اتاق سه در چار دردمو شنید
در شنید
دیوار شنید
تو نشنیدی !!
یعنی نخواستی که بشنوی ..
تو از یه جسم بی جون ، توی اتاق سوت و کور حتی کمتر بودی .
چه دلیلی هست که تو رو ببخشم ؟!
وقتی که بخشیدن یا نبخشیدنت دردی ازم دَوا نمیکنه...!️
4.9
غمگین حقیقت دلتنگی
ـ یِه رُمٖان خٖونٰدَم خیٖلی غَمگیٖن بود .. هَمیٖشه از رُمٰان هٰای غَمگیٖن بَدَم میٖومَد! اَما اَلـان..
بیٖـماریه قَلٖبي داشٖت..وَلٖی دوسٰتاش بٖا ایٖنکِه از بیٖمارٰیشْ خَبَر نَداشٖتَن پَسِشٖ زَدَن..دُخٖتَرِه هَم اَز شِـدَت نٰاراحَتی قَلٖبِش گِرِفٖت وَ رَفتٖ کُمٖا:)
نِمیٖدونَم چِرا حٰالَـم گِرِفت ..دِلَم وٖاسِه دوسٰتامْ تَنٖگ شُد و بی صِدا گِریِه میٖکَرٖدَم... :)
یِهٰو حـِسٰ کَردَم کِه مَـن خیٖلیٖ تَنهٰام..!️
5.0
غمگین تیکه دار حقیقت دلتنگی ادبی
وقتی افسرده شده بودم:
مامانم میگفت :چش خورده
دکتر میگفت:بیماریه
مردم میگفت:از خوشی افسرده
مذهبی میگفت:جنه
ولی تنها من میدونستم دلیل افسردگیم تویی.....!!! ️
5.0
غمگین دخترانه دلتنگی زندگی عشق یک طرفه
هر وقت بارون میباره ناخودآگاه به تو فکر میکنم
به اینکه کاش روزی بیاد زیر بارون باهم قدم بزنیم
موزیک مورد علاقمونو پلی کنیم
بعد من همون لحظه بهت بگم که...
تموم این لحظات روزی رویای من بود:)A.
️
4.9
عاشقانه دوستت دارم دلتنگی خاطره
🥀 ⃟▬▬▭••ˡᵉᵃʳᶰ ᵗᵒ ᵛᵃˡᵘᵉ ʸᵒᵘʳѕᵉˡᶠ, ʷʰᶤᶜʰ ᵐᵉᵃᶰѕ: ᶠᶤᵍʰᵗ ᶠᵒʳ ʸᵒᵘʳ ʰᵃᵖᵖᶤᶰᵉѕѕ.☻
یاد بگیر برای خودت ارزش قائل باشی. می دونی یعنی چی؟ یعنی واسه خوشبختی خودت بجنگ.️
4.9
غمگین شاخ تیکه دار موفقیت بهترین ها حقیقت انگیزشی زندگی لاتی مغرور دلتنگی
وَ اِمشَب ماه اَز مَن پُرسید:
کُجاست آدمی کِه مَرا با او قیاس میکردی؟!😄💔
𝑨𝒏𝒅 𝒕𝒐𝒏𝒊𝒈𝒉𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝒎𝒐𝒐𝒏 𝒂𝒔𝒌𝒆𝒅 𝒎𝒆
?𝑾𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒊𝒔 𝒕𝒉𝒆 𝒑𝒆𝒓𝒔𝒐𝒏 𝒚𝒐𝒖 𝒄𝒐𝒎𝒑𝒂𝒓𝒆𝒅 𝒎𝒆 𝒕𝒐️
5.0
غمگین جدایی دلتنگی
ـ میشه دستمو بگیری ببری یجای دور؟ یجایی که هیچکس مارو نشناسه، آهنگ گوش بدیم تو خیابونا و بخندیم، سیب زمینی آتیشی بخوریم، از خاطره های بچگیامون حرف بزنیم، زنگ خونه هارو بزنیم و فرار کنیم، من واقعا نیاز دارم کنارم باشی،
میشه این فاصله لعنتیو تموم کنی و بیای؟:)💘️
4.4
عاشقانه روانشناسی دلتنگی فرار از واقعیت شادیهای کوچک رهایی این حس اشتیاق برای لحظات ساده و مشترک، و حتی کمی «...
