اگھبھیھآدمبگيفوقالعـٰادھاي ،
فوقالعـٰادھترازقبلمیشھ .
اگھیھآدموبرايتلـاششتحسینکني ،
بیشترتلـٰاشميکنھ .
اگھبھیکيبگيچقدرقشنگمیخندي ،
قشنگترمیخندھ .
وازهمھمہمتراگھتومہربونبموني ،
نسبتبھبقیھقشنگترمیشي :)️
5.0
موفقیت ادبی خسته دلتنگی
دنیاے ڪسے باش
ڪه دنیاے تو باشد...
دلداده وشوریده و
شیداے تو باشد...
دنبال دلےباش ڪه
بے تاب تو باشد
بیمار تو ،غمخوارو
پریشان تو باشد.
*
5.0
غمگین تیکه دار خسته دلتنگی نامردی
جوکر یه دیالوگی داشت که میگفت: «من لبخند میزنم که دردامو پنهان کنم و آرزومه یه روز یکی بیاد نگام کنه و بفهمه همه چی دروغه»
و چه روزایی که الکی خندیدم و احتیاج داشتم یکی غم پشت خندهامو ببینه اما هیچکس نفهمید همه چی دروغه.️
5.0
Translate text with your camera
Joker had a dialogue that said: "I smile to hide my pain and I wish that one day someone will come and see me and realize that everything is a lie."
And how many days I laughed and needed someone to see the sadness behind my smile, but no one understood that everything was a lie
Miras✝️🦋
موفقیت بهترین ها کارما حقیقت دلتنگی
⚡️ مسیرمو خودم ساختم، نه دنبالهرو.
💀 سکوتم کابوس دشمنامه.
👑 تاجمو خودم ساختم، بدون کمک.
🚫 نزدیکم نشو اگه جنبه نداری.
🌑 تاریکی خونهمه، نور از خودمه.
️
4.4
⚡️ I walk my own path, never follow.
💀 My silence is a nightmare to enemies.
👑 I built my crown on my own.
🚫 Don’t come close if you can’t handle me.
🌑 Darkness is home; the light comes from me.
شاخ شیطنت لاتی دلتنگی سیگار
آدما دوجورن :)
اول اونایی که مهربونن
و
دوم اونایی که زیاد عصبانی و بد اخلاق...
+خب چه فرقی داره
_دومی ها خیلی مهربون بودن کسی قدرشونو نمیدونست بداخلاق شدن ️
5.0
غمگین عصبانی خسته حقیقت دلتنگی
ی حسی دارم..
مثل ساییده شدن زانو رو فرش.!
یا کشیده شدن دست رو اسفالت.!
شایدم بریدن پوست با کاغذ.!
عمیق نیس ولی درد داره..!
درد نبودنت درد اینک نمیتونم برات کاری کنم
درد این شبایی ک نیسی
داره کلافم میکنه...:)️
4.8
عاشقانه غمگین خسته دلتنگی
همینطور که #ماهی بدون دریا زنده نمیمونه
همینطورم #مجنون بدون لیلی زنده نیست🌚💔️
5.0
عاشقانه غمگین دلتنگی خسته
بدترین حالتی که ممکنه برای یه آدم پیش بیاد اینه که همزمان هم احساسی باشه و هم منطقی، یعنی قلبش داره مچاله میشه ها، ولی مجبوره منطقی تصمیم بگیره، بعدش باید روزها و ماهها و حتی سالها بشینه به قلبش توضیح بده که اگه اون کارو نمیکردم بیشتر مچاله میشدی.اما مگه قلب حالیشه؟ وقتی دیگه صلحی نباشه بین عقل و قلبت، انگار لای منگنه ای، چون نه مغزت قلب داره، و نه قلبت مغز.️
5.0
عاشقانه غمگین عشق یک طرفه دلتنگی خسته
✖✖بِه سَـــلامَتیِ کَــسی کِـه....
≈ رَفـــــتــه≈
اَمّـــا هَــنوزَم بِـه اِسمِــش.....
≈قَسَمَم میــــــدَن≈✖✖😔
🚬 ️
4.9
شاخ غمگین خسته دلتنگی عشق یک طرفه
حواسم هست ک حواست نیست
تو خیلی وقته نیستی و من،
خیلی وقته برای دیدنت خاطره هارو پیاده روی می کنم:))
تو واسه نبودن،
فقط خداحافظی نکردی.
