من باز تورا، باز تورا، باز تورا میخواهم...️
تو اگر درد شوی رنج شوی پنجه به قلبم بکشی
من باز تورا، باز تورا، باز تورا میخواهم...️
من باز تورا، باز تورا، باز تورا میخواهم...️
5.0
آدم ها
گاهی اوقات گریه میکنند،
نه به خاطر اینکه ضعیف هستند.
به این خاطر که برای مدت طولانی قوی بودن...
adam cpeha
gangi oqat garieh mikonand,
nah bah khater inkeh zaif npastand.
bah in khater keh baraye madat tulani ghooye bodan...️
گاهی اوقات گریه میکنند،
نه به خاطر اینکه ضعیف هستند.
به این خاطر که برای مدت طولانی قوی بودن...
adam cpeha
gangi oqat garieh mikonand,
nah bah khater inkeh zaif npastand.
bah in khater keh baraye madat tulani ghooye bodan...️
4.9
دلتنگی
کودکیست که دست دراز کرده
به سمت دانههای برف
شاد است
اما نمیداند
برف
ردپایش را فراموش کرده
و باد
قصهاش را بیهیچ پایانی
به دوردستها میبرد
فیروزه سمیعی️
کودکیست که دست دراز کرده
به سمت دانههای برف
شاد است
اما نمیداند
برف
ردپایش را فراموش کرده
و باد
قصهاش را بیهیچ پایانی
به دوردستها میبرد
فیروزه سمیعی️
5.0
﴾➖⃟🦋•• هر تپشِ قلبِ من، تویی ••🦋⃟➖﴿️
4.8
مشابه ها
چه بسیار نگاه های کوتاهی ک حسرت طولانی در پی دارند.! ️
5.0
Kaç kısa bakış uzun pişmanlıklara yol açıyor!
بعضی وقتا حتی خودتم خسته میشی از این شب بیداری ها 💔❤️🩹️
5.0
اگه میخواد بره بزار بره...👨🦯
اون که قلبش باهات نیس بدنش باشه چه فایده?💔️
اون که قلبش باهات نیس بدنش باشه چه فایده?💔️
5.0
Gitmek istiyirsa izin ver gitsi
Onun ki kalbi sende değilse bedeni olsa ne faydasi var؟
Onun ki kalbi sende değilse bedeni olsa ne faydasi var؟
یا که باید نفست در دل خود حبس کنم
یا که در خواب من آیی و مرا هم ببری️
4.8
﮼عشق به عمݪِ نه به حرف..!️
4.9
زندگی بدون تو ↯
مثل اسمون بی ستارس ★️
مثل اسمون بی ستارس ★️
4.6
زندگی بدون تو ↯
مثل اسمون بی ستارس ★
مثل اسمون بی ستارس ★
واقعیت جالب: ستارهها حتی در روز هم وجود دارند، ام...
انچهازدستمیرودبگذاربرود،بادنبالکردنش چیزایبیشتریدستخواهیداد…️
5.0
همیشه دعا کنید
چشمانی داشته باشید
که بهترین ها را در آدم ها ببیند
قلبی که خطاکارترین ها را ببخشد
ذهنی که بدیها را فراموش کند
و روحی که هیچ گاه
ایمانش به خدا را از دست ندهد…️
چشمانی داشته باشید
که بهترین ها را در آدم ها ببیند
قلبی که خطاکارترین ها را ببخشد
ذهنی که بدیها را فراموش کند
و روحی که هیچ گاه
ایمانش به خدا را از دست ندهد…️
4.9
کسـی آنقدر شـبیهت نیست که بتوانی از بغـض هایت بگویی️
4.8
هرچقـد که سنم بالاتر میره مطمئـنتر
میشم که زندگـی ارزش اینهمـه غصـه رو نداره!
مشکلات میـرن و مشکلات دیگهای میـان .
اما این ماییم که انتخاب میکنیـم که با
صبـر و امید ، اونارو به خـوبی بگذرونیـم
و یا با ناامیـدی و غر غر کردن و خسته شـدن
هم برای خودمـون و هم اطرافیانمـون ،
زندگـی رو تلخ کنیـم .🤍️
میشم که زندگـی ارزش اینهمـه غصـه رو نداره!
مشکلات میـرن و مشکلات دیگهای میـان .