دلتنگی عاشقانه: رویای فرار به دنیای سادگی و آزادی:
این حس اشتیاق برای لحظات ساده و مشترک، و حتی کمی «سرکشی بیگناهانه» مانند زدن زنگ خانهها، اغلب بازتابی عمیق از نیاز انسان به گریز روانی و بازسازی ارتباطات است. این اشتیاق ناخودآگاه، تلاشی برای کشف دوباره روحیه بیدغدغه کودکی است، جایی که شادیهای خودجوش و ارتباطات اصیل بر فشارهای زندگی بزرگسالی غلبه میکنند.
راهکار:
برای کاهش این فاصله و ساختن خاطرات مشترک، میتوانید یک برنامه کوچک و واقعی در محیطی جدید ترتیب دهید. مثلاً یک پیکنیک در طبیعت یا بازدید از یک کافه جدید، تا هم حس رهایی را تجربه کنید و هم پیوندتان قویتر شود.
چه گونه میتوانم تورا توصیف کنم
ماه در برابر زیبایت سر خم میکند
خورشید از خجلی نور چهره ات دس به دامان ابر می شود
زمین از خوشحالی اینکه تو در ان قدم می گزاری دیوانه وار به دور خودش میچرخد
به راستی برای احساس کردنت چشم ها را باید بست
چون زیبا ترین حس را فقط با قلب میتوان حس کرد
زیباترینم از اعماق وجودم دوستت دارم
️
5.0
شاخ غمگین حقیقت خسته دلتنگی
#روانشناسا میگن اگـہ بـہ هیچ #وجـہ نتونے کسیو #ـ؋ـراموش کنے یعنے اونم هنوز بـہ #یاـבتہ-!🙂💔️
5.0
غمگین عاشقانه حقیقت دلتنگی
دلم برا
گیر دادنات" غر زدنات" غیرتی شدنات" دعواهات"عصبی شدنات"زل زدنات" یه ذره شده عوضی🌚
یادته آخرین بار اجازه نمیدادی با رفیقام برم بیرون...
سر این چقد باهم بحث کردیم یادش بخیر 🙂💔
️
5.0
عاشقانه دلتنگی
خسرو شکیبایی
یه دیالوگ داره که میگه:
«نمیدونم کی بود چیچی بود که یهو دوید تو زندگیم با اون چشاش، آخ چشاش
چشاش..
چشاش، بدبختم کرد، آتیشم زد»
آدم تا سرش نیومده باشه نمیفهمه چی میگه :)️
4.9
بهترین ها فلسفی حقیقت دلتنگی
بعضی وقتا هم هست که دیگه
به خودت میگی
ببین فلانی تو همه تلاشتُ کردی....
بذار اونم تلاش کنه، بجنگه...
شاید اصلا لازمه از دست بده،
تا بیشتـر قدر بدونه
تا بفهمه چی از دست داده...😔🖤️
5.0
غمگین دلتنگی
چ جالب
اونجایی که دیگه برا بهترین رفیق صمیمیت مهم نیستی...
مگه قرار نبود دردامونو بهم بگیم؟!
مگه قرار نبود همیشه کنار هم باشیم؟!
مگه قرار نبود هر وقت حالمون خوب نیس بهم بگیم؟!
چیشد؟!
هوم؟!
این بود...
منتظرت بمونم؟!
اوک میمونم...
باید بدونی از همه مهم تری خو؟!
اگه برگشتی در کار نبود
هیچوقت نمیبخشمت..
🧘🏻♀️✨
امیدوارم هرجا که هستی حالت خوب باشه
یادت نره ی سپی داری...
:)
️
4.9
غمگین دلتنگی دوستت دارم
"چشم چشم دو ابرو نگاه من به هرسو
پس چرا نیستی پیشم ؟ نگاه خیس توکو؟
گوش گوش دوتاگوش،یه دست بازیه آغوش
بیا بگیر قلبمو ، یادم تورا فراموش
چوب چوب یه گردن،جایی نری توبی من!
دق می کنم میمیرم ، اگه دور بشی از من
دست دست دوتاپا،یادتو مونده اینجا
یادت میاد که گفتی ، بی تو نمیرم هیچجا
من ؟ من ؟ یه عاشق،همونمجنون سابق...
گریه های شبونه این خط_اینم نشونه+"
😀💔️
4.3
عاشقانه شعر دلتنگی عشق معشوق وفاداری این شعر، با توصیف اعضای بدن به صورت نمادین، شدت وا...
