دلتنگی یه کلمهاس،سنگینیش یه تُن!(:️
دلتنگی یه کلمهاس،سنگینیش یه تُن!(:️
4.8
همچنان، درد ها در بدنم ریشه زده اند!! 💔🌬️
4.7
Also, the pains are rooted in my body!! 💔🌬
_تسلیت!
+رفت.؟
_رفت:)
_غم اخرت باشه داداش... 😔💔
+اونم گذاشت رفت❤️🩹🙂️
+رفت.؟
_رفت:)
_غم اخرت باشه داداش... 😔💔
+اونم گذاشت رفت❤️🩹🙂️
3.9
:) دختر بابا
بزار پای دلم اگر تلافی نکردم...🖤🕊
#توبمیری.️
#توبمیری.️
5.0
Let it be my own fault if I don't retaliate.
...
مشابه ها
سختاستعاشق شویویارنخواهد!
دلتنگ'حرم'باشے و'ارباب'نخواهد!❤️🩹💔🥺
️
دلتنگ'حرم'باشے و'ارباب'نخواهد!❤️🩹💔🥺
️
4.1
دلتنگ توییم🥺💔
نکبت بار ترین پاییزیه که تاحالا دیدم.
بی سرما، بی بارون، خاکستری، آلوده، خفه، غم بار، غم بار ...️
بی سرما، بی بارون، خاکستری، آلوده، خفه، غم بار، غم بار ...️
4.9
It is the worst autumn I have ever seen. No cold, no rain, gray, dirty, suffocating, sad, sad...
(:عاشقت شدم منی که به عاشقی میخندیدم:)
...🖤...
️
...🖤...
️
4.1
(: I loved me that I was laughing at love :)
اولین روزی که دیدمش حتی فکرش را هم نمیکردم
که قرار است روزی اینگونه
سخت تاوان اولین روزی که دیدمش را پس بدهم️
که قرار است روزی اینگونه
سخت تاوان اولین روزی که دیدمش را پس بدهم️
4.1
The first day I saw him, I never even thought that I would pay him back so harshly....؟
کاش میشـב بـ؋ـهمیم کـہ جیشـב یهو نـہ ـ؋ـیلم בیـבن حال میـבـہ , نـہ اهنک , نـہ بیرون , نـہ خونـہ مونـבن !
هیچے حال نمیـבـہ و همـہ صـבا ها رو مخن... !️
هیچے حال نمیـבـہ و همـہ صـבا ها رو مخن... !️
4.5
یه وسیله ای میندازی زمین میگی شکست میگی خوب
الان درست شد میگه نه ولی کاری با زندگی من انجام دادی
هرمز بدبختی میاد طرفم️
الان درست شد میگه نه ولی کاری با زندگی من انجام دادی
هرمز بدبختی میاد طرفم️
4.8
╔╗╚╝╔╗╚╝ چــرا ܩن ܩنے کـہ ہܩـہ چــیܩو برا تـو گذاشـتم
ܩنے کـہ בلܩو گذاشـتم ╚╝╔╗╚╝╔╗️
ܩنے کـہ בلܩو گذاشـتم ╚╝╔╗╚╝╔╗️
4.9
Chera man mani ke hame chimo bra to gasash tam
Mani ke delamo gosashtam
Mani ke delamo gosashtam
وقتے نتونن با بقیه جایگزینـت ڪنـن،
شروع به دلتنگ شدن میڪنـن!
4.4
⏰Tʜᴇʏ sᴛᴀʀᴛ ᴍɪssɪɴɢ ʏᴏᴜ ᴡʜᴇɴ ᴛʜᴇʏ ғᴀɪʟ ᴛᴏ ʀᴇᴘʟᴀᴄᴇ ʏᴏᴜ
دلم دارد حوس نگاه نازت را...👀
دارد حوس لبای سرخ رنگت را...💟
دنیا گرچه جای نابودی نیست...♥️
سده ام نابود در یک کنج نگاهت را...🫠️
دارد حوس لبای سرخ رنگت را...💟
دنیا گرچه جای نابودی نیست...♥️
سده ام نابود در یک کنج نگاهت را...🫠️
4.2
این شعر کوتاه، یادآور اشعار تغزلی کلاسیک فارسی است...