مگ رفتن به چی میگن؟
مگ دل کندن چطوریه؟
همینکه توی حافظه ی کوتاه مدتم،
هیچ اثری از تو نیست،
همین که تمام شهر برایم جای خالی شده،
همین که توی خیابونا دنبال یکی شبیهت میگردم،
یعنی حواسم بهت هست...
یعنی حواست بهم نیست....️
5.0
غمگین دخترانه خسته دلتنگی سکوت
تو نشاطِ نفسِ صبح پس از بارانی
جنگلِ ابری و در خاطرهها پنهانی
اگر از بام تو پرواز کنم یا نکنم
باز هم در قفسِ یاد توام زندانی
شرحِ دلبستن و دلکندنِ ما آسان نیست
تا کجا خانه نو ساختن از ویرانی!
بیگناهی اگر از ترسِ عذاب است نه عشق
برحذر باش از این وسوسه شیطانی
چشم بستیم، ولی جای نظربازی داشت
شرمِ دیدارِ تو در جامه تابستانی
دست در زلفِ تو بردم که شب آغاز شود
حیف! یلدای من این بار نشد طولانی
علیمقیمی
️
5.0
عاشقانه شعر دروغ دلتنگی دوستت دارم
تا میخوای فراموش کنی؛
یهو یه موزیک پلی میشه!
یهو یکی مثل اون میخنده!
یهو یکی عطر آشنا میزنه!
و یهو تلاشات هدر میره...
دیگه زورم به غرورم نمیرسه...
خسته شدم از این نبردِ بیهوده با خودم برای فراموش کردنت...
بیرحمی ولی دوست داشتنت جون منه!
دلم برای بودنت تنگ شده.️
5.0
عاشقانه غمگین خسته دلتنگی
N.N🤍
من عاشقتم…!
عاشق حرف زدنت، عاشق خندیدنت،
عاشق مهربونیات، عاشق اخمات،
عاشق دستات، عاشق چشمات،
عاشق خودِ خودتم، دقیقا همینطور که هستی…
تو برای من بهترینی و میدونی که با هیچکس و هیچ چیز عوضت نمیکنم️
5.0
عاشقانه دوستت دارم دلتنگی
حالا که از من دوری
مراقبِ خودت باش
مراقبِ اشکهایت که بی من نریزند
مراقبِ دلت که بی من نگیرد
مراقبِ خندههایت که بی من کسی نبیند
مراقبِ دستهایت باش
چشم هایت حتی
این ها همهاش امانت است
پیشِ تو
حالا که دستم از دستهایت کوتاست
آغوشم از آغوشت دور
مراقبِ بی قراریهایت باش
مبادا بی من کسی
آرامِ جانت شود
مبادا ...
️
5.0
عاشقانه غمگین دلتنگی ادبی
🖤
قشنگ ترین دیالوگی که شنیدم این بود:
«-آل پاچینو: تا حالا عاشق شدی ؟
+دنیرو : بیست سالم که بود،سی ثانیه عاشق شدم.
-آل پاچینو : حالا چی ؟
+دنیرو:سی ساله دارم به اون سی ثانیه فکر میکنم:)️
5.0
عاشقانه غمگین دلتنگی
آرِزوی مَن ماندَنِ اوست اَما...🫀🫂
خُدایا اَگَر آرِزویِ او رَفتَنِ مَن اَست🚶♀...!
آرِزویِ او را بَرآوَردِه کُن:)
🫷مَن جُز آرِزویِ او آرِزویی نَدارَم...🫸️
5.0
غمگین دلتنگی عشق یک طرفه
وقتی #خانوادت درکت #نمیکنن توقع دارییه #غریبه کنارت بمونه؟️
5.0
شاخ تیکه دار دلتنگی لاتی مغرور
من هنوزم دوست دارم
من هنوزم ب یادتم
من هنوزم ب یادت شبامو تا صب بیدارم
من هنوزم ب امید برگشت دوبارت ب زندگیم زندم
من هنوزم ب اینکه دیگه پیشم نیستی باور ندارم
من هنوزم ب اینکه تو شباتو بخاطر یکی دیگه صب میکنی اشک میریزم
من هنوزم بخاطر اینکه هر هرزه ی تازه ب دوران رسیده رو ب من ترجیح دادی نبخشیدمت
اصن من چرا دارم اینارو میگم؟
اون ک براش مهم نیست:)
️
5.0
"شایدم برا اینکه خودم خالی شم"
غمگین خسته عشق یک طرفه دلتنگی
انقدر دلم میخواد
یکی باشه توی سکوت بغلم کنه
باهاش برم خرید
باهاش برم غذا بخورم
باهاش برم شهربازی
شبم توی بغل خودش بخوابم
اما منی که کسی رو ندارم:)️
4.8
غمگین زندگی دلتنگی
دلم میخاد بیام پیشت تو بغلت آروم بگیرم...🫂...