ترانه دلتنگی: وقتی چشم و گوش و قلب فریاد میزنند:
این شعر، با توصیف اعضای بدن به صورت نمادین، شدت وابستگی و دلتنگی عاشق را به زیبایی بیان میکند. استفاده از "چشم چشم دو ابرو" و "گوش گوش دوتا گوش"، در کنار "قلب" و "گردن"، اوج نیاز به حضور معشوق و وحشت از جدایی را نشان میدهد. این ترانه، انعکاسی از مفهوم "حضور" در ادبیات عاشقانه است.
راهکار:
گاهی بیان احساسات، حتی در قالب شعر، خود درمانی است. اجازه بده این کلمات، بار دلتنگیات را سبک کنند.
ازکسی نپرس #خوشبختی کجاست توبازیتوبکن
نویسنده #خداست
️
4.7
غمگین موفقیت حقیقت خسته دلتنگی
تو روانشناسی اصطلاحی هست به اسم 'دوسوگرایی' این دقیقا برای زمانیه که در حد تنفر از کسی ناراحتی ولی چون دوسش داری تحمل میکنی و میپذیری مثل همونجا که حسین صفا میگه:《غمت غمگینم کرده اما دوستت دارم》
چقدر حال همه مونه....️
4.9
غمگین فلسفی دلتنگی
دلم كه برايت تنگ ميشود ميگيرد
فرياد می كشد…
می تپد و باز تنگ ميشود
دلم كه تنگ ميشود
دلم ميخواهد يه دل سير نگاهت كنم
يک بغض سنگين گريه كنم
يك چشم پر اشک بريزم
به اندازه يک قهر و آشتی در آغوشت بگيرم
و يک عمر بگويم دوستت دارم …️
4.9
عاشقانه غمگین خسته دلتنگی دوستت دارم
تمام روز را طوری وانمود کرده بود که انگار خوشحال ترین انسان دنیاست. درونش اما امواج درحال کوبیده شدن به صخره روانش بودند و پرتو های سوزناک ناامیدی به روحش تابیده میشد.
با قایق شکستهای به تنهایی اقیانوس نافرجام زندگی را طی میکرد بیآنکه مقصدی داشته باشد یا جهت درستی برای حرکت انتخاب کند، تنها با جریان آب حرکت میکرد تا با قایق غرق یا از تشنگی تلف شود.️
5.0
غمگین شعر خسته حقیقت دلتنگی
عشقچیست؟
سهثانیهنگاه
سهدقهخنده
سهساعتصفا
سهروزآشنایی
سههفتهوفاداری
سهماهبیقراری
سهسال انتظار
ودرنهایتسیسالپشیمانی️
4.9
غمگین عشق یک طرفه دلتنگی
ܣܝ ܥ݆ܨ ܢ̣ܝ̇ܝܭَࡅ߳ܝ ܩیܢܚ݅ܨ ߊܝܝ̇ܚ݅ܓ ܢܚܭوࡅ߳ߺߺܙ
ܭܝܥܝ̇ߺو ܢ̣یܢܚ݅ࡅ߳ܝ ܥܝܭ ܩیܭܝ̇ߺی:)️
5.0
غمگین بهترین ها تنهایی خسته حقیقت دلتنگی زندگی نامردی سکوت
#بــِهـتـَریـن_مـُخـَدِری_کـه_کـِشـیـدَِم⚜🎭•]
#اِنـتـِظـارِش_بــود❌🖤•]
#بــَدتـَریـن_خـُمـاری_کـه_پـَس_دادَم•]🐉🥀
#وابــَسـتـِگـیـش_بــود🌵🎈💔•]️
4.9
خیانت دلتنگی
فقط اونجا که شادمهر میگه:
«توهمین لحظه که دلگیرم ازت از همیشه به تو وابسته ترم...»
خیلی سخته هم یه نفرو دوست داشته باشی و وابسته اش باشی ؛ هم از چشمت افتاده باشه:))️
4.9
عاشقانه غمگین دلتنگی خسته بی تفاوت
چه زیبا گفت شاعر....