اما این ماییم که انتخاب میکنیـم که با
صبـر و امید ، اونارو به خـوبی بگذرونیـم
و یا با ناامیـدی و غر غر کردن و خسته شـدن
هم برای خودمـون و هم اطرافیانمـون ،
زندگـی رو تلخ کنیـم .🤍️
3.5
یه روزی به جایی میرسی ک حتی خدام ولت میکنه:)🥲️
5.0
یه روزی به جایی میرسی که حتی خدام ولت میکنه:)🥲
وقتے سرگرمیت بوـבم، زنـבگیم بوـבے من ؋ـقط بازیچـہ בستت شـבم بـہ کسے کـہ تنهایم گذاشت، بگوییـבاین تو بوـבے کـہ باختے نـہ من/من کسے را از בست בاـבم کـہ בوستم نـבاشت/اما تو کسے را از בست בاـבے کـہ عاشقت بوـב/بعضے غصـہ ها هیچ وقت از خاطر آـבم پاک نمیشه/بعضے زخمها هیچ موقع اثرشون از بین نمے ره/بـہ نظرم بایست بعضے زخم ها باز کرـב/روے اونها نمک پاشیـב تا مثل בاغ בل همیشـہ تازـہ بمونه ؋ـراموش نکنے اونے کـہ اینطور رهات کرـב️
4.7
اگر کسی تو ندید. خودت تو آینه خودتو ببین️
3.8
کاش میشـב بـ؋ـهمیم کـہ جیشـב یهو نـہ ـ؋ـیلم בیـבن حال میـבـہ , نـہ اهنک , نـہ بیرون , نـہ خونـہ مونـבن !
هیچے حال نمیـבـہ و همـہ صـבا ها رو مخن... !️
هیچے حال نمیـבـہ و همـہ صـבا ها رو مخن... !️
4.5
پیشته دائما فکرم چه تو تهران چه خارج از کشور🫠❤️🩹️
3.2
سَنینگِ یانونگدادور واری مُقالار فیکریم🤏🏻✌🏻
به زبان #ترکی_قشقایی
به زبان #ترکی_قشقایی
این پیام کوتاه، بازتابدهندهی احساس دلتنگی و وابس...
سخته برام که فراموشت کنم ولی...️
3.7
تو که نمیدونی فراموشت نکردم😒😂
•فِكرایِ توْ سَرَم اَز هَنزفِريم پيچيدِه تَرَن♥❕️
-
...
امام خامنه ای زنده اس ایرانیان️
1.7
لببابابابا
اونایی که شکستم رو بخشــyــیدم، اما خودم رو نه.
️
️
2.7
“Məni qıranları bağışladım, özümü isə yox.”
عشق قدیمی نا فرجام
بی تو ماند این دل ناکام
من بی تو تنها ترین تنهام
بی تو یخ بست این دستام
رفتی و جانم رفت
روح و روانم رفت
عاشقانه میزند دل به سینه سنگ تو
کاش هنوز ادامه داشت قصه قشنگ تو
کار دیگه گذشته از کار
یار من خدانگهدار
عاشقانه میزند دل به سینه سنگ تو
کاش هنوز ادامه داشت قصه قشنگ تو
کار دیگه گذشته از کار
یار من خدانگهدار
️
بی تو ماند این دل ناکام
من بی تو تنها ترین تنهام
بی تو یخ بست این دستام
رفتی و جانم رفت
روح و روانم رفت
عاشقانه میزند دل به سینه سنگ تو
کاش هنوز ادامه داشت قصه قشنگ تو
کار دیگه گذشته از کار
یار من خدانگهدار
عاشقانه میزند دل به سینه سنگ تو
کاش هنوز ادامه داشت قصه قشنگ تو
کار دیگه گذشته از کار
یار من خدانگهدار
️
3.2
مطالعات تصویربرداری مغزی نشان میدهد که طرد عاشقان...
کسایی تنهامون گذاشتن ک فکرشو نمیکردیم ️
-
کسایی تنهامون گذاشتن ک فکرشو نمیکردم
به کسی که به تو علاقهای ندارد، دل نبند:)
«امیرالمومنینعلی(ع)»
️
«امیرالمومنینعلی(ع)»
️
2.8
(:𝑺𝒆𝒏𝒅𝒆 𝒈ö𝒏𝒍ü 𝒐𝒍𝒎𝒖𝒚𝒂𝒏 𝒃𝒊𝒓𝒊𝒏𝒆 𝒚𝒖𝒓𝒆𝒌 𝒃𝒂ğ𝒍𝒂𝒎𝒂
"(𝑰𝒎𝒂𝒎 𝑨𝒍𝒊(𝒂.𝒔"
"(𝑰𝒎𝒂𝒎 𝑨𝒍𝒊(𝒂.𝒔"
مردم نم نم بارون رو دوست دارن نه سیل رو 🫠🖤️
1.0
باسلام آزمونهای مقطع کارشناسی دانشگاه سیستان و بلوچستان طبق برنامهبه صورت مجازی و تحصیلات تکمیلی حضوری برگزار خواهدشد.
《معاونت آموزشی دانشگاه سیستان و بلوچستان》
️
《معاونت آموزشی دانشگاه سیستان و بلوچستان》
️
2.7
بدترین خبری ک شنیدم امشب....... 🥀🖤