حالم خوب بود نبودی ،
له بودم نبودی ،
ذوق زده بودم نبودی ،
گریه میکردم نبودی ،
تولدم شد نبودی ،
شب خوابم نمیبرد نبودی ،
صبح خورشید درومد نبودی ،
وقتی خیلی تنها بودم نبودی ،
ناراحت بودم نبودی ،
وقتی دلم گرفته بود نبودی ،
هنوزم نیستی ،
دیگه کِی میخوای بیای و باشی پس ؟️
4.0
غمگین خسته دلتنگی عشق یک طرفه
فرانسویا بہ جاۍ اينكہ بگن
من دلتنگ توام ،
ميگن: «Tu me manques»
يعنۍ «من تو رو كم دارم»
قشنگتر از اين هم ميشہ؟ :')🥹💚🙊''
↜یادت نره تو خونَت کنج قلبمه ها
یادت نره دار و ندار این تن توییا
یادت نره نفست به بند بندوجودم وصله ها
یادت نره نبودت یعنۍ نابودۍ این آدم
یادت باشه من خیلۍ بیشتر از همه چیز
و همه کس دوست دارم
⦅یادت باشه تو پاره ۍِ تنِ منۍ
تو وصله ۍِ جون منۍ!🫂🫀🐥⦆️
4.6
عاشقانه شعر دلتنگی زبان فرانسه عشق و دلدادگی تفاوتهای زبانی جالب است که اصطلاح فرانسوی «Tu me manques» که به م...
دلتنگی فرانسوی: وقتی «تو را کم دارم» زیباتر است:
جالب است که اصطلاح فرانسوی «Tu me manques» که به معنای «تو را کم دارم» است، بر خلاف «دلتنگ توام»، فقدان را از دیدگاه کسی که احساس کمبود میکند، بیان میکند. این تفاوت ظریف زبانی، عمق بیشتری به مفهوم دلتنگی میبخشد و نشان میدهد چگونه هر زبان، تجربهی انسانی را به شیوهای منحصربهفرد کدگذاری میکند. این نگاه، به جای تمرکز بر رنج دوری، بر ارزش و اهمیت حضور دیگری تأکید دارد.
راهکار:
برای درک عمیقتر احساسات و تفاوتهای فرهنگی، سعی کنید عبارات مشابه عشق و دلتنگی را در زبانهای دیگر (مثلاً آلمانی، اسپانیایی یا ژاپنی) کشف کنید. این کار دید شما را نسبت به پیچیدگیهای انسانی و زبانی وسیعتر میکند.
بیا و برگرد
تو نمیدونی نبودت چقدر منو اذیت کرد
بیا و برگرد
یادت و خاطره هات هر شبب
چشاموو تر کرد
بیا و برگرد
قرصای خواب هر شب چشامو گرم کرد
بیا و برگردددد🚶♀️🖤
️
4.9
غمگین خسته دلتنگی عشق یک طرفه
لانگ دیستنس یعنی:
من تورو از همین دور دوست دارم، بدون این که بتونم بغلت کنم، بدون این که بتونم یک دل سیر بوت کنم و عطرتو بفهمم، بدون اینکه بتونم صورتتو بگیرم توی دوتا دستام و تند تند بوست کنم، بدون این که دستتو بگیرم، بدون اینکه از نزدیک تو چشمات نگاه کنم، بدون این که باهم بریم بیرون و غذای مورد علاقمونو بخوریم، بدون اینکه سرتو بذاری رو پام و من موهاتو ناز کنم، بدون این که بتونم زیر بارون باهات برقصم،️
4.9
بدون این که تو توی گوشم آهنگ بخونی، بدون این که بتونم ذوقتو از نزدیک برای کادویی که برات گرفتم ببینم، بدون این که شب توی هوای خنک و تاریک باهات قدم بزنم، بدون اینکه باهات بازی کنم و محو خنده هات شم. به نظر من عشق فراتر از فاصله ها و مکان و زمانه، می خوام بدونی من تا ابد و هرجا که باشی٫ توی هر شرایطی با یک دل همیشه تنگ دوست دارم:)
عاشقانه دوستت دارم دلتنگی همسر
غم بهم گفت: خیلی قوی هستیاا ! گفتم چطور:؟ گفت: اخه #نابودت کردم ولی هنوز داری #میخندی️
4.9
غمگین تنهایی خسته حقیقت دلتنگی
به کی میگن داغون؟
مگه کم آوردن به چیه؟
اینکه شب تو خودت بشکنی و صبح جوری رفتار کنی که انگار هیچ اتفاقی نیوفتاده(:
اینکه بغض به گلوت چنگ بزنه و چشمات پره اشک بشه ولی گریه نکنی
خورد بشی ولی سره پا بمونی
نمیدونی کجا بری و به کی پناه ببری...