« بیا تو حال خرابم ی انقلابی کن! »
4.7
❰ 𝕮𝖔𝖒𝖊 𝖈𝖍𝖆𝖓𝖌𝖊 𝖒𝖞 𝖇𝖆𝖉 𝖒𝖔𝖔𝖉! ❱
روز شصت و نهم
شاید در دنیایی دیگر،
مرا بر می گزیدی.️
شاید در دنیایی دیگر،
مرا بر می گزیدی.️
3.8
𝒎𝒂𝒚𝒃𝒆 𝒊𝒏 𝒂𝒏𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓 𝒘𝒐𝒓𝒍𝒅,
𝒚𝒐𝒖 𝒘𝒐𝒖𝒍𝒅 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒄𝒉𝒐𝒔𝒆𝒏 𝒎𝒆
𝒚𝒐𝒖 𝒘𝒐𝒖𝒍𝒅 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒄𝒉𝒐𝒔𝒆𝒏 𝒎𝒆
آیا میدانستی مغز انسان در مواجهه با پشیمانی، «تفک...
اگه دلت گرفت و همه ساکت بودن ،من اینجام... با صدایی که از دل سکوت در میاد فقط برای تو..️
4.4
ادامه ....👇یوسف گمگشده باز آید به کنعان غم مخور
ای دل ار سيل فنا بنياد هستی برکند
چون تو را نوح است کشتيبان ز طوفان غم مخور
در بيابان گر به شوق کعبه خواهی زد قدم
سرزنشها گر کند خار مغيلان غم مخور
گر چه منزل بس خطرناک است و مقصد بس بعيد
هيچ راهی نيست کان را نيست پايان غم مخور
حال ما در فرقت جانان و ابرام رقيب
جمله میداند خدای حال گردان غم مخور
حافظا در کنج فقر و خلوت شبهای تار
تا بود وردت دعا و درس قرآن غم مخور️
ای دل ار سيل فنا بنياد هستی برکند
چون تو را نوح است کشتيبان ز طوفان غم مخور
در بيابان گر به شوق کعبه خواهی زد قدم
سرزنشها گر کند خار مغيلان غم مخور
گر چه منزل بس خطرناک است و مقصد بس بعيد
هيچ راهی نيست کان را نيست پايان غم مخور
حال ما در فرقت جانان و ابرام رقيب
جمله میداند خدای حال گردان غم مخور
حافظا در کنج فقر و خلوت شبهای تار
تا بود وردت دعا و درس قرآن غم مخور️
4.6
Continue
O heart, let the flood of destruction destroy the foundation of your existence
Because you are Noah, the boatman from the storm of sorrow
You will walk in the desert with the passion of the Kaaba
Reprimands become the thorn of grief-stricken people
Gr
O heart, let the flood of destruction destroy the foundation of your existence
Because you are Noah, the boatman from the storm of sorrow
You will walk in the desert with the passion of the Kaaba
Reprimands become the thorn of grief-stricken people
Gr
من آدم قوی و محکمیم، ولی هر از گاهی، به یه نفر احتیاج دارم که بغلم کنه و بهم بگه، "همهچی قراره درست بشه."
اون آدم میتونه خودت باشه『🌱🌈』️
اون آدم میتونه خودت باشه『🌱🌈』️
4.1
I am a strong person. But once in a while, I need someone to hug me and tell me, "Everything is going to be okay."
───• · · · ⌞❤️🩹💄 ⌝ · · · •───
بدترین درد زخم خوردن از
آدمیه که درداتو براش گفتی!
