مهم نیست چقدر دوست داشتمو دارم مهم نیست چقدر برام خاطره ساختی چه قشنگ چه زشت ولی دیگه اهمیتی ندارن ترجیح میدم نباشی و با خاطرات زندگی کنم تا باشی و با بودنت بهم زخم بزنی از اعماق وجودم دچار حسای دوقطبی شدم هم ازت متنفرم هم عاشقتم هم میخوام باشی هم با بودنت آسیب میبینم. نمیدونم
تنها چیزی که الان نیاز دارم یه الزایمره...️
5.0
غمگین خسته دلتنگی عشق یک طرفه
دلتنڪَ نبودے
ڪه ببینی چه ڪشیدم،
چون ڪاسهے پُر زهر
ڪه پیوسته چشیدم...!!
افتادهام از پا و
دڪَر تاب و توان نیست،
میخواستمت، هر چه دویدم،
نرسیدم...!!️
5.0
عاشقانه شعر دلتنگی ادبی عشق یک طرفه
من را ببین در لحظه هایم جای تو خالیست
تصویر لبخند تو بر طاق دلم عالیست
گفتم برایت شرح حال زندگی با شعر
در مصرع و ابیات جای نام تو خالیست
من در فراق تو پر از زخم و پر از دردم
از دوری تو بی گمان این اشک ها جاریست
بعد از تو من افسرده و ویران و حیرانم
گویا برای مردنم دلتنگیت کافیست🥲
#هانیه_رسولیان️
5.0
عاشقانه غمگین شعر بهترین ها دلتنگی دوستت دارم
أَلسَّلامُ عَلى مَنِ الاِْجابَةُ تَحْتَ قُبَّتِهِ
سلام بر آن کسى که اجابتِ دعا،
در زیرِ بارگاه اوست...
• صَلَے اللّٰھُ عَلَی۟ڪ۟ یٰا اَبٰاعَب۟دِاللّٰه
• صَلَے اللّٰھُ عَلَی۟ڪ۟ یٰا اَبٰاعَب۟دِاللّٰه
• صَلَے اللّٰھُ عَلَی۟ڪ۟ یٰا اَبٰاعَب۟دِاللّٰه
السلام علے من الاجابھ تحت قبته 💗.•
السلام علے من جعل الله شفاءفے تربته️
4.9
عاشقانه مذهبی امام حسین دلتنگی
_ما دهه هشتادی های انقلاب ندیده...
دیگه میدونیم؛
شهيد نام جامانده بر روی خیابان های شهر نیست..
شهيد، قلبِ تپندهِ تاریخ است.
قلبی که هربار بیش از پیش میتپد!
یکبار؛ رجایی و باهنر و بهشتی...
و حالا رئيسی و امیر عبداللهیان:)!
💔:)))️
4.7
مذهبی خدا حقیقت دلتنگی
میخوای بزاری بری نامرد؟
تو همونی نبودی که گفتی هواتو دارم ؟
ولی زودتر از همه داری میری که !
پس یکی بهم بد نگاه کرد تو نیستی طرفمو بگیری .
اون موقع که دیگه نمیتونم طرف خودمو بگیرم چون یاد تو میوفتم.فقط باید بزنم زیر گریه 💔💔🚬🚬
️
5.0
غمگین تیکه دار نامردی خسته دلتنگی
دلم برای یک نفر تنگ است… نه میدانم چه میکند نه می دانم اکنون کجاست… حتی خبری از غم و شادی اش هم ندارم…. لبخندش را ندیده ام …. گریه اش را ندیده ام …… دستانش را نگرفته ام … عطر تنش را نمی دانم … فقط می دانم نیست و باید باشد️
5.0
غمگین عاشقانه دلتنگی عشق یک طرفه
⊰🍓🌱⊱ ❛
.
قالالصادقعلیہالسلام :
.
أثقَلُما یوضَعُفیالمیزانِیَومَالقیامَةِ
الصَّلاةُ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ اهل بَیتِهِ..
.
سنگین ترین چیزے کھ روز قیامټ
در ترازوےِ اعمال،قرار دادهمےشود
#صلواٺ،بر محمد و اهلبیٺاوسټ💕
.
🌿وسائل الشیعہ ، ج ۷ ، ص ۱۹۷ .🌿
#اللهم_عجل_الولیک_فرج
#حدیث
#اّقّاّسّیّـّد️
4.9
مذهبی بهترین ها خدا زندگی دلتنگی آرامش
یک روزی میآید آدمی را در آینه میبینی که تو نیستی. چشمهایش چشمهای توست، با همان لب میخندد، خطهای زیر چشمش دردهای توست اما تو نیستی. تو یک روز، جایی در مه گم شدهای.️
4.9
غمگین فلسفی حقیقت خسته دلتنگی
ببخش اگه اشک اومد به چشم تو
اگه ساختم جهنم از بهشت تو
اگه بین منو تو فاصله الان
اگه زندم هنوز فقط به عشق تو
ببخش اگه تموم شد دیگه خندمون
اگه دنیای تو دنیای من نبود
اگه نبودم اونکه ساختی تو سرت
اگه رویای ما شبیه هم نبود
ببخش اگه یه وقتایی به یادمی
اگه تو رویاهات هنوز کنارمی
ببخش که عاشقت شدم
ببخش که عشق نزاشت قبول کنم تو اشتباهمی️
4.3
غمگین جدایی عشق نافرجام پشیمانی دلتنگی اشتباه این شعر با ظرافت، احساس پشیمانی و مسئولیتپذیری در...