#نبآت️
5.0
غمگین تنهایی خسته دلتنگی
#شدشدنشدازکنارهمردمیشیم
#وانمودمیکنیمهمدیگهرونمیشناسیم .️
5.0
غمگین حقیقت دلتنگی
به قول #شادمهر :
اگه #عاشقت نبودم تا الان ...
صبر نمیکردم :)️
5.0
عاشقانه غمگین دوستت دارم دلتنگی عشق یک طرفه
• نیاز دارم بغلت کنم
• نیاز دارم باهات ساعت ها حرف بزنم
• نیاز دارم چشماتو از نزدیک ببینم؛
جوری که مژه هامون بخورن به هم
• نیاز دارم دستاتو بگیرم
• نیاز دارم بریم طبیعت، بریم مسافرت...
• نیاز دارم دستامو بکنم لای موهات
• نیاز دارم بخندی نگاهت کنم
• نیاز دارم نفست بکشم
• نیاز دارم که بمونی برام؛
● برای همیشه:)♥️
-شوکولاتتلخ️
5.0
عاشقانه بهترین ها دوستت دارم دلتنگی زندگی
دقت کردین؟ تا یکی رو با اسم قشنگ سیو میکنی ، گند میزنه. تا یکی رو پین میکنی ، گند میزنه. تا به یکی احترام میذاری ، گند میزنه. تا یکی رو تو دلت از بقیه جدا میکنی ، گند میزنه. تا به یکی ارزش و جایگاه میدی ، گند میزنه. تا یکی رو از رو عشق بغل میکنی ، گند میزنه. طوری شده که فقط بفهمن دوستشون داری ، گند میزنن..️
4.3
غمگین فلسفی خسته دلتنگی
یار من در پیش چشمم دلربایی میکند
صاحب قلبم شده و در دلم خدایی میکند
گاه می خندد به سویم با کمی شرم حیا
خنده هایش در وجودم مشکل گشایی می کند
با خیالش بی خیال از مردم دنیا شوم
که خیالش خاطراتم را چاره سایی میکند
قلب مغرورم گرفتارش شده هر روز و شب
عشق را از هردو چشمانش گدایی میکند️
4.3
عاشقانه شعر دوستت دارم حقیقت دلتنگی
دلم میخواد با بغض بیام پیشت انقدر سرت داد بزنم آنقدر جیغ بزنم آنقدر بزنمت گریه کنم خودمو خالی کنم بعد تو هم بغلم کنی بگی دیگ تموم شد خودم همچو درست میکنم🙂🖤🦋
"فندوق خانوم "️
5.0
عاشقانه غمگین دلتنگی دوستت دارم زندگی
ﺩﺳﺖ ﻭ ﭘــﺎ ﮔﺮ ﺑﺸﮑﻨﺪ ﺑﺎ ﻧﺴﺨﻪ ﺩﺭﻣﺎﻥ ﻣﻲ ﺷﻮﺩ
ﭼﺸﻢ ﮔﺮﻳﺎﻥ ﻫﻢ ﺩﻣﻲ ﺑﺎ ﺑﻮﺳﻪ ﺧﻨﺪﺍﻥ ﻣﻲ ﺷﻮﺩ
ﺳﻴــﻞ ﺑــﺎﺭﺍﻥ ﮔــــﺮ ﺑﺒــــﺎﺭﺩ ﺍﺯ ﻧﺴﻴـــــﻢ ﺻﻮﺭﺗﻲ
ﻏــﻢ ﻣﺨـــﻮﺭ ﺑﺎ ﺧﻨﺪﻩ ﺍﻱ ﺍﺯ ﺩﻳﺪﻩ ﭘﻨﻬﺎﻥ ﻣﻲ ﺷﻮﺩ
ﻣﺨﺘﺼــــﺮ ﮔــﻮﻳﻢ ﺍﮔـــﺮ ﻭﻳــﺮﺍﻥ ﺷـﻮﺩ ﮐﺎﺷﺎﻧﻪ ﺍﻱ
ﺟــﺎﻱ ﻫــﺮ ﻭﻳــﺮﺍﻧﻪ ﺍﻱ ﮐﺎﺧــﻲ ﻧﻤﺎﻳـﺎﻥ ﻣﻲ ﺷﻮﺩ
ﺍﻱ ﺧــﺪﺍ ﻫــﺮﮔﺰ ﻧﺒﻴﻨـــﻢ ﺑﺸــﮑﻨﺪ ﻗﻠـــﺐ ﮐﺴﻲ
ﺩﻝ ﺷﮑﺴﺘﻪ ﺑﺎطﻨﺶ ﺍﺯ ﺭﻳﺸـﻪ ﻭﻳـــﺮﺍﻥ ﻣﻲ ﺷﻮﺩ...️
5.0
غمگین شعر خسته حقیقت دلتنگی
دیگه #قلبی نیست که #بشکنه راحت باش فقط مواظب باش تیکه هاش تو دست نره :)!️
5.0
تیکه دار شاخ غمگین قهر حقیقت خسته دلتنگی
دختره تو #تیمارستان داد میزدُ میگفت بگین برگرده بخدا خوب میشم!:)🖤️
5.0
غمگین خسته دلتنگی زندگی
اگه سرنوشت جدامون کنه من از پشت پنجره های اتاقم
به تو فکر میکنم و دوست دارم.
