تو فکر میکنی تو زندگی من یه ادم معمولی هستی؛ ولی نمیدونی که صدات میتونه ارومم کنه، نمیدونی که چقدر حرفاتُ تو ذهنم مرور میکنم، نمیدونی که هروقت با تو وقت میگذرونم خوشحالترینم، نمیدونی که بغلت پناهگاه امن منه و ببین منو میشه تو زندگیم بمونی؟️
4.9
غمگین تیکه دار حقیقت خسته دلتنگی ─💕 ⃟⋆☽
تُ ♡
ابدی ترین♡
اتفاقِ♡
زندگیم♡
هستی♡....s♥️️
تُ ♡
ابدی ترین♡
اتفاقِ♡
زندگیم♡
هستی♡....s♥️️
4.7
عاشقانه شاخ دوستت دارم دلتنگی زندگی اگه باهم قهرید و میخواید آشتی کنید پیشنهاد میکنم از این بیت سهراب سپهری استفاده کنید که میگه:
"تو مرا ياد کني يا نکني،
باورت گر بشود گر نشود
حرفي نيست!
اما نفسم ميگيرد، در هوايي که نفسهاي تو نيست.."️
"تو مرا ياد کني يا نکني،
باورت گر بشود گر نشود
حرفي نيست!
اما نفسم ميگيرد، در هوايي که نفسهاي تو نيست.."️
5.0
عاشقانه شعر قهر دلتنگی ادبی بعد از رفتنت برای شنیدن صدایت
در سکوت فرو رفتم
برای دیدن چهره ات
چشم هایم را بستم
اینکه همه جا هستی مرا زنده نگه میدارد
و اینکه هیچ جا نیستی مرا میکشد...!️
در سکوت فرو رفتم
برای دیدن چهره ات
چشم هایم را بستم
اینکه همه جا هستی مرا زنده نگه میدارد
و اینکه هیچ جا نیستی مرا میکشد...!️
4.7
شعر جدایی دلتنگی روانشناسی سوگ پیوند عاطفی پارادوکس حضور و غیاب این متن به زیبایی پارادوکس حضور در غیاب را به تصوی...
مشابه ها
مرا خیال "تو"
بے خیال عالم ڪرد
همان خیال تو ،
مرا دچار این غم ڪرد ...
️
بے خیال عالم ڪرد
همان خیال تو ،
مرا دچار این غم ڪرد ...
️
5.0
غمگین جدایی خسته عشق یک طرفه دلتنگی .♡~.🥀مشترک مورد نظر داغون میباشد🥀1:50 ●━━━━━━─────── 3:25 ⇆ㅤㅤㅤㅤ◁ㅤㅤ❚❚ㅤㅤ▷ㅤㅤㅤㅤ↻در حال بروز رسانی آدم جدید...
██████████████]99٪
خطا در اتصال...️
██████████████]99٪
خطا در اتصال...️
4.9
غمگین خسته دلتنگی عشق یک طرفه امشب از شبای دیگه تنها ترم
دستام سرد تره
چشام خیس تره
قلبم بی کس تره
امشب از شبای دیگه خسته ترم
داغون ترم
بی حس ترم
میدونی چون هنوز برنگشتی پیشم
️
دستام سرد تره
چشام خیس تره
قلبم بی کس تره
امشب از شبای دیگه خسته ترم
داغون ترم
بی حس ترم
میدونی چون هنوز برنگشتی پیشم
️
5.0
عاشقانه غمگین خسته دلتنگی عشق یک طرفه از نظر من دوست داشتن یعنی وجود تو؛
یعنی وقتی هستی حالم بهتره؛
وقتی ناراحتم کنارمی؛ وقتی خستم کنارمی؛
وقتی از عالم و آدم کلافهام کنارمی؛
آره، دوست داشتن یعنی تو؛ یعنی چون تو هستی دیگه مهم نیست که چقد سخت میگذره... ️
یعنی وقتی هستی حالم بهتره؛
وقتی ناراحتم کنارمی؛ وقتی خستم کنارمی؛
وقتی از عالم و آدم کلافهام کنارمی؛
آره، دوست داشتن یعنی تو؛ یعنی چون تو هستی دیگه مهم نیست که چقد سخت میگذره... ️
4.7
عاشقانه دخترانه دلتنگی دوستت دارم همه روز پسر رو تبریک میگن ولی
من میخام برات دعا کنم :)
خدا کنه ، همیشه خوب بمونی ،تو اوج بمونی ،
اونقدر بالا بری که پایین رو فراموش کنی ،
چشم بد ازت دور باشه و خدا بهت قوتی بده تا سختی هارو پشت سر بزاری ،
از خدا میخام خودش ضامن سلامتی و خوشبختیت باشه .