پشیمانی های یک عشق نافرجام:
این شعر با ظرافت، احساس پشیمانی و مسئولیتپذیری در یک رابطه به پایان رسیده را به تصویر میکشد. پشیمانی، اگرچه دردناک است، میتواند فرصتی برای خودشناسی و رشد عاطفی باشد و در روابط آینده، ما را آگاهتر سازد.
راهکار:
برای رهایی از حسرت، لیستی از درسهایی که از این تجربه آموختهاید تهیه کنید. تمرکز بر رشد شخصی به جای نشخوار فکری، به شما کمک میکند تا به جلو حرکت کنید.
بهش نگو خوبم عالیم به جاش بهش بگو:
-وصله حالتم.
+یعنی چی؟
-یعنی روحم به روحت وصله.یعنی اگه درد داری منم درد دارم اگه غم داری منم غم دارم اگه گریه میکنی منم گریه میکنم برات یعنی اگه شادی منم لبام میخنده در کل ینی روحم به روحت وصله.️
5.0
عاشقانه دلتنگی دوستت دارم
*بدبخت تـر از مـا اونـایـی هسـتن کـه!...
فـکر مـیـکنـن مـا از اونا خـوشـبخت تـریم و حـسرت میـخورن؛) 🖤🧑🦯
#مهریـ️
4.5
غمگین بهترین ها دلتنگی عشق یک طرفه ادبی
نوشته بود:
"آنقدر تجربیات مهم زندگیاش را در تنهایی گذرانده بود که هنگام مرور خاطراتش به جای آنکه با آدمهای مختلف مواجه شود، با تنهاییهای گوناگون خود روبهرو میشد."️
5.0
غمگین تنهایی حقیقت خسته دلتنگی
یه سری از آدما درست به موقع وارد زندگیت میشن. روحت رو به آغوش میکشن. به ندای قلبت گوش میدن. با لبخندت لبخند به لبشون میاد. با خندههات میخندن و با گریههات اشک میریزن. همهچیزت رو زیر و رو میکنن و برات مثل یک پناهگاه مورد اعتماد و امنن. تو پیششون واقعی ترین ورژن خودتی. جوری که فقط سرتو رو به آسمون میگیری و خدا رو شکر میکنی.
تو برای من از اون آدما بودی ولی الان دیگه نیستی🙃️
4.3
غمگین حقیقت دلتنگی دوستت دارم
یه وقتایی نمیشه گفت «بگذریم»
از بعضی آدما
از بعضی خاطرهها
از بعضی دوست داشتن ها
نمیشه آسون گذشت
نمیشه روزت رو بی «یادش بخیر» شب کنی
نمیشه از کوچهای بگذری صدای قدماش، صدای خندههاش نپیچه تو پسکوچههای دلتنگیت.
نمیشه بیخیال شد.نمیشه گذشت!️
4.9
عاشقانه شاخ دوستت دارم حقیقت دلتنگی
دلم میگیرد و شروع به نوشتن میکنم، از همه چیز مینویسم، از عشق ، از دلتنگی ، از تنهایی ، از غم ازدست دادن رهبر ، از شور و شعف انتخاب رهبر جوان ، مینویسم از جمهوری اسلامی ایران و از مردمی که با تمام انسان ها فرق میکنند،بسیار عجیبند!. سختی و مشکل نمیشناسند، برای وطن خود جان خودرا میدهند و از هیچ چیز نمی هراسند جز خالق یکتا،عظیم و عزیز و والا، و حقیقتا دست او بر سر ماست که این گونه مقاومت میکنیم.و خدا برایمان کافی است.️
4.1
عاشقانه مذهبی دلتنگی ادبی خدا
♠️ دلتنگی هیچوقت دلیل خوبی برای برگردوندن آدمی که خودش رفته نیست...
🖤️
5.0
غمگین تنهایی بی تفاوت دلتنگی
حکایت ما آدم ها …
حکایت کفشاییه که …
اگه جفت نباشند …
هر کدومشون …
هر چقدر شیک باشند …
هر چقدر هم نو باشند
تا همیشه …
لنگه به لنگه اند …
کاش …
خدا وقتی آدم ها رو می آفرید …
جفت هر کس رو باهاش می آفرید …
تا این همه آدمای لنگه به لنگه زیر این سقف ها …
به اجبار، خودشون رو جفت نشون نمی دادند …
:) ️
4.8
غمگین تنهایی خسته حقیقت دلتنگی
ﮔﺎهگاهی ﮐﻪ ﺩﻟﻢ میگیرد
به خودم میگویم،
در دیاری که پر از دیوار است
ﺑﻪ ﮐﺠﺎ ﺑﺎﯾﺪ ﺭﻓﺖ
ﺑﻪ ﮐﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﭘﯿﻮﺳﺖ
ﺑﻪ ﮐﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﺩﻝ ﺑﺴﺖ؟
- سهراب سپهری️
4.9
غمگین تنهایی خسته دلتنگی نامردی
‹ از یک جایی به بعد همه چیز آروم میشه ،
فقط باید صبر داشته باشی ؛
باید یاد بگيری كه رها كنی . .
