا چی؟
دنیرو: ٣٠ ساله دارم به اون ٣٠ ثانیه فکر میکنم!
️
5.0
عاشقانه غمگین دلتنگی زندگی نامردی
دُچارت شدم . .
آنچنان که بی «تو» نمیگذرد ..
چه نمیگذرد ؟ خوش نمیگذرد .
غم نمیگذرد . لحظه نمیگذرد .
«این نیز بگذرد» هایم نمیگذرد.
بی «تو» زندگی نمیگذرد💔!️
4.9
عاشقانه غمگین خسته دلتنگی عشق یک طرفه
یادتہ!؟
اون شبے رو میگم کہ فکر میکردی رسیدی بہ تهش؛
همون شبے کہ تا صبح اشک ریختے...
اون شب گذشت و بازم بہ زندگیت ادامہ دادی.
بازم اشتباه کردی و بازم با موقعیتهای جدید رو بہ رو شدی، اما هربار قوی تر از قبل!
میخوام بگم هر سختے، هر چقدرم تلخ باشہ بلاخره میگذره و تو از پسش برمیای :)!🕊'️
4.9
عاشقانه غمگین حقیقت خسته دلتنگی
فراموشت کردم.
اما هنوزم پروفایلت رو چک میکنم:)
فراموشت کردم.
اما آنلاین بودنت رو چک میکنم:)
فراموشت کردم.
اما وقتی بحثی ازت میشه بادقت گوش میکنم تا از حالت باخبر بشم:)
من کامل فراموشت کردم.
اما بیشتر از هر کسی به یادتم:)️
4.9
غمگین تنهایی دلتنگی
🦋 مواظب قلب💔 همدیگه باشیم !!
🍃 از یه جایی به بعد...
دیگه بزرگ نمیشیم؛
پیر میشیم
از یه جایی به بعد...
دیگه خسته نمیشیم؛
می بُرّیم
از یه جایی به بعد...
دیگه تکراری نیستیم؛
زیادی هستیم...!!
شبتون بخیر ✌️️
5.0
جدایی خیانت عشق یک طرفه دلتنگی حقیقت
مخام تو بغلم انقد فشارت بدم که جبران بشه دوریمون🖤′
️
4.8
عاشقانه جدایی دلتنگی
دروغه!
همشون دروغه که من فراموشت کردم ، دروغه که دیگه دوست ندارم ، دروغه که دیگه دلم برات تنگ نمیشه ... اینا همشون دروغه ... دلم هنوزم تو رو میخواد با اینکه دیگه هیچوقت هیچچیز به قبل برنمیگرده!️
4.9
غمگین جدایی خسته دلتنگی شب
راستشو بخوای هنوز موندم بین رفتن یا نرفتن هنوز شک دارم یه بار میگم مگه ندیدی اون رفت الان از رفتنش دوسال گذشته ها چرا من تنها باشم اما اون هر روز با یکی خوش بگذرونه
اما باز هم یه چیزی ته دلم داد میزنه میگه هر چقدر هم بگی فراموشش کردم اما باز دوستش داری همیشه یه چیزی نمیذاره منم مثل تو برم کاش میشد منم یه روزی مثل تو برم از این دردی که یه تنه خودم تنهایی ب دوش میکشم خلاص بشم (:️
5.0
عاشقانه غمگین خسته عشق یک طرفه دلتنگی
......
🌿استاد پناهیان:
ڪسیکهدوستنداشتهباشهبیاد ڪربلا مومننیستعلامتمومناینهڪه هرچندوقتیڪباردلشتنگمیشه براۍبینالحرمیندلشتنگمیشه
میگه:نمیدونمبرایچیولۍدݪممیخوادبرم
ڪربلا
....!....️
5.0
مذهبی امام حسین دلتنگی
ولی تو همونی بودی که
هر اتفاقی میوفتاد با ذوق میومدم سمت گوشی تا واست تعریفش کنم !🫠❤️🩹'️
5.0
عاشقانه غمگین نامردی عشق یک طرفه دلتنگی
{ آبے تࢪ اَز آنَم کِہ بے ࢪنگٔ بِمٖیࢪَمْ ...
اَز شیشِہ نَبودَمْ کِہ بآ سَنگْ بِمٖیࢪَمْ ...
مَن آمَدِه بودَمْ کِہ تآ مࢪزِ ࢪسیدَنْ ...