. درﺯﻧﺪﮔﯽ ﮔﺎﻫﯽ ﺑﺎﺧﺘﻪ ﺍﻡ …!!ﮔﺎﻫـــــﯽ ﺑﺎ ﮐﺴانی ﺳﺎﺧﺘﻪ! ﮔﺎﻫـــﯽ ﮔﺮﯾﻪ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﻡ …!! ﮔﺎﻫـــﯽ ﺑﺨﺸﯿﺪﻩ؛ ﮔﺎﻫـــﯽ ﻓﺮﯾﺐ ﺧﻮﺭﺩﻩ ﺍﻡ …!! ﮔﺎﻫــــﯽ ﺍﻓﺘﺎﺩﻩ! ﮔﺎﻫـــﯽ ﺩﺭ ﺗﻨــﻬﺎﯾﯽ ﻣﺮﺩﻩ ﺍﻡ …!! ﺍﻣﺎ ﺣﺎﻝ؛ ﺯﻣﺎﻧﺶ ﺭﺳــﯿﺪﻩ ﮐﻪ ﺑﮕـــﻮﯾﻢ : ﻣﻦ ﺍﺯ ﺗﻤـــﺎﻡ ﺍﯾﻨﻬﺎ ﺩﺭﺱ “ ﺁﻣﻮﺧـﺘﻪ ﺍﻡ “…!! ﺍﮐﻨﻮﻥ ﺧﻮﺷﺤـــــﺎﻟﻢ ﮐﻪ ﺧﻮﺩﻡ ﻫﺴﺘﻢ …!! ﺷﺎﯾﺪﺳﺎﺩﻩ ﺑﺎﺷﻢ …! اﻣﺎ ﺻﺎﺩﻗﻢ ..ﻣــــﻦ ﺧﻮﺩﻡ ﻫﺴﺘﻢ …!!
(خسته از دنیا)️
5.0
غمگین شعر دلتنگی زندگی
همیشه،از،همان،ابتدای،آشناییمان،در،هراس،چنین،روزی بودم،و،کابوس،خداحافظی،
را،میدیدم،اکنون،شد،آنچه،نباید،میشد،
خداحافظ،دلیل،بودنم،خداحافظ . . .🥲🚶♀️🌱️
5.0
عاشقانه جدایی دوستت دارم دلتنگی عشق یک طرفه
لعنتیا اگه من گریه میکردم و دیگه نمیکنم....!
اگه عصبی بودم دیگه نیستم
اگه جوابتون میدادم و دیگه نمیدم
اگه بی حال بودم دیگه نیستم
اگه خسته بودم ازتون دیگه نیستم
و هزار تا اگه دیگه که بود دیگه نیست:
به خاطر این نیست که تمام مشکلاتم حل شده
به خاطر این نیست که دیگه غمی ندارم
عوضیا من فقط به این دردا عادت کردم,من فقط فهمیدم حتی اگه نخوامم باید اینجا بمونم فقط تصمیم گرفتم نسبت به همتون بی حس باشم..!:)
️
5.0
عاشقانه غمگین دلتنگی خسته حقیقت
هَمِعِ جآ دآرَمِت••🌙🚬
تو خیآلٌم••͜🌿🔥
تو رویآهآم:)!❰⃟🌔
تو قَلبَم••͜🌙♥️
تو صیآهیم••͜🌙🖤
هَمِع جآ••͜🌙🚬
جُز کِنارَم!:)!❰⃟🌔⃟❱
#عشق_یک طرفه️
4.9
عاشقانه غمگین دوستت دارم دلتنگی عشق یک طرفه
یه ادمایی پشت بند ی اتفاق تلخ "برق چشماشون" برای همیشع خاموش میشه.
مثل از دست دادن یک عزیز یا جدا شدن از کسی که عمیقا دوستش داشتن.
دیگه هیچوقت از ته دل نمیخندن ، قشنگ میشه دید تو چهره شون که چشماشون برق نداره....😶✨️️
5.0
غمگین تنهایی خسته دلتنگی
میدونی چیه فراموشت کردم ارع فراموشت کردم
فراموشن کردم اما اسمت میاد بهت فکر میکنم
فراموشت کردم اما پروفایلتو چک میکنم
فراموشت کردم اما اهنگ هاتو دارم
فراموشت کردم اما عکسامونو دارم
فراموشت کردم اما دوست دارم
فراموشت کردم اما تاریخ اشنایمون یادم
فراموشت کردم اما از دور نگات میکنم
فراموشت کردم اما حلقی که بهم دادی رو دارم
فراموشت کردم اما هنوزمم وقتی بارون میاد به یادت گریم میگیره🥺😭️
4.8
جدایی دلتنگی نامردی