4.8
───• · · · ⌞❤️🩹💄 ⌝ · · · •───
𝙏𝙝𝙚 𝙬𝙤𝙧𝙨𝙚 𝙥𝙖𝙞𝙣 𝙞𝙨 𝙜𝙚𝙩𝙩𝙞𝙣𝙜 𝙝𝙪𝙧𝙩 𝙗𝙮 𝙖
!𝘱𝘦𝘳𝘴𝘰𝘯 𝘺𝘰𝘶 𝘦𝘹𝘱𝘭𝘢𝘪𝘯𝘦𝘥 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘱𝘢𝘪𝘯 𝘵𝘰
«تنها ترین آدم این شهر منم»
️4.4
●━─ ⁱ ᵃᵐ ᵗʰᵉ ᵐᵒˢᵗ ᵃˡᵒⁿᵉ ᵖᵉʳˢᵒⁿ ⁱⁿ ᵗʰⁱˢ ᶜⁱᵗʸ ─ ⇆
ماها از درون تنهاييم وگرنه دورمون پُر از آدمه️
4.6
We're alone on the inside, and we have so many people around
تنهام، مثلهمونمدادِسفیده،تويِجعبهمدادرنگي! ️
4.6
🅘'🅜 🅐🅛🅞🅝🅔 LIKE THE WHITE PENCIL IN THE CASE
پیربوملهدسقولوقرارت؛عمیشلههزارانفصلیبهارت:)️
4.3
پیرشدمازقولوقرارهاییکهگذاشتیوعملنکردی؛همچنینازبلبلانفصلِبهارت:)
دنیایهعشقموندگاربهمنبدهکاره...🤌🏻✨🍃️
5.0
🤌🏻✨🍃The world owes me a permanent love
بعضی وقتا تلخی دروغ بهتر از شیرینی حقیقته...💔💔💔🚬🚬️
4.1
حکایت خیلی هایت🥲
✨روایتی است که امام عسکری علیهالسلام میفرمایند:
امام زمان «روحی فداه» در بین شما حرکت میکند، در میان شما هست، روی فرش شما پای خود را میگذارد و بدن مقدسِ ایشان را همه میبینند،
«وَ لَا یعْرِفُونَه» ولی ایشان را نمیشناسند.
معنی غیبت این است.
حضرت غایب است، همه ایشان را میبینیم، صدای ایشان را میشنویم ولی نمیشناسیم.🥀
🌿استاد آیت الله سید حسن ابطحی🌿️
امام زمان «روحی فداه» در بین شما حرکت میکند، در میان شما هست، روی فرش شما پای خود را میگذارد و بدن مقدسِ ایشان را همه میبینند،
«وَ لَا یعْرِفُونَه» ولی ایشان را نمیشناسند.
معنی غیبت این است.
حضرت غایب است، همه ایشان را میبینیم، صدای ایشان را میشنویم ولی نمیشناسیم.🥀
🌿استاد آیت الله سید حسن ابطحی🌿️
4.4
,,shomareshhaymakoskhoda
مهم نیست فاصله میتونه چقدر دردناک باشه،
نداشتن تو توی زندگیم بدتره.
👩🏻❤️💋👨🏻🥺□~
️
4.1
No matter how painful distance can be,
not having you in my life would be worse.
دروغ ترین انکارِ دُنیا ، انکارِ دِلتنگی بود..!️
4.9
🌎⃤••𝗧 𝗛 𝗘 𝗠 𝗢 𝗦 𝗧
ғᴀʟsᴇ ᴅᴇɴɪᴀʟ ɪɴ ᴛʜᴇ ᴡᴏʀʟᴅ ᴡᴀs
ᴛʜᴇ ᴅᴇɴɪᴀʟ ᴏғ ɴᴏsᴛᴀʟɢɪᴀ
ғᴀʟsᴇ ᴅᴇɴɪᴀʟ ɪɴ ᴛʜᴇ ᴡᴏʀʟᴅ ᴡᴀs
ᴛʜᴇ ᴅᴇɴɪᴀʟ ᴏғ ɴᴏsᴛᴀʟɢɪᴀ