کاش میشد قفل دلتنگی شکست.
کاش میشد درب تاریکی گسست.
کاش میشد بین مردم بود و زیست.
کاش میشد مثل باران ها گریست.
کاش میشد با محبت جان سپرد.
کاش میشد بی توقع بود و مرد.
کاش میشد درد ها تقسیم کرد.
کاش میشد نیمه ها تکمیل کرد.
کاش میشد اشک راتبخیر کرد.
کاش میشد عشق را تقدیر کرد 🖐💔️
4.3
غمگین تنهایی دلتنگی غم تنهایی گریه و اشک عشق ناکام آیا میدانستید مغز انسان در هنگام غم عمیق، مادهای...
دلتنگی و آرزوی گریه مثل باران:
آیا میدانستید مغز انسان در هنگام غم عمیق، مادهای به نام «ماده P» (Substance P) ترشح میکند که مستقیماً با احساس درد فیزیکی مرتبط است؟ یعنی دلتنگی واقعاً «درد» دارد. اما نکته شگفتانگیز: گریه کردن سطح این ماده را پایین میآورد و تسکین واقعی ایجاد میکند. شاید «کاش میشد مثل بارانها گریست» فقط یک استعاره شاعرانه نیست، بلکه یک راهنمای بیولوژیک برای التیام است. چرا ما در فرهنگ خود گریه را تابو کردهایم؟
راهکار:
این شعر تصویری از آرزوی رهایی از درد است. اما جالب است بدانید که اشکهای احساسی (مانند گریه از غم) حاوی هورمونهای استرس هستند و گریه واقعاً میتواند سموم عاطفی را از بدن خارج کند. شاید «گریستن مثل باران» فقط یک استعاره نیست، بلکه یک مکانیسم طبیعی التیام است.
ما "تظاهر" را خوب بلدیم
وانمود می کنیم ؛ به کسی نیازی نداریم
که حالمان با خودمان خوب است
که عینِ خیالمان هم نیست!
اما جایی میانه ی راه ؛
در نهایتِ غرور و ایستادگیِ مان، فرو می ریزیم
از دردِ ؛ هیچ کسی را نداشتن ،
از دردِ ؛ دل را به کسی نبستن ،
از دردِ "در میانِ جمع ، تنها بودن" ... !
همه ی آدم ها نیاز دارند یکی را داشته باشند
که در نهایتِ تنهایی و خستگی ؛
دلشان به دوست داشتنش گرم باشد .
آدم ، بدونِ عشق و محبت زود، پی️
5.0
عاشقانه غمگین حقیقت خسته دلتنگی
اگه الان کنارت نیست و دلت براش تنگه
مثل عباس معروفی اینجوری بهش بگو:
نمیدانم از دلتنگی عاشق شدم:)
یا از عاشقی دلتنگ تر!
فقط میدانم در اغوش منی ♡
بی انکه باشی...
☆:)
️
5.0
عاشقانه غمگین دوستت دارم دلتنگی عشق یک طرفه
عشق خیلی عجیبه ، بعضی وقتا میتونه از اندوه و چاه عمیقی که توش غرق شدی نجاتت بده ، حالتو جوری خوب کنه که خودتم باورت نشه ، مث نورِ تو تاریکی بمونه برات ، اما وقتی رفت حالت از چیزی که قبلا بوده بدتر میشه انگاری کل غمای عالم مال توعه ؛
خیلی وقتا تنهایی با تموم بدیهاش میتونه بهترین انتخاب باشه .️
5.0
عاشقانه غمگین دلتنگی خسته
#شدم یه #روح وسط #کلی ادم #که نه #میبیننت نه #حست میکنن و #نه درکت #میکنن:)🖤️
4.8
غمگین تنهایی خسته حقیقت دلتنگی
تو مرا میفهمی
من تو را میخواهم
و همین ساده ترین قصه یک انسان است
تو مرا میخوانی
من تو را ناب ترین شعر زمان میدانم
و تو هم میدانی تا ابد در دل من میمانی️
5.0
عاشقانه غمگین دلتنگی عشق یک طرفه
یه #وقتایی اینقدر #خوابم میاد #که از لحاظ #روحی احتیاج #پیدا میکنم ، #عزرائیل برام #لالایی بخونه:)🖤🙂️
4.8
غمگین تنهایی خسته حقیقت دلتنگی
خیلی وقتِ دیگه زندگی خوش نمیگذره
، فقط میگذره:)🪦
𝐋𝐢𝐟𝐞 𝐢𝐬 𝐧𝐨𝐭 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐛𝐞 𝐟𝐮𝐧
𝐚𝐧𝐲𝐦𝐨𝐫𝐞 𝐈𝐭 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐩𝐚𝐬𝐬𝐞𝐬 :)
️
4.2
غمگین تنهایی خسته دلتنگی سکوت
وقتی قلبی رو عاشق خودت کردی...
وقتی وجودی رو به خودت وابسته کردی...
وقتی نفس های یکی رو به نامت زدی...
وقتی وجودی رو به خودت گره زدی...
فقط امانت دار خوبی باش...!
ترکش نکن،تنهاشم نزار
اگبری وتنهاش بزاری چه با خدافظی،چه بی خدافظی،میمیره،بخدا میمیره...
نه اینکه نفسش قطع بشه،نه...
احساسش میمیره،مرگ احساس یه آدم بدترین مرگدنیاست...💔🥲️
4.9
غمگین بهترین ها سکوت خسته دلتنگی
تو مرا یاد کنی یا نکنی
باورت گَر بشود گَر نشود
حرفی نیست.....اما.....!
نفسم میگیرد در هوایی
که نفس های تو نیست
#سهراب_سپهری
•┈✾~🍃🌺🍃~✾┈•
◉━━━━━───────
↻ㅤ ◁ㅤㅤ❚❚ㅤㅤ▷ㅤ⇆️
5.0
شعر عاشقانه غمگین بهترین ها دلتنگی دوستت دارم
از غمگین شدن بدتر، غمیگن خوابیدن و غمگین بیدار شدنه ..🖤
️
5.0
غمگین تنهایی خسته عشق یک طرفه دلتنگی
فرانسویا بہ جاۍ اينكہ بگن
من دلتنگ توام ،
ميگن: «Tu me manques»
يعنۍ «من تو رو كم دارم»
قشنگتر از اين هم ميشہ؟ :')🥹💚🙊''
↜یادت نره تو خونَت کنج قلبمه ها
یادت نره دار و ندار این تن توییا
یادت نره نفست به بند بندوجودم وصله ها
یادت نره نبودت یعنۍ نابودۍ این آدم
یادت باشه من خیلۍ بیشتر از همه چیز
و همه کس دوست دارم
⦅یادت باشه تو پاره ۍِ تنِ منۍ
تو وصله ۍِ جون منۍ!🫂🫀🐥⦆️
5.0
شاخ عاشقانه لاتی دوستت دارم دلتنگی
میدونم داری چه حس های سنگینی رو تحمل میکنی
انگاری بغضی شدی که هر لحظه ممکنه بشکنه
منتظر نباش که بگذره ثانیههات
با گذشتن زمان هیچی حل نمیشه
از یه جایی خودت باید ورق زندگیتو برگردونی
یا خودت یا هیچکس!...️
5.0
غمگین دلتنگی
مثلا #بمیرم
#مامانم بگه پاشو دیگه بهت گیر نمیدم
#بابام بگه پاشو اجازه میدم بادوستات بری بیرون
#داداشم بگه آبجی پاشو دیگه اذیتت نمیکنم
#آبجیم بگه پاشو دوباره باهم قهر کنیم
#عشقم بگه پاشو قول میدم دوصت داشته باشم
#رفیقام بگن پاشو قول میدیم تُ سختیا ولت نکنیم . . ️
5.0
غمگین خسته دلتنگی دختر
- ولی من تویِ کنج ترین و تنها ترین . .
جایِ قلبم تو رو حس میکنم !
میتپه و تو رو صدا میزنه مثل اونجایی که ؛
جناب سعدی میگه :
‹ دیگران چون بروند از نظر از دل بروند !
تو چنان در دلِ من رفتهِ که . .
جان در بدنی : )!'🧡'📽 ›
️
5.0
عاشقانه غمگین خسته دلتنگی
دلتنگی، قویترین، واقعیترین، و زیباترین حس دنیاست. خوشبختترین آدمها کسانی هستند که کسی را در زندگی و جایی در قلبشان دارند، برای دلتنگ شدن. هربار که قلبم در سینه میلرزد، هربار که عطش دیدار دوباره تو نفسگیرتر از روزهای قبل میشود، هربار که مست لحظههای با تو هستم، فکر میکنم که چقدر خوشبختم …️
5.0
عاشقانه بهترین ها دلتنگی
این روزایی که میگذره بعدا میشه خاطره…
حالا ممکنه خاطره ای باشه که
با یادآوریش لبخند رو لبت بیاد
و یا برعکس با یادآوریش
اشک مهمون چشمات شه
بعضی چیزا رو دیوار مغزمون حک میشن!
طوری که هرگز نمیتونیم فراموششون کنیم
میشن آثار هنری!
قوی شدنی در کار نیست
فراموشی وجود نداره
چه بخوای چه نخوای بالاخره یه روزی،یه جایی یه
اتفاقی میوفته که بهت یادآوری میکنه چی گذشته:)
️
4.9
غمگین تنهایی حقیقت دلتنگی زندگی
آدمـی که بخواهـد بـرود . . .
مـیـرود !
داد نمیـزند که مـن دارم میـروم ! ! ! خداحافظ
آدمـی که رفتـنش را داد میـزند . . .
نمیخـواهد بـرود !
داد میـزند که نگـذارنـد بـرود ! ! !️
5.0
غمگین دلتنگی
-کسی من رو جدی نمیگیره،به حرفام گوش نمیدن فقط چون فکر میکنند باز هم دارم شوخی میکنم در صورتی که من توی جدی ترین حالت ممکنم هستم. دوست داشتنم رو جدی نمیگیرن،تواناییهام رو جدی نمیگیرن،ناراحتیام رو جدی نمیگیرن و گاهی اوقات حتی وجودم رو هم جدی نمیگیرن.
احساس خستگی رو توی تمام وجودم حس میکنم ولی کسی رو پیدا نمیکنم تا به حرفام گوش بده و جدیم بگیره،همه در اخر من رو مسئول خوب کردن حالشون میبین️
5.0
تنهایی جدایی حقیقت سکوت دلتنگی
پسر از #دختر پرسید ↓
اگه من #بمیرم چ حسی پیدا میکنی؟
دختر ب شوخی گفت ↓
خوشحال میشم🙂😂👐🏻
فردای اون روز #جسد پسر و پیدا کردن ک تو دستش ی #نامـه بود ↓
{ برای #خوشحالیت هر کاری میکنم #دلبرکم }
با آدمای مهم زندگیتون همچین #شوخی نکنید🙂️
5.0
تنهایی عاشقانه دلتنگی
قدرآدماروتاوقتیکههستنبدونید
قهراتونوطولانیمدتنکنیدوگرنهروزیمیرسهکه
خودتونیدواونحساعذابوجدان
کهایکاشقبلرفتنشبغلشکردهبودم؛
️
4.8
غمگین دلتنگی
لبخند تو برای من ..
بهتر از ارام بخش عمل میکنه
برام ارامش بخش تر از هر ارامشیه
برام زیبا تر از هر زیباییه
برام مثل نگاه کردن به اقیانوس میمونه
دیدنش و داشتنش برام مثل یه رویای دست نیافتنیه..! :')️
5.0
عاشقانه غمگین دلتنگی حقیقت
خیالتپیشمنباشد ،
وجودتقسمتمردم...
پَرِکاهینصیبــمگشته
ازاینخرمنِگندم...(:🌾🔗
تو مرا یاد کنی، یا نکنی
باورت گر بشود، گر نشود
حرفی نیست؛ اما
نفسم می گیرد،
در هوایی که نفس های تو نیست...
️
5.0
let your imagination be before me
Your existence is part of the people...
I have been blessed with a lot of straw
From this threshing of my wheat...(:🌾🔗
You remember me, or you don't
Believe it or not
nothing to say; But
I breathe
In the air where your breath is not...
عاشقانه شعر دوستت دارم عشق یک طرفه دلتنگی
#مثه آن مرداب غمگینی ک نیلوفر نداشت
حال من بد بود اما هیچکس باور نداشت:)😅🖤️
4.7
غمگین خسته عشق یک طرفه دلتنگی
#جهان_یادگار_است_ماهم_رفتنی
.
#تجربه_را_تجربه_کردن_ختاست
.
#هرگز_کسی_هر_انچه_میگفت_نبود
.
#جنگل_سوخته_را_وعده_ی_باران_ندهید
.
#مجبور_به_زندگی_محکوم_به_مرگ
.
#این_ادم_غمگین_از_دور_قشنگ_است️
5.0
غمگین خسته دلتنگی
دلبسته به یک ثانیه دیدارِتو بودم
این عمرکه بی حوصله ناچارِتوبودم
تونازترین حادثه در زندگی من
من شاخ ترین عاشق بی عارِتوبودم
تاآخرِ بی حوصلگی شعرنوشتم
هرشب که توخوابیدی وبیدارِتوبودم
هرثانیه آتش زده ام پیرهنم را
من ریزَعلیِ سخت فداکارِتوبودم
هرفتنه که کردی تو، مراحصرنمودند
من موسویِ خسته زِ افکارِتوبودم
بارایت یک فاجعه رفتی و دریغا
یک عمر غریبانه گرفتارِتوبودم
توشاه ترین پهلویِ حادثه بودی
من فاطمیِ خسته زِ دربارِ توبو️
4.9
عاشقانه خیانت شعر بهترین ها دلتنگی عشق یک طرفه
کاش انقدر که منتظر وصل شدن فضای مجازی بودیم
منتظر اومدن امام زمانمان میبودیم ...💔
الّلهُــــــمَّ عَجِّــــــلْ لِوَلِیِّکَــــــ الْفَـــــــــرَجْ️
4.6
غمگین مذهبی دلتنگی سرباز
نمی دانم
چرا امشب واژه هایم
خیس شده اند . . .
مثل ِ آسمانی که امشب
می بارد …
و اینک باران
بر لبه ی ِ پنجره ی ِ احساسم
می نشیند
و چشمانم را نوازش می دهد …
تا شاید از لحظه های ِ دلتنگی
گذر کنم…
دلتنگی را چگونه هجی کنم تا درک کنی ؟
چهار ستون بدنـم
زیر سنگینی اش
تا خورده است . . .️
4.4
شعر تنهایی فلسفی دلتنگی احساسات باران شاعرانه این شعر، یادآور ارتباط عمیق بین حالات درونی انسان ...
باران احساسات: شعری از دلتنگی:
این شعر، یادآور ارتباط عمیق بین حالات درونی انسان و پدیدههای طبیعی است. باران، نه تنها یک پدیده جوی، بلکه نمادی از اشک و رهاسازی احساسات است. شاعر با تشبیه واژهها به باران، عمق دلتنگی خود را به تصویر میکشد.
راهکار:
برای مدیریت دلتنگی، سعی کنید احساسات خود را از طریق نوشتن، نقاشی یا صحبت با یک دوست صمیمی بیان کنید. این کار به شما کمک میکند تا با آنها روبرو شوید و از سنگینی آنها بکاهید.