هَمࢪاهِ طُ فࢪسَنگْ بِہ فَࢪسَنگْ بِمٖیࢪَمْ ... }️
4.9
غمگین شعر بهترین ها ادبی زندگی دلتنگی
"من از تبارِ رویاهای سوختهام...
از نسلِ آدمهایی که آسمان را فتح کردند، اما در زمین گم شدند.
قلبم موزهایست از خاطراتِ دفنشده، و ذهنم قلمرویی بیپایان از جنگهای ناتمام.
گاهی شبیهِ یک قصیدۀ قدیمیام که کسی مفهومش را نمیفهمد،
و گاهی شبیهِ سکوتِ سنگینی که پس از فریاد میآید...
من با تنهایی عهد بستهام،
با تاریکیها صلح کردهام،
اما هنوز در چشمانِ ستارهها،
نورِ امیدی را جستجو میکنم.
زندگیام مثلِ یک کتابِ ناتمام ️
5.0
شاخ غمگین خسته دلتنگی
ناگهان پیر شد دلی که جوان بود، ناگهان سفید شد مویی که سیاه بود، ناگهان سرد شد دستی که گرم بود و چشم هایش بسته شد چشمانی که ثانیه ای پیش باز بودند و در لحظه تن بی جانش را در آغوش من رها کرد و این بود پایانش و چه غم انگیز بود داستان زندگی 🖤 دی ماه 🖤️
4.3
غمگین زمستان مرگ ناگهانی غم از دست دادن دلتنگی پیری ناگهانی ...
داستان غم انگیز مرگ ناگهانی:
از یه جایی به بعد #اهنگ پلی میشه و #تو خیره به یه گوشه تو فکر و خیال :)
حق تا ابد💔🚶🏼♀️
️
4.7
غمگین تنهایی دلتنگی حقیقت موسیقی
𝘿𝙤𝙣'𝙩 𝙘𝙧𝙮 𝙛𝙤𝙧 𝙨𝙤𝙢𝙚𝙤𝙣𝙚 𝙬𝙝𝙤 𝙙𝙤𝙚𝙨𝙣'𝙩 𝙠𝙣𝙤𝙬 𝙝𝙤𝙬 𝙩𝙤 𝙗𝙚 𝙣𝙖𝙠𝙚𝙙:)!
گِـريه نَكُن بَرا كَسي كِ بَلَد نيس آرومِت كُنِه:)!️
4.8
عاشقانه شاخ دوستت دارم حقیقت دلتنگی
فراموشت کردم
اما پروفایلتو نگاه میکنم
فراموشت کردم...
اما تاریخ تولدت و اسمت رمز گوشیمه :)
فراموشت کردم
اما آنلاین بودنتو چك میکنم..
فراموشت کردم اما جایی که حرف تو میشه با دقت گوش
میدم تا از حالت با خبر بشم...
فراموشت کردم اما هنــوزم دوست دارم...🥀🖤️
4.8
عاشقانه غمگین عشق یک طرفه دلتنگی
منجای تموم کسایی ك دلشون برات تنگ نمیشه ، جای تموم کسایی ك بی تاب دیدنت و بغل کردنت و بوسیدنت نیستن ؛جایتمام کسایی ك گفتن دوستدارم ولی تو موندی و اونا نموندن ؛ جای تموم کسایی ك فراموشت کردن ،جای تموم کسایی ك رد زخماشون هنوز روی روحت مونده ؛جای تك تك لحظه هایی ك تنها بودی و دلت میخواست با یکی حرف بزنی . .‹ جای همه دلم برات تنگ شده : )!️
4.8
غمگین دلتنگی بامعرفت
وقتی یکی رو از دست میدی تجربه اولینها در نبودنش شکنجه است.با خودت میگی: چطوری غذا بدون اون از گلوم پایین رفت؟چطور تونستم بخوابم؟اولین بار جلوی ایینه میری میگی چرا هستم؟چرا رفت ومن نمردم؟و نمیمیری،باز شب میشه،صبح میشه،میخوری،میخوابی،حتی میخندی واین اجبار،بیرحمانهترین بازی زندگیه..!🖤️
4.7
غمگین جدایی حقیقت دلتنگی زندگی
فلک چرخی زد و من را سوار کرد
برایم سهمی از غمها سوا کرد
بگفتم من را با غمها چه کار است
بگفتابرای شادی هایت،گذر از غمها نیازاست
بگفتم من غم نمی خواهم در زندگانی
بگفتا بدون غم ندانی قدر لحظات شادمانی
Aliah70 ️
4.9
شعر غمگین بهترین ها زندگی حقیقت دلتنگی