روزت مبارک عزیزکم ♥️✨️
من میخام برات دعا کنم :)
خدا کنه ، همیشه خوب بمونی ،تو اوج بمونی ،
اونقدر بالا بری که پایین رو فراموش کنی ،
چشم بد ازت دور باشه و خدا بهت قوتی بده تا سختی هارو پشت سر بزاری ،
از خدا میخام خودش ضامن سلامتی و خوشبختیت باشه .
روزت مبارک عزیزکم ♥️✨️
4.8
کاپیتان قلب
𝒊 𝒎𝒊𝒔𝒔 𝒕𝒉𝒆 𝒐𝒍𝒅 𝒅𝒂𝒚𝒔
𝒘𝒉𝒆𝒏 𝒎𝒚 𝒔𝒎𝒊𝒍𝒆 𝒘𝒂𝒔 𝒓𝒆𝒂𝒍
دلم واسه روز هایی
که خندم واقعی بود تنگ شده
️
𝒊 𝒎𝒊𝒔𝒔 𝒕𝒉𝒆 𝒐𝒍𝒅 𝒅𝒂𝒚𝒔
𝒘𝒉𝒆𝒏 𝒎𝒚 𝒔𝒎𝒊𝒍𝒆 𝒘𝒂𝒔 𝒓𝒆𝒂𝒍
دلم واسه روز هایی
که خندم واقعی بود تنگ شده
️
5.0
شاخ غمگین خسته دلتنگی زندگی فقط خواستم یاد آوری کنم :
یکی هست که هرچی بشه تنهات نمیزاره یکی هست که چشماش فقط دنبال توعه یکی هست که توی فکرش فقط خنده های قشنگته که هی تکرار میشه و یکی هست تا آخرش دوست داره️
یکی هست که هرچی بشه تنهات نمیزاره یکی هست که چشماش فقط دنبال توعه یکی هست که توی فکرش فقط خنده های قشنگته که هی تکرار میشه و یکی هست تا آخرش دوست داره️
4.9
عاشقانه موفقیت دوستت دارم حقیقت دلتنگی ولی تو بودنت خیلی قشنگه اخه ، هرچقدرم که دور نشسته باشی ازم ، هرچقدرم که فک کنی هیچکی حواسش بهت نیست ، هرچقدرم که کنارم نباشی و بگی دنبالم نیا ، هرچقدرم که باهام قهر کنی و بخوای نازتو بکشم ، هرچقدرم که بگی وقتی ماهو نگاه میکنم یادت نمیوفتم دیگه ، من میخوام اینو بدونی که حتی دور بودن از تو و بغلتو با نزدیک بودن هزار تا ادم دیگه عوض نمیکنم ، اینه که تو رو تبدیل کرده به ماهِمن ، هرچقدر که ازم دور باشی بازم پر نور تری️
5.0
عاشقانه غمگین دوستت دارم عشق یک طرفه دلتنگی تونقطهیاتصالمنیبهزندگی...
یهطنابیکهمنوبهزندگیوصلمیکنه.
همونجاکهباگرهخوردنِنگاهمبهچشمهات
همهیدردایادمرفت
مقصدمومسیرمتویی.
توتنهاراهِمنی.
برایموندنوبرایساختن،توتنهابهانهای...♥️
_️
یهطنابیکهمنوبهزندگیوصلمیکنه.
همونجاکهباگرهخوردنِنگاهمبهچشمهات
همهیدردایادمرفت
مقصدمومسیرمتویی.
توتنهاراهِمنی.