دلم میخاد ستاره شم واسه عشقمون بمیرم...⭐️...
دلم میخاد بیام پیشت کنارت آروم بگیرم...👫...
اراده کن دلم که هیچ واسه تو من جونمو میدم...❤️...
اراده کن همه چرا خودم تکی واست میمیرم..🥲...
اراده کن یه آسمون ستاره من برات میچینم...⭐️...
دوصت دارما...A...:)
️
4.9
عاشقانه شاخ دوستت دارم حقیقت دلتنگی
تموم عشقای مجازی رو شاملو تو دوتا جمله تعریف کرده :
- دلهای ما كه بهم نزدیك باشد ، دیگر چه فرقی میکند كه کجای این جهان باشیم ؟ دور باش اما نزدیك ! من از نزدیك بودنهای دور میترسم🌚♥️.️
5.0
عاشقانه شعر دوستت دارم دلتنگی شب
ما هیچوقت از کسی که دوستش
داشتیم متنفر نمیشیم،
ما از نادیده گرفته شدنها،
اِنتظار کشیدنها،ناامید شدنها،ترک کردنها،از دست دادنها،ناامیدیها،و اَهمیت ندادنها،متنفر شدیم و دیگه برای همیشه رها کردیم .️
5.0
غمگین تیکه دار حقیقت خسته دلتنگی
نیاز دارم هرثانیه بهم بگی چقد دوسم داری، نیاز دارم هرثانیه بقلم کنی و محکم فشارم بدی، نیاز دارم هر ثانیه لپامو ببوسی، نیاز دارم تو بقلت گریه کنم و هیچی نگی، نیاز دارم دستمو بگیری بریم یجا که هیچکس مارو اونجا نشناسه، من بهت نیاز دارم .
_ رز سفید ️
5.0
عاشقانه بهترین ها زندگی دلتنگی دوستت دارم
خسته شدم از اینکه به انسانها بفهمونم با رفتارت به من چیزیو نشون نده. من متنفرم از اینکار. تکست بده بگو من هنوز دلخورم، بگو اصن حال نکردم با اون کارت، بگو هنوز دارم به حرفامون فکر میکنم چمیدونم بگو اصن حالا حالا قراره بدفاز باشم، اصن متنفرم ازت. چرا انقدر حرف زدن براتون سخته آخه؛ ️
4.9
تنهایی جدایی نامردی عشق یک طرفه دلتنگی
- وقتے کسے ازم میپرسـہ تا حالا
عاشق شـבی؟!
- تورو مرور میکنم פּ بعـב از یـہ نـ؋ـس عمیق ؛
جواب میـבم : نـہ !(((:
️
5.0
- When someone asks me until now
Are you in love?!
- I review you and after a deep breath;
I answer: No!
عاشقانه غمگین دوستت دارم دلتنگی عشق یک طرفه
تو زیبایی؛
تو به اندازه غمی که در چشمهایت پنهان کردی، زیبایی.
تو به اندازه لبخندی که دربرابر سختیها میزنی، زیبایی.
ماه من؛
تو به اندازه تمام اسرار تاریک و ناگفته درونت، زیبایی.
خآنهیسبزمن💚️
4.9
عاشقانه دوستت دارم دلتنگی
#مـتـن👀'🫀 ۫ ּ ⭑𖦆
دلتنگ شده امنمیدانم !
شاید برای تو؛
یا شاید برای دیروزهایی که باتو گذشت
از ایـنجا صدایت میکنم !
تو از آنجا بغلم کن !
‹ کُنجِدل🫀›️
5.0
عاشقانه دلتنگی
دلت تنگ شده براش...می دونم
دوست داری دوباره برگرده...می دونم
دلت تنگ شده برای غر زدناش...می دونم
دوست داری بازم دورت برگرده...میدونم
دلت تنگ شده بگه تنرسیا من هستم...می دونم
دوست داری دوباره با حرفاش ذوق کنی... میدونم
دلت تنگ شده دوباره بهش گیر بدی...می دونم
دوست داری آنقدر باهم حرف بزنین که نفهمی زمان چطوری گذشت... میدونم
دلت تنگ دوباره بگه دوست دارم... می دونم
اگه دل ط تنگ شده دل اونم تنگ شده(:🙂✨
️
5.0
عاشقانه دلتنگی