هر کسی قرار نیست تو زندگیت بمونه ؛
باید یاد بگیری که همیشه قرار نیست
همه چیز باب میل تو پیش بره . .
از یک جایی همه چیز آروم میشه ،
انقدر آروم که دیگه هیچی به اندازهٔ
خودت ، واست مهم نیست :)️
4.9
غمگین حقیقت دلتنگی ادبی
یادمه یه زمانی، اونقدر برای نگه داشتن آدما تو زندگیم تلاش میکردم!
ولی بعدا فهمیدم زمان همه چیز رو ثابت میکنه!
همه خودشون رو تو یه تایمی از زندگیت ثابت میکنن، که آدمه رفتنن یا آدمه موندن!
اون موقعست که میفهمی چه قدر اشتباه میکردی که با اصرار آدما رو تو زندگیت نگه میداشتی!
تجربه ی زندگی به من ثابت کرده؛ اونی که بخواد بمونه هر طور شده میمونه و اونی که بخواد بره اگه هزار تا دلیل هم برای موندیم داشته باشه؛ باز میره...️
4.7
تیکه دار حقیقت خسته دلتنگی
یه وقتایی دچار غمگینترین حالِ ممکن میشیم؛ دلمون پر میشه از بدیهایی که در حقمون میشه و ما نمیتونیم با بدی جوابشونو بدیم. نه بخاطر اینکه نتونیم و کاری از دستمون برنیاد، نه؛ بلکه بخاطر اینکه هنوز یه چیزایی تو قلبمون هست که ما فراموش نکردیم، ولی اونا چرا! اونا خیلی وقته همه چیز رو فراموش کردن، حتی ما رو!️
4.9
غمگین بهترین ها خسته حقیقت دلتنگی
میدونی ، آدم کسایی که دوست داره رو
هیچوقت از دست نمیده چون تو قلبشن
و تا وقتی که خودش اونارو تو قلبش نکُشه
کنار خودش دارتشون ، پس حتی اگه از هم
دور باشیم هیچوقت من رو از دست نمیدی
چون من تو نزدیک ترین فاصله به تو
درون قلبت دارم زندگی میکنم . . .🫂💙
️
4.6
عاشقانه بهترین ها دلتنگی دوستت دارم انگیزشی
فریاد زد :
<من باید قوی باشم او دیگر برنمیگردد !
جملهاش که تمام شد بغضش فروپاشید .
اشکهایش مثل ِدانههای ِباران روی ِ
شهر ِگونهاش میبارید ُاحساساتش را غرق میکرد .🖤️
5.0
غمگین عاشقانه بهترین ها حقیقت خسته دلتنگی
شراب شوق می نوشم به گرد یار میگردم
سخن مستانه میگویم ولی هوشیار میگردم
گهی خندم، گهی گریم، گهی افتم، گهی خیزم
مسیحا در دلم پیدا و من بیمار میگردم
مولانا ️
5.0
غمگین شعر مولانا دلتنگی ادبی
دلتنگی...
شده گاهی دل تو تنگ شود😔؟
دلت از غریبی شب خیلی دلتنگ شود؟
شده گاهی نشود حرف بزنی بغض کنی؟
واسه تنهاییِ دل تنهات باکسی حرف نزنی؟
من همه شب پُر دردو پُر بغضم بخدا....
دل تنهام شده دلتنگ واسه یِ خندیدنام️
5.0
غمگین شعر دلتنگی خاطره خدا
زلیخا کور شد و یوسف نرفت از چشمش
یوسفِ گم گشته باز آمد ولی با عشقش
منم منهای تو دگر با کسی جم نشد
جانشین تو در سینهام خداوند نشد
بعد تو هرجا روم پیر خرابات منم
آنکه بعد رفتنت رفته سَرِ دار منم
گر قیامت قصه باشد من کجا بینم تورا؟!
میبازم ب روزگار اما نمیبازم تورا....
از خود،از آدم ها، از همه مردم خستهام
من چرا دل به جِگر گوشهیِ مردم بستهام..؟!✨️💔️
4.8
عاشقانه شعر دوستت دارم دلتنگی
شاید مسخره باشه،
ولی بعدِ تو حتی آهنگ گوش کردن هم سخت شده
متاسفانه یا خوشبختانه هر آهنگی پلی میشه یاد تو میوفتم
چون تک تکشون رو یه روزی یه جایی،
یا به یاد تو گوش کردم
یا کنارِ تو شنیدم.
و این هیچ راهِ فراری نداره...️
5.0
عاشقانه غمگین جدایی دلتنگی عشق یک طرفه