برایموندنوبرایساختن،توتنهابهانهای...♥️
_️
5.0
عاشقانه شاخ دوستت دارم دلتنگی زندگی دلم برات تنگ شده ، نمیتونم تظاهر کنم خوبم ولی بدجور دارم سعی میکنم اینکه به روم نیارم اینکه جلو بقیه اشکام سرازیر نشه حتی تو مدرسه مهمونی میشم یه درونگرا که با تعدادی از افراد راحته ولی بازم جلو همونا نمیتونم خود واقعیمو نشون بدم چون اون خود واقعیم بدجوری صدمه دیده نمیتونم از قلب دردم بگم نمیتونم از مشتم بگم که به دیوار میخوره نمیتونم از اشکام بگم نمیتونم ولی همچنان سعی میکنم قوی باشم و این درد داره...️
5.0
غمگین تنهایی بی تفاوت خسته دلتنگی #بخونید_قشنگه💔 به خدا گفتم: یه روز از عمرم کم کن بزار بهش برسم.. گفت: نمی شه🥀🖤 گفتم: پنج سال از عمرمو کم کن بزار بهش برسم..... 💔🚶♀ گفت: نمی شه 😔 گفتم: پانزده سال کم کن😞گفت: نمی شه☹️😿 گفتم همه ی عمرمو بگیر فقط بزار یه روز پیشش باشم.....)) خدا بغض کرد و گفت: #چیکار_کنم_وقتی_نمی_خوادت:/️🙃 ️
5.0
غمگین تیکه دار دلتنگی زندگی عشق یک طرفه هیچکس نفهمید چقدر ساکت شدم
هیچکس نفهمید پشت خنده هام چی قایم بود
هیچکس نفهمید شب هارو چطور صبح کردم
هیچکس نفهمید چقدر خودمو گم کردم
هیچکس نفهمید بارها بریدم و چیزی نگفتم
هیچکس نفهمید چندبار خواستم برم و نتونستم
هیچکس نفهمید از همه فاصله گرفتم
هیچکس نفهمید چقدر آروم توی خودم مُردم
هیچکس نفهمید و منم دیگه توضیحی ندادم️
هیچکس نفهمید پشت خنده هام چی قایم بود
هیچکس نفهمید شب هارو چطور صبح کردم
هیچکس نفهمید چقدر خودمو گم کردم
هیچکس نفهمید بارها بریدم و چیزی نگفتم
هیچکس نفهمید چندبار خواستم برم و نتونستم
هیچکس نفهمید از همه فاصله گرفتم
هیچکس نفهمید چقدر آروم توی خودم مُردم
هیچکس نفهمید و منم دیگه توضیحی ندادم️
4.5
غمگین تنهایی عشق یک طرفه دلتنگی خودکشی #ببخشید که اذیت کردم:)
#ببخشید که مزاحمت بودم:)
#ببخشید که دردسرت شدم:)
#ببخشید که همش نگرانت بودم :)
#ببخشید که برات مهم نبودم:))
#ببخشیدکه فکر میکردم با همه فرق داری:)💔
️
#ببخشید که مزاحمت بودم:)
#ببخشید که دردسرت شدم:)
#ببخشید که همش نگرانت بودم :)
#ببخشید که برات مهم نبودم:))
#ببخشیدکه فکر میکردم با همه فرق داری:)💔
️
5.0
غمگین تنهایی خسته عشق یک طرفه دلتنگی دلتنگشم🥲
دلتنگ اولین باری ک تا صب حرف زدیم..)
دلتنگ اولین باری ک گف دوست دارم..)
دلتنگ اولین ساعت جفتی ک با هم بودیم..)
دلتنگم
دلتنگ صداش
چشاش
حرفاش
خودش
وجودش
دیگ هیچ وقت برای من نمیشی الان دیگ میدونم واقعا ندارمت و نخاهم داشت..)
چ خوش خیال بودم ک فک میکردم برای منی..)
#یاده_آن_شب_کہ_دلش_را_بہ_دلم_داد_بخیر
#دلبر_بی_خیالم
#دلی️
دلتنگ اولین باری ک تا صب حرف زدیم..)
دلتنگ اولین باری ک گف دوست دارم..)
دلتنگ اولین ساعت جفتی ک با هم بودیم..)
دلتنگم
دلتنگ صداش
چشاش
حرفاش
خودش
وجودش
دیگ هیچ وقت برای من نمیشی الان دیگ میدونم واقعا ندارمت و نخاهم داشت..)
چ خوش خیال بودم ک فک میکردم برای منی..)
#یاده_آن_شب_کہ_دلش_را_بہ_دلم_داد_بخیر
#دلبر_بی_خیالم
#دلی️
5.0
غمگین جدایی حقیقت خسته دلتنگی میدونستی ؟
که یه فکت روانشناسی هست که میگه وقتی دلتنگ ینفر شدین و خوابشو میبینید بخاطر اینه که مغزتون میخواد با صحنه سازی ناراحتیتونو از دلتنگی کم کنه .
#فکت ִ ִֶָ ៹
️
که یه فکت روانشناسی هست که میگه وقتی دلتنگ ینفر شدین و خوابشو میبینید بخاطر اینه که مغزتون میخواد با صحنه سازی ناراحتیتونو از دلتنگی کم کنه .
#فکت ִ ִֶָ ៹
️
4.4
روانشناسی روانشناسی خواب تعبیر رویا پردازش احساسات دلتنگی خیلیها معتقدند رویاها مکانیزم دفاعی ذهن در برابر ...
بیتفاوتی ، یه انتقام خیلی شیکه .
️
️
5.0
ּ 𖥔 𓄼 ּ ִ ۫ ˑ ֗ ִ ּ ִ ۫ ˑ ֗ ִ ּ ִ ۫
Ignoring is a classy revenge.
ּ 𖥔 𓄼 ּ ִ ۫ ˑ ֗ ִ ּ ִ ۫ ˑ ֗ ִ ּ ִ ۫
Ignoring is a classy revenge.
دلم برایت تنگ شده
تنگ که می گویم
نه مثل تنگی پیراهن
دلتنگی من
شبیه حال نهنگی ست
که به جای اقیانوس
او را در تنگ ماهی انداخته اند..
دلم برایت تنگ شده
این یعنی ریه های من
دم و بازدم نفسهای تو را
کم آورده اند..️
تنگ که می گویم
نه مثل تنگی پیراهن
دلتنگی من
شبیه حال نهنگی ست
که به جای اقیانوس
او را در تنگ ماهی انداخته اند..
دلم برایت تنگ شده
این یعنی ریه های من
دم و بازدم نفسهای تو را
کم آورده اند..️
5.0
عاشقانه غمگین عشق یک طرفه دلتنگی دلتنگ که باشی آدم دیگری میشوی
خشن تر
عصبی تر
کلافه تر
و تلختر
با اطراف هم کاری نداری
همه اش را نگه میداری
دقیقاسرهمان کسی خالی میکنی که دلتنگش هستی
🤎🐾️
خشن تر
عصبی تر
کلافه تر
و تلختر
با اطراف هم کاری نداری
همه اش را نگه میداری
دقیقاسرهمان کسی خالی میکنی که دلتنگش هستی
🤎🐾️
4.9
عاشقانه دلتنگی گفتم تو شیرین منی ، گفتا تو فرهادی مگر؟!
گفتم خرابت میشوم ، گفتا تو آبادی مگر؟!
گفتم ندادی دل به من ، گفتا تو جان دادی مگر؟!
گفتم زِ کویت میروم ، گفتا تو آزادی مگر؟!
گفتم فراموشم نکن ، گفتا تو در یادی مگر؟!️
گفتم خرابت میشوم ، گفتا تو آبادی مگر؟!
گفتم ندادی دل به من ، گفتا تو جان دادی مگر؟!
گفتم زِ کویت میروم ، گفتا تو آزادی مگر؟!
گفتم فراموشم نکن ، گفتا تو در یادی مگر؟!️
4.7
عاشقانه شعر عشق یک طرفه دلتنگی مشترک گرامی!
شما به دلیل زیبایی بی اندازه،
قلب مهربان و جذابیت کُشنده و نگاهی گیرا
برنده یک بوسه عمیق روی پیشانی،
دو بوسه روی هر گونه و یک بغل کِشدار شده اید
این جایزه امکان لغو ندارد و بطور خودکار تمدید خواهد شد🤍🙂️
شما به دلیل زیبایی بی اندازه،
قلب مهربان و جذابیت کُشنده و نگاهی گیرا
برنده یک بوسه عمیق روی پیشانی،
دو بوسه روی هر گونه و یک بغل کِشدار شده اید
این جایزه امکان لغو ندارد و بطور خودکار تمدید خواهد شد🤍🙂️
5.0
عاشقانه فلسفی زندگی دلتنگی دوستت دارم -چقدر احمق به نظر میام:
وقتی اون میتونه تمام روزو بدون پیام دادن به من بگذرونه
درحالی که من هر چند دقیقه یک بار گوشیو چک میکنم
تا ببینم پیامی فرستاده یا نه:) .️
وقتی اون میتونه تمام روزو بدون پیام دادن به من بگذرونه
درحالی که من هر چند دقیقه یک بار گوشیو چک میکنم
تا ببینم پیامی فرستاده یا نه:) .️
5.0
عاشقانه غمگین دلتنگی عشق یک طرفه من کسیو ندارم براش مهم باشم :)
پین گوشیش باشم :)
عکس بک گرانداش باشم :)
یهو پیم بده بی مقدمه بگه دوست دارم :)
صبحا بگه هنوز بیدار نشدی؟ :)
تا دو دقیقه آف شم نگرانم بشه :)
من ندارم! ولی تو اگه داری مراقبش باش :)
️
پین گوشیش باشم :)
عکس بک گرانداش باشم :)
یهو پیم بده بی مقدمه بگه دوست دارم :)
صبحا بگه هنوز بیدار نشدی؟ :)
تا دو دقیقه آف شم نگرانم بشه :)
من ندارم! ولی تو اگه داری مراقبش باش :)
️
5.0
غمگین تنهایی خسته عشق یک طرفه دلتنگی ببین یه چیز میگم آویزون گوشت کن :
من تورو با هیچی عوض نمیکنم
متوجه ای؟؟ هیچِ، هیچ
حتا اینو بدون که تو هر چقدرم دور باشی
بازم جات کنار منه یا، جام کنار توعه
و همیشه تو قلبم میمونی «دختر قشنگم»❤🫂
️
من تورو با هیچی عوض نمیکنم
متوجه ای؟؟ هیچِ، هیچ
حتا اینو بدون که تو هر چقدرم دور باشی
بازم جات کنار منه یا، جام کنار توعه
و همیشه تو قلبم میمونی «دختر قشنگم»❤🫂
️
5.0
عاشقانه دلتنگی ⪻نامه ای به اونی که دوسش دارم🤍🫧:ᆢᆢᆢᆢᆢᆢᆢᆢᆢᆢᆢᆢᆢᆢᆢᆢᆢᆢᆢ
راستش نمی گم که همیشه آدم خوش شانسی بودم،
اما برای داشتن تو بدون اغراق بودم و هنوزم هستم!
تویی که شک ندارم
•بودنت مثل چشمات قشنگه🫀♥️🫶🏻!•
بودن تو ذوق انگیز ترین چیز توی زندگی منه!
من با تو حتی روزمرگی هامم دوست دارم
با تو میشه نشست و تا ساعت ها به ترک لای دیوار خندید
و میدونی قشنگ ترین جاش کجاست؟
من با تو 'خودمو بیشتر دوس دارم.💜🦋🥂'
خیلی بیشتر :))️
راستش نمی گم که همیشه آدم خوش شانسی بودم،
اما برای داشتن تو بدون اغراق بودم و هنوزم هستم!
تویی که شک ندارم
•بودنت مثل چشمات قشنگه🫀♥️🫶🏻!•
بودن تو ذوق انگیز ترین چیز توی زندگی منه!
من با تو حتی روزمرگی هامم دوست دارم
با تو میشه نشست و تا ساعت ها به ترک لای دیوار خندید
و میدونی قشنگ ترین جاش کجاست؟
من با تو 'خودمو بیشتر دوس دارم.💜🦋🥂'
خیلی بیشتر :))️
4.9
عاشقانه دوستت دارم دلتنگی