اگه تو منو نخوای دوست دارم.
خورشید و برای نابودیم پایین بیاری ذره ذره میشم و به دوست داشتنت ادامه میدم.
دهنمو بدوزی با چشمام میگم دوست دارم.
زیر خروار ها خاک دفنم کنی دوست داشتنمو مورچه ها به گوشت میرسونن.
می بینی؟من دوست دارم.️
5.0
عاشقانه غمگین دوستت دارم عشق یک طرفه دلتنگی
ᴵ'ᴹ ᶜᴬᴸᴹ ᵂᴴᴱᴺ ᴵ'ᴹ ᴺᴱᴬᴿ ᵞᴼᵁ
« من در حَوالِی طُ آرومَم🫀🤍 » ️️
5.0
عاشقانه دخترانه دوستت دارم دلتنگی زندگی
یه جا خوندم نوشته بود:
بدیه بیش از حد دوست داشتن یه ادم
اینه که وقتی حواسش بهت نیست،
فکر میکنی کل دنیا ازت متنفره.
و وقتی هم دوست داره ...
حس میکنی تمام دنیا و کائنات با تو خوبن
انگار ادم وقتی عاشق میشه..
تموم دنیاش خلاصه میشه تو وجود ینفر/
اهای ینفره منی که داری اینو میخونی، فدای قشنگیات✨🤍️
5.0
عاشقانه دوستت دارم دلتنگی
«تو قلب منی ولی بیرون از تنِ من🫀
کاش میشد بودناتو ذخیره کرد
تا وقتایی که نیستی انقدر دلتنگ
بودنت نشم ‹🥺♥️›
میخوام بهت بگم که
تو بهترین رفیق منی و هیچکسی جا تو نمیگیره🫂🔐•»
(H.Z)️
4.6
رفاقتی مهربانی رفاقت عمیق دلتنگی ارتباط عاطفی خاطرهسازی این پیام زیبا، حس دلتنگی عمیق و آرزوی 'ذخیرهسازی'...
بهترین رفیق؛ دلتنگی برای بودنت:
این پیام زیبا، حس دلتنگی عمیق و آرزوی 'ذخیرهسازی' لحظات با دوستان را نشان میدهد. از دیدگاه روانشناسی، این حس نه تنها نشاندهنده ارزش بالای رابطه است، بلکه خود ابراز آن میتواند به تقویت پیوند و خلق خاطرات ماندگاری کمک کند. همانطور که خاطرات در ذهن ما حک میشوند، ابراز این احساسات به ماندگاری آنها در قلبها نیز یاری میرساند.
راهکار:
برای ماندگاری این حس ناب رفاقت، خاطرات مشترکتان را در 'تاوگالری' ثبت کنید یا با دوستان در 'تاولینک' به اشتراک بگذارید. این کار نه تنها یادگارهای زیبا میسازد، بلکه به تقویت پیوند شما کمک میکند. به یاد داشته باشید که ثبت لحظات در تاو به شما امکان میدهد تا هر زمان که دلتنگ شدید، به آنها سر بزنید.
بیو:)
زمان زیادی گذشت... _فهمیدم همیشه اونی ک میخای نمیشه...! _فهمیدم هرکسی ک باهاته، الزاماً 'دوستت' نیست! _غرور بزرگترین دشمنه... _خدا بهترین دوسته... _خانواده بزرگترین شانسه... _سلامتی بالاترین ثروته... _آسایش بهترین نعمته... _فهمیدم 'رفتن' همیشه از روی نفرت نیست... _هرکی زبونش نرمه،دلش گرم نیست... _هرکی اخلاقش تنده،جنسش سخت نیست! _هرکی میخنده، بدون درد و غم نیست! _فهمیدم کسی موظف ب آروم کردنت نیست️ 🖤️
4.8
غمگین دلتنگی
منو بغل کن. اونقدر محکم که قلبامون باهم یکی بشن.
منو بغل کن. اونقدر محکم که جا برای حسای بدم نمونه. پرواز کنن و برن.
منو بغل کن. اونقدر محکم که تیکه های شکسته ی دلم دوباره بهم بچسبن.
منو بغل کن اونقدر طولانی که ببارم و بمیرم.
-دیاکو.️
5.0
عاشقانه دوستت دارم دلتنگی
باز باران بی ترانه
میخورد بر بامه گونه
یادم آرد روز غمگین
گردش تقدیر ننگین
فصل رنگین،بغض سنگین...
بی تو هیچ و پوچ و خالی
تلخی ناب نگاهی
یادم آمد چشم هایت،لحن شیرین نگاهت..❤️
همچو کودک می دویدم...
کودکی صد ساله بودم...
یادم آمد حرف تلخی
شاهد این قلب زخمی
با کی دیگه خوش حالی،باور عشقم نداری...
باز باران بی ترانه
می نشیند روی گونه
زنده ام اما چگونه؟!
️
4.9
غمگین تنهایی خسته عشق یک طرفه دلتنگی
دل تنگم و دلتنگ نبودی که بدانی چه کشیدم
عاشق نشدی، لنگ نبودی که بدانی چه کشیدم
کو قطرهی اشکی که به پای تو بریزم که بمانی؟
بی اسلحه در جنگ نبودی که بدانی چه کشیدم
تو آن بت مغرور پیمبر شکنی داغ ندیدی
دل بسته به یک سنگ نبودی که بدانی چه کشیدم
تو تابلوی حاصل دستان هنرمند خدایی
نقاشی بی رنگ نبودی که بدانی چه کشیدم
گشتم همه جا را پی چشمان پر از شوق تو اما
فرسنگ به فرسنگ نبودی که بدانی چه کشیدم️
5.0
غمگین شعر خسته عشق یک طرفه دلتنگی
میدونی چیه؟
بچگی راحتی نداشتم
احساساتمو همش میریختم تو خودم
تو بچگی به معنای واقعی بزرگ شدم!
انقد احساساتمو ریختم تو خودم تظاهر کردم
که دیگه خسته شدممممم پر شدم کاسه صبرم لبریز شد
دیدی وقتی باد کنکو زیاد باد میکنی تا یجایی تحمل میکنه ولی وقتی پر میشه و به مرز میرسه در نهایت میترکه!
منم همونم، همون بادکنم. یجایی دیگه خسته شدم، بریدم، ترکیدم! از ی جایی به بعد دیگه نتونستم جلوی خودمو بگیرم️
5.0
غمگین عصبانی دلتنگی حقیقت زندگی
دلم برایت تنگ شده
تنگ که می گویم
نه مثل تنگی پیراهن
دلتنگی من
شبیه حال نهنگی ست
که به جای اقیانوس
او را در تنگ ماهی انداخته اند..
دلم برایت تنگ شده
این یعنی ریه های من
دم و بازدم نفسهای تو را
کم آورده اند..️
5.0
عاشقانه غمگین عشق یک طرفه دلتنگی
مثل یه آهنگه #غمگین همش پلی میشی تو ذهنم . ! ️
5.0
غمگین دلتنگی
نوشته بود اگر یه کتاب بنویسی راجع به کسی که عاشقش بودی و بهش نرسیدی،
صفحهی آخرش چی مینویسی؟
یه نفر در جواب.. نوشته بود:
خیالِ بودنت به وسعتِ یک کتاب شد؛ اما اندوهِ نبودنت در یک جمله خلاصه میشود:
" تو متعلق به من نیستی."
🤌🏿🙂️
4.9
غمگین تنهایی خسته دلتنگی ادبی
بی صدا به یادت هستم ، بی سر و صدا دوستت دارم ، در سکوت خاطراتت را مرور میکنم ، در خفا عکس هایت را میبوسم ، تنهایِ تنها کوچه های شهر را زیر باران قدم میزنم ، ذره ذره پیر میشوم ، قطره قطره آب میشوم ، و آهسته میمیرم . !️
5.0
غمگین عاشقانه